• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Snart til OSL og korttur AMS ... Følger litt med på CNN og andre... Fruen er midt i blåsten i Manila.. Glad jeg slapp unna forrige uke,,, God helg folkens, skal selv kose meg...:drink

06.35 pysjamas til Oslo fra Kristiansund. God morgen? Alt for tidlig. Satser på at Munchen blir bra.

"God" morgen. 6.35 pysjamas her også men til Brüssel. Med bussgate startet boarding 06.00 så rakk kun 3 slurker av kaffen i kantina... Snart helg!

God morgen fra Forus!

Det er fredag, og det halv dag i dag, da man tar seg luksusen å avspassere noen timer ^_^

Men før den tid kommer, er det å henge fingrene i en del slik at man kan ta helg med god samvittighet.

Ha en fin en forumister! :)

Hoi hoi og TFIF. På plass på Prærieekspressen for dagens inntektsbringende innsats. Endel som må forberedes til neste uke, men satser på en relativt rolig dag. Ut med noen kamerater i kveld....første gang siden "vorsespielet" på utdrikkningslaget mitt i fjor jeg skal nærme meg Youngstorget :p :drink:

Morn fra Trondheim
Relativt glatt ute idag,men med god bil og gode dekk gikk det som en lek å komme seg til jobb.
Idag tar jeg med meg eldstemann for siste opphold på Radisson på "MegaDo-challenge"-vi skal på Værnes å skue på disse maskinene vi er så fascinerte av :) :) :)

Ha en strålende dag :) :) :)

God morgen fra Forus,
Ukas siste arbeidsdag. Jeg gjør den kort etter et par uker med jobbreiser utover vanlige dagreiser.
I kveld er det årsmiddag i LMS på Sola Airport Hotell. Fruen blir med til trivlig selskap.
God helg Forumister

Grynt fra Tananger

Her har man ankommet jobben, men ville aller helst vært en annen plass.
Trøtt jeg? Neeeeeiiida....

Glad jeg slipper å stå opp lenge før hanen for å rekke fly i dag. Men hadde ikke hatt noe i mot en LIS-tur nå.

Well, back to work...

Ha en bedre dag forumister :)

God morgen fra Ensjø.

Sparkende F er levert i barnehagen og man venter på en hvit Porsche som skal ta meg inn til sentrum. Greit med 50% pappaperm :)

Blir godt med helg merker jeg.

Ha en fin dag alle sammen!

God morgen fra Akersgata! Lot være å legge ut snubletråder for finansministeren i Lille Grensen i dag, det hadde blitt så mye styr... Her står det Champagne på pulten etter toppgevinst i vinlotteriet, men den får vente litt. ØL på Lompa senere i dag. God fredag!

Youngstorge
Bra whiskyutvalg på Internationalen.

En dag på STOODSK innan turen går 1705 till Göteborg och Tjörn. Ha en flott helg forumister!

Trallabom fra Gaustad. Jeg burde hatt fredagsfølelse, men etter litt flørting med ildvann igår har jeg mer lørdagsfølelse. Med andre ord føles det litt som om selveste Gruffalo har gitt meg kokos i knollen.

Imorra bærer det til Unaiten, og jaggu ser det ikke ut som om det blir toppmøte i kantina på OSL også.

Og da var det morgen her vestsørøstpå også ... Solen skinner, men småkjølig.

Kjenner det skal bli godt med langhelg ja. Imidlertid har store mengder løv flyttet seg fra trærne og ned på bakken, så da må man kanskje til med litt raking i helgen. Og da får man vel sjansen til å utøve litt pyromani også ... heheheheheheheehehehehhehehehehehe.....

Er løvpyromani akspertert i Georgia... ? Da jeg var ung brente alle løv her, men prøv nå :headbang:drunk:

Litt varierende, men her ute på landet er det lov.

Håper alt går bra med dine på Filippinene, men de er da vant til litt solgangsbris der?

Joda fikk telefon fra Manila, og ikke så ille der... Fruen spurte hvor jeg var og drev på med ( les rake løve i hagen, som hun trodde ). Svarte at jeg drikker brunt øl i ei sidegate til Damrak...:drink

God ettermiddag fra E6 hvor man nettopp passerte Berger. Håper Martin så jeg vinket.

Dagstur til Oslo på fredager er ikke min favoritt men nå er det strax hjem igjen.

Og når jeg kommer hjem er jeg tørst!!

Hygg deg i AMS Reidar og pass deg for lakenteknikkerne i det røde distriktet!

God ettermiddag fra Forus. 30 timer med jobb står på planen for denne helgen. Godt i gang med de første seks, så får vi se hva helgen bringer. Satser på mest mulig kaffeslurping og minst mulig stress.

God kveld fra Hardanger.

Fin-fin tur hjem fra VKO til BGO med Lufthansa i går, desverre ble det ikkje sovet særlig ut pga tidelig jobb i dag. Nå er det avsted til naboen for noen duggfriske så ser man hva kvelden bringer :)

Han en kanon morgen, dag eller kveld, wherever you are! :)

Dagen har blitt brukt nyttig på jumpseat ombord i gode gamle sjøga, LN-KKJ!

lnkkj.png

Et kjent forumedlem med røtter på St. Martin til høyre der :)

Back