God FREDAG!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God fredag fra Lillestrøm, byen ved en av verdens eldste flyplasser! ;)
Det kjennes veldig greit ut med freddan nå ja. Rolig hjemmehelg venter før det skal flys litt om en uke igjen. Ha en glitrende fredag og en brillefin helg alle sammen! :)

Glad frifredag fra Ris. Starter fridagen med en powerwalk sammen med en kunde - ingen grunn til å la dagens skritt vente. Ellers få planer for dagen. Ha en sprek fredag og en bra start på helgen:-)

God morning fra Groruddalen, noe kaldere denne morgen eller som noen kaller det friskt Rolig dag på kontoret og i morgen går turen til AMS med Sk 831 - og håper at det er varmere der.

Ha en flott frèdag der du er.

Jan

God morgen.
Jeg har ikke vært klar over hvor fryktelig langstrakt dette landet er, men nå begynner jeg å skjønne det: Bestilte pakke fra Lyngdal som skulle leveres med "Bring Ekspress over natten". Så langt har den brukt to netter på turen opp til midten av Norge, og den er enda ikke kommet fram. Jammen bra pakken ikke skal helt opp til Honningsvåg. ;)
Ha en fortreffelig dag dere andre, nå kjenner jeg det skal bli godt med helg. :)

Mornings fra solsiden!
Dusj og pakkings, og så fykes det avgårde med NSB til hovedflyplassen. Har fullstendig sluttet med flybussgreiene, og sparer tusenlapper på det i løpet av et år. Oppdaget til min forfjamselse, at jeg har seks timer på AMS... Må ha vært veldig billig :D
Men what to do? Orker ikke så mange drinker... eh.. timer i loungen. Jeg skal til Amsterdam som endelig mål i desember, så det kunne vært moro å prøve noe annet.
Snerkfri ukeslutt ønskes :)

Last edited:
Mornings fra trikken. Halv dag på kontoret før det mønstres på Color Fantasy. Ha en fin dag

God morgen, rim i gresset og godt nede på blått her mellom tujahekkene.

@bergern: hvis du er litt interessert i fkymodeller anbefales en tur til Aviation Mega Store i Moelenweg. Ca 4-5 km fra Schiphol og Europas største modellhobbybutikk. 20-30 Eur med taxi, ellers greit med buss også.

Takterrassen på Schiphol er også en grei plass hvis været er bra.

God fredag!

@bergern: hvis du er litt interessert i fkymodeller anbefales en tur til Aviation Mega Store i Moelenweg. Ca 4-5 km fra Schiphol og Europas største modellhobbybutikk. 20-30 Eur med taxi, ellers greit med buss også.

Takterrassen på Schiphol er også en grei plass hvis været er bra.

God fredag!

Takterrassen er alltid stas, men jeg kunne tenke meg noe ugjort. Den sjappa du nevner for eksempel. Takker for tips :)

Mornings fra trikken. Halv dag på kontoret før det mønstres på Color Fantasy. Ha en fin dag
Hørte på fiskebankeværmeldinga at det var forventet 4-5 meter høye bølger i Skagerak

God morgen fra Ruters grå. Her skal man jobbe litt på vikarbyråets hovedkontor. Får se hva de har å tilby meg men frykter det kan være kjedelig. Jaja vi får se

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Hørte på fiskebankeværmeldinga at det var forventet 4-5 meter høye bølger i Skagerak

Det går nok bra ;) Er jo også meldt medvind utover kvelden. Ellers gjelder det jo sørge for å ta en både for høyre- og en for venstrebenet

efedba5314f87ce3be6ba4d364101e78.jpg

Ellers gjelder det jo sørge for å ta en både for høyre- og en for venstrebenet

Nemlig. Det er dette som kalles å sette sjøbein, altså å sette seg opp for en frisk seilas ved å sørge for at begge bein er passende påseilet.

God tur!

Hei og hå. Glad frifredag før arbeidshelgen sparkes inn. Noen små plussgrader ute, men solen er allerede i gang så dette blir nok en fin dag. Etter noen særdeles grå dager, klarte vi å tømme solcellebatteriet på porten, så litt sol trengs nå.

Vurderer å finne frem raken, men det bør kanskje tørke litt først ... kanskje mandag.

God fredag fra gate 5D på OSL. Ble en lynvisitt innom stappfull nylounge før boarding for helgens nye destinasjon. Regner med at jeg vil kunne få kjøpt t-skjorte med flekk på der... for å gi folk en utfordring på fredagen.

Ha en god en alle som skjønner hvor jeg skal.

God dag fra jobben. Ingen grunn til å reise lang når man har bord på Engebert kl 1630 og er klar for årets første lutefiskmiddag. Satser på å spise uten å få flekk på skjorte. God fredag ønskes, med eller uten flekk på skjorte eller T-skjorte!

robertaas;1115095Regner med at jeg vil kunne få kjøpt t-skjorte med flekk på der... for å gi folk en utfordring på fredagen. Ha en god en alle som skjønner hvor jeg skal.[/QUOTE said:
Skjønner og skjønner... Men er den blodflekket, den skjorten, kan du jo være på vei til Nord-Irland. Et par måneder for tidlig for en markering evt. Det var vel i Londonderry, og det passer jo ikke så dårlig med avreisetidspunktet heller.

Skjønner og skjønner... Men er den blodflekket, den skjorten, kan du jo være på vei til Nord-Irland. Et par måneder for tidlig for en markering evt. Det var vel i Londonderry, og det passer jo ikke så dårlig med avreisetidspunktet heller.
Ikke blod og jeg flyr til Zürich så togturen bør ikke være for lang derifra.

Back