• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Fredag

Glad fredag fra Ris. Nå skal kalendre åpnes før kursen settes mot bryggekontoret og en tidlig økt med papirarbeid. Så blir det kundemøter og lunsj ute. I kveld skal juletreet pyntes... Ha en flott fredag:-)

God morgen fra en skranglete "italiatrikk". Dagen går vel stort sett med til å forstå og forklare alt som gikk galt forrige måned. Uten at jeg helt klarer engasjere meg. Siden kona skal på julebord er jeg også herre over fjernkontrollen i kveld. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Grønland. Synes det var kulere å suse rundt i Dubai og Abu Dhabi i fin sommertemperatur, enn å tilbringe dagene på kontoret i Oslo med nullføre... men uansett, endelig fredda!

@EB; juletreet pynter man på lille julaften[emoji3]

Sent from my iPad using Tapatalk

God morgen ?? fra Skaun!

Bråvåkna når kona ringte forbanna etter en småbulking med elbilen. Glad jeg ikke er han hun ble truffet av.

Ellers et par timer jobbing før helga, neste uke er man ute og flakser igjen.

God helg!

Kim

Morn frå København. Tiiiidleg med fly 0600. Og så har eg funne ut kven dei tullingane som reiser uten pass er. Satsa på å få bli med heimatt også... Ikkje bra. Ein dagstur er jo ikkje utanlandstur, sånn på ekte... Ha ein bra dag, med orden på papira!

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk

God dag fra kantinen på CPH. Litt tidlig ute til SQ351, så det er bare å koble inn ventemodus.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Julegaveidé

front.jpg

link

G'morgen. Såvidt over null så frisk morgentur med bikkjene.

Har måttet svi av noen feriedager, så ser frem til en femdagers langhelg. Men har mye løv som må rakes etter ukens uvær, så ingen fritidsproblemer.

Liveskiver med både Kate Bush og Big Big Train ute i dag, så må nok finne frem downloadknappen ....

God fredag ja. Totalt planløs helg. Ingenting jeg skal eller må, så jeg lurer på å sette opp ett 24 måneders budsjett å hive meg på pilotutdanning.

God ettermiddag fra Snillfjord( eller vinterland ). :)

De verste snøbygene har roet seg akkurat nå, og godt er det, for her må en måke seg utav kåken. Snart plottes kursen for Lensvik da lillesøster skal leveres til sitt faderlige opphav for en helg like i nærheten av OLA. Deretter hjem til ingen planer. Det passer meg fint det, da blir det nok litt FR24, en film på TV og kanskje godsaker i glasset om man slår på stortrommen denne 2 desember.

Ha en fortreffelig en! :)

G'morgen. Såvidt over null så frisk morgentur med bikkjene.

Har måttet svi av noen feriedager, så ser frem til en femdagers langhelg. Men har mye løv som må rakes etter ukens uvær, så ingen fritidsproblemer.

Liveskiver med både Kate Bush og Big Big Train ute i dag, så må nok finne frem downloadknappen ....

Greit dynamisk vær hos dere ja...

God morgen fra Iguazu flyplass. Straks på vei til BOG via GRU. kort connection, så håper ting er i rute. Føler jeg har spist nok for en uke allerede. Dæven de har god mat her.

Ha en fin en

God fredag fra lufthavna. Litt over en time igjen på jobb. Rekker vel akkurat hjem til siste Nytt på nytt med Jon Almaas.
I morgen står jobb, eksamenslesing og julebrusdrikking på programmet.

Grompf.... tech på JJ8000 fra GRU - BOG. 50 min and waiting. Men bra at det taes alvorlig da.

God morgen ?? fra Skaun!

Bråvåkna når kona ringte forbanna etter en småbulking med elbilen. Glad jeg ikke er han hun ble truffet av.

Ellers et par timer jobbing før helga, neste uke er man ute og flakser igjen.

God helg!

Kim
Kontakt meg da, ordner små og store bulker vi ;)

Ser forresten Helsedirektoratet er ute å advarer. 5 av 6 synes det ikke drikkes nok på julebord. Så husk det

713e5be6f2d39d176abf76e2fbd94775.png

God aften fra stavanger. Travle uker liker jeg ikke, men atter en slik en er nå lagt bak meg, to turer til Bergen og masse pes på kontoret. Kvelden skulle egentlig medgått til julebord #2-2016 i Bergen, isteden nytes litt velfortjent øl i godstolen før det skal soves skikkelig.
Til uka blir det kontordag på mandag og reisedager tirsdag og onsdag.
Ha en bra helg :)

Back