God fredag

God "sen" morgen fra BCN!

Dagen i dag går med til "home-standby", og som normalt blir jeg neppe nevneverdig plaget av operations...

Ellers er været fortsatt behagelig med jevne 24 grader og lettskyet pent vær :)

Safe flying!
73H

Eeeeeeeeendelig fredag!

Trening foretatt før jobb, og kontoret er nu inntatt.
Ingen planer for kvelden. Eneste jeg skal vri hue på er hva man skal lage til mat i kveld. Kanskje litt godt drikke også?

Time will show!

God helg y'all!

BF:cool2

God fredagsmorgen!

Sitter på OSL og venter på at innsjekk til Doha skal åpne, deretter blir det et finfint 1,5 døgn bakerst i bussen til QR til JNB og et lite hopp til PLZ imorgen kveld før jeg endelig er hjemme etter en hektisk reiseuke mellom PLZ og KRS. Typisk at jeg lander rett etter Sør-Afrikas andre kamp i T20 VM er ferdig. Er jeg eneste cricket-entusiast her på forumet? Kan jeg ikke skjønne! ;-)

Ha en fin helg alle sammen!!

PS; God bedring til JC junior!!

God fredag fra Singapore.

Da er jobbuka over og vi pakker ned for hjemreise i morgen.
Til tross for massivt Formel1-sirkus downtown kjenner jeg ikkke noen særlig tenning på bilsport. "You here for the F1 sir?"
Det gjenstår drinks med kollegene på toppen av et av byens hoteller og hvile/vente på flight hjem med QR i morgen kveld.

Han en fortreffelig helg flypratere!

- "Endelig ELG" - roper elgen Helge og durer rundt i stua. Ekstra trivelig er det når man leser at det går bra med Sparkende Foting.

God fredag fra Lillestrøm. Her er man litt sliten etter en uke på veien, men kanskje mest etter gårsdagens flighter. Feiret ganske godt der, merker jeg. Idag skal det feires litt mer sammen med gutta, men først må klærne vaskes og pakkes igjen.

Ha en fjong en folkens.

God ettermiddag fra Tananger

Lite hyggelig start på dagen med beskjed om at sjefen havnet på sykehuset i går, men det går bra med ham nå.

Hyggelig å høre at det også går bra med junior på Rikshospitalet :)

Her i Tananger så er det sol og fint vær, det har vært hele dagen, selv om dagen startet på ca 6°C i morges :8:
Vinteren nærmer seg, kanskje derfor jeg skal få nye vinterdekk til MINIen.

Forberedelsene til neste måneds tur ut i "villmarken", for å leke brannmann, redningsmann, sykepleier, radiooperatør, +++, er altså i gang...

Ha en fin dag forumister :)

Godt å høre at det var vellykket for Sparkende Foting! Flyverelgen, Bønna og gutta i vinduet vinker så mye de orker!

Skyet morgen her i fjellheimen nord for Atlanta. Venter dog ingen nedbør. Sykt barn i dag, så ingen tur for Leiebilen. Endelig slutt på en kort arbeiduke. Ser frem til en dose kjØLig drikke om en åtte timers tid ... :up:

God å høre at det står bra til med hele Fam. JC

Neste uke blir det atter "rock around Europe". Men nå er'e hælj, og ikke mer å si om det.

Back