• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag!!!!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

Det er fredag! og det må man si at man kjenner godt på kroppen etter en travel uke! Så i dag så er det å sause inn de siste bestillingene og masse småting før det er helg!

Ha en fin en forumister!

Snart på vei til Oslo Tinghus - meddommer i Tingretten i dag. Ha en bra start på helgen:-)

Mornings fra Prærieekspressen. Jobben kaller. Årsfest (kan det kalles nyttårsbord?) med jobben i kveld. Ha en fin dag

God dag fra UAE.. Her ligger men ved bassenget og leser historie.. I kveld skal vi på kinosuite og se Leonardo boltre seg på Wall Street (glede seg) Kinosal med 24 stresslesser og full matservering.

Nyt helgen.

God morgen fra Skaun!

Julestemning utenfor, 5 cm snø har falt i løpet av natten og gjort verden litt lysere. :)

Snart helg her også, skal soves ut og slappes av! Trenger å stresse ned litt nå etter en rå åpning på det nye året.

Kun 1 uke i dag til SK907 igjen skal få besøk, så et par dager med kunder i Atlantic City. Håper kuldeterroren i området har gitt seg innen da, var -12 natt til i går der borte, og det slår jo selv Trøndelag sine temperaturer!

Optiontownrouletten er prøvd igjen, nå kun til Plus da Business alt ser smekkfull ut..

Ha en fin helg, hvor enn dere er i verden!

Kim

God morgen fra Forus,
Ukas siste arbeidsdag er godt igang. Team møte med kollegene mine står på programmet første del av dagen. Satser på en kort fredag for en gangs skyld.
Fødselsdag selskap for min eldste datter i kveld,40år allerede.
Morgendagen går med til pakkeforberedelser for neste uke som skal tilbringes i Bagnaia, Italia.
Her blir det "work and pleasure" frem til 20ende januar. Det skal bli godt å se sola igjen etter mange uker med overskyet vær og mørketid.
Ha en fin dag og god helg alle.

Ugh ugh. Kvalm igjen, men heldigvis ikke noe som har ført til noe verre. Har slitt endel med dette og jaggu begynner jeg å lure på inneklimaet her jeg bor bidrar til det.

Tok ingen sjanser og meldte forfall til møtet jeg skulle på. Jaja, ha en bedre dag folkens, så får jeg heller ha litt hjemmekontor i dag. Ellers er det jo helg snart og har pilsplaner dersom formen tillater det i kveld.

God morgen fra Bergen. På vei til å stikke til byen en tur og kjøpe piggdekkoblat til tre biler. Så pass må det være når man skal drive anlegg langt utenfor byen, ja!

Gudd day fra bartebyen
Hakke rukket å glane så mye innpå her idag, men noe glaning har blitt gjort. Hotell i AMS er booket....schnakkes !!!

Ha en flotters frdag -ikveld skal øllen i kjøleskapet få unngjelde.... :drink :drink :drink

God formiddag fra Oslo. Brukt julegaven fra jobb og gått litt amok i hyllene på Meny som resulterer i en helg med biff og chili con carne, siste lages fra scratch, samt en ok mengde godt øl. Ikke den helt normale student kosten

God ettermiddag ! Skillekig norsk høstdag her i vestsørøst. For å trøste meg, har jeg lastet ned litt go'musikk til aifønen min. Sammen med en proppfull Kindle, ligger dette an til en fredelig helg ...

Og DER kom jammen cabin assignnment for båtturen i februar ... :)

The luxurious Mini-Suite offers approximately 299 square feet of comfort and an additional, separate seating area with a sofa bed for lounging or sleeping a third passenger. The spacious balcony is approximately 41 square feet and the bathroom offers a combination tub and shower. Some also have a pullman bed to accommodate a 4th passenger.

These features and fine amenities are standard in a Mini-Suite stateroom:

Welcome glass of champagne
Separate seating area with a sofabed
Twin beds that convert to a queen size bed*
Private bathroom with combination tub and shower
Shampoo, conditioner, body lotion
100% Egyptian cotton linens

Balcony with patio furniture
Two flat-panel televsions
Satellite TV, refrigerator, hair dryer, safe, closet, phone and desk
110V, 60-cycle alternating current (AC) with standard U.S. plug fittings
Daily housekeeping service
Evening bed turn-down, chocolates on your pillow

rp_mb_minisuite_photo_lg.jpg

Last edited:
MOW på hurtigruta!

Godt nyttår alle sammen. Godt å stort sett være ute av nett siden før jul, men nå er det full fart igjen.

Helgen tilbringes i Seattle. God helg!

Back