• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag!

haakonks

ScanFlyer Silver
Medlem
God ettermiddag fra Singapore.

For min del blir det å bruke resten av dagen på konferanse her nede, også fly tilbake til Norge senere i kveld.

Go fredag fra Pattaya. Hot hot hot er det som kjennetegner Pattaya om dagene. En iskald pils i skyggen er helt greit nå. :)
Ha en flott fredag :)

God morgen fra gullstua på OSL.

Man blir litt forundret når online check-in feiler med beskjed om at man trenger dokumentere at man har en returbillett... og så er det en billett med retur man sjekker inn med. Alltid en ny feil med United.

God morgen fra det Sørlandske!
Siste dag på jobb denne uka. Men det blir en kort helg. Starter allerede søndag med en uke i Kongens klær. Juhuu! Er det rart jeg drikker???

Guud maurning fra Tananger

Her skinner sola :drunk:
M.a.o. så er det skikkelig drittvær på vei, selv om Yr mener det motsatte. :p

Her er man nesten ferdig pakket, og klar til å reise for å tjene inn det som Siv Jensen visstnok skal ha...

Bør kanskje få fatt på en taxi...

Ha en fin dag og helg forumister :)

Mornings. Snart klar for frokost her litt vest for Malaga. Greit å kunne ta den ute på balkongen. En runde golf venter og regner med at jeg har blitt mye bedre av å ikke å ha gjort det på 7 måneder. Uansett blir det en del øl :cheers:
y6e5ubah.jpg

God ettermiddag fra Bang Phli. Opphavet avlevert på Swampy tidligere i dag og sent avgårde retning regnværet.

Nå gjenstår bare å bli ferdig med arbeidsdagen og så blir det hyggelige aktiviteter i kveld som inkluderer å finne fly BKK-PNH t/r samt hotell i Phnom Penh i midten av april. Songkran er jo en ypperlig unnskyldning for å dra til Kambodsja.

Noen dråper maltbasert drikke skal det også finnes tid til på kveldingen.

Morn frå Trondheim! Sol! Og berre igjen å skru ei veggplate på kjøkkenet. Først forelesing og jobb. Må få spikra jobbetur til PMI også... Ligg an til kombi med SAS, FR og WF...

Guten morgen, keine sorgen

Was ist los, was ist loooooooos????

Fnatstadhagen

Wooo, fredag! Ut å farte, helgen tilbringes i Dublin. Jeg får luftet gullkortet og stillnet de verste reiseabstinenser og reisekamerat får EBS ut av turen.
Er mulig det blir konsumert en alkoholenhet eller mange i løpet av helgen.

God formiddag fra Forus,
Vi har som BSSW sier forbigående nydelig vær så langt idag.
Har HAZOP/HAZID møte hele dagen idag. 2 dager med slike aktiviteter gir backlog av øvrig arbeid. Morgendagen må nok taes i bruk for å komme ajour med resten.
Så blir det helg før neste utfart til ABZ mandag.
Slik går nå dagene , ha en god helg.

Wooo, fredag! Ut å farte, helgen tilbringes i Dublin. Jeg får luftet gullkortet og stillnet de verste reiseabstinenser og reisekamerat får EBS ut av turen.
Er mulig det blir konsumert en alkoholenhet eller mange i løpet av helgen.

Spar litt av Guiness'en til neste helg da.... ;)

God fredag # 2 fra Trondheim
Her er man godt igang med arbeidsdagen-sertifisering på tirsdag, så det er litt å holde på med.
Ha en flotters fredag

Yeye ... snart helg her også ... Solen skinner og til tross for null grader ved oppstart. blir det nok en 15-20 pluss etterhvert. Det begynner å spire og gro her og der, så jeg tror våren prøver seg for alvor nå. Blir nok en runde med gressklipper og høytrykksspyler i løpet av helgen.

Katta dukket opp igjen i går ettermiddag, akkurat i tide til middag,, og slumrer nå fornøyd på Biman DC-10 ullteppet sitt bak meg.

Yiiiahhh! :)

Endelig helg og for første gang på 9 uker kan jeg få til en fridag med familien!! Kvelden skal nytes i sofaen med en knallgod Pomerol, før morgendagen bringer en helstekt indrefilet tilhørende en sjelden Edulis og kanskje en Pomerol til... :)

Nå skal fridagen(e) nytes!! Kun èn tur neste uke, før noen dager hjemme og så starter rushtiden flymessig igjen frem til påske.. København, Dublin, Stockholm, Dublin igjen, Oslo og så får vi se hvor påskeharen hopper.. Kan fort bli en jobbtur til Stryn i påska, så da blir familien med! :)

Nyt helgen, solen, pilsen, rødvinen, je enkelt og greit: Nyt livet!

Kim

God kveld fra jungelen en plass på Lantau utfor HKG! I morgen blir det big buddha og Macau, og med sol og 19 grader blir nok det veldig bra.

Redd det blir noen alkoholenheter som Henshaw i DUB og Someone i Malaga. Hardt liv!

Nyt helgen, solen, pilsen, rødvinen, je enkelt og greit: Nyt livet!

+1!

Ville bare melde at tog for fly med United fungerer. Fikk til og med byttet om til et tidligere tog på stasjonen, i motsetning til hva wikien på flyertalk sa. Og wlan fungerer fint her på toget.

Det er solskinn og 18 grader er meldt i morgen så dette blir sikkert en fin helg. :-)

Back