God fredag!

zico77

Developer
Medlem
KL har våkna, og det er fredag. Det merkes på kontoret -ettersom trafikken visstnok då er langt verre enn alle andre dager, så her er fortsatt stilt og rolig og mange er ikkje komt. Greit å bu like ved, så kan eg spasere :) Helga vil gå med til å utforske den store byen, og ellers slappe av.

Ha ein flott dag alle saman!

Bergen har på ingen måte våknet, men vekkerklokken er like umedgjørlig som vanlig.
Slurpe nedpå kaffen i full fart nå, så er det på tur igjen.
Hvem vet, kanskje SAS tilbyr noe kake til oss i dag?

Ha en strålende fredag.

God morgen også ifra Bergen. Etter en lang,bløt og begivenhets-rik jobb natt med høyt stress nivå ,så nærmer senga seg. TGIF.

God Fredag snart helg jippi.!!! Helga blir nok rolig for meg regner jeg med, men det er jo alltid kjekt med Fredager. Satser på opphold i dag selv om jeg tviler litt på det, ellers så får jeg håpe på en bra dag ha en fin dag forumister.

På Evenes allerede. Turen går til Booka for helgen. Ha en trivelig fredag!

Sent from my X10i using Tapatalk

God morgen fra Forus!

Godt det er fredag. Har vært en lang uke for min del, og ser så absolutt frem til å sette meg ned i godstolen i kveld og senke skuldrene og få meg en GT.

Nuvel, da er det å brette opp ermene og sette i gang.

Ha en fin en forumister :)

God fredag fra tårnet i Haugesund. Her er det overskyet og regn, men flyene går jevnt og trutt. Litt overtid i dag, så er det helg!

På den femte dagen stod han opp og fikset resten.

Så satt han seg fornøyd ned og nøt verket.

Til dette passet det med et knippe mjød

Mornings fra Oslo. På plass på kontoret og de første par mailene er for lengst sendt ut. Blir vel å dra litt tidlig, skal jeg rekke innom trafikkstasjonen og få hentet nytt førerkort. De åpningstidene der er ikke mye brukervennlig for oss med vanlig jobb. Ellers blir det å eksperimentere videre mot å finne den ultimate pizzaen i kveld. Iberico-skinke ble kjøpt inn i går og det pønskes på en litt ny vri på "white"-pizzaen ikveld. Ha en fin dag

God morgen - et par sene jobbkvelder så litt slapp start i dag. Straks et par møter og så blir det forhåpentligvis å avslutte tidlig i ettermiddag. Siden både flyprat og airpics nå er over i "eget hus" så kanskje man får tid til litt annet enn "operasjon flytt og fix" også.

God formiddag fra Kløfta.

Merkes at man muligens feiret bursdagen med innlevelse i går, Cava, Vin og Laphroaig er en god kombinasjon.. Menmen, stemninga var god og alle var enige om at det hadde vært en bra dag!
Nå er det innspurt før helga, så vendes nesa nordover østerdalen i løpet av lørdags formiddag, for ei uke i Trøndelag!

Ha en god fredag godt folk.

God fredag fra Bodø. Har tatt helg allerede, ble gjort i går. Etter opp klokka halv 6 hver morgen siden mandag, var det deilig å få stå opp litt senere, dog klokka 8. Kaffe, frokost og vann er inntatt. Øvd litt på bassen, skal spille sammen med noen ungdommer i kveld, så det blir gøy.

Ha en fin helg, og ikke gjør noe jeg ville ha gjort... :p

Og god fredag fra Mosjøen. Overraskende rolig på jobb i dag, ingen branner som må slukkes. Nåvel, jeg har en overfyllt mail-innboks, får rydde i den istedet. Helgemodusen begynner alllerede å sige inn. Tror jeg går tidlig i dag.... Ha en fin fredag :)

God fredda y'all!

Her er man igang med arbeidsdagen, og i dag er det dobbelarbeidsdag på toppen av det hele. Og i morgen er det for sikkerhetsskyld dugnad i borettslaget. Er det rart jeg skal drikke på lørdag kveld???

I går var det lokale skolekorpset ute og øvet til 17 mai, og mine 2 poder på 4 og 7 år stod spendt å kikket på. Eldstemann kommenterer at han også skal begynne og spille i korps. Minsten følger opp med "Jeg også". Far spør så hva de skal spille da. Eldstemann er fort ute med "trommer". Minsten tenker litt før han svarer "gitar". Jaja. Han må ha det etter sin mor, tror jeg!!:8:

Men nå er det straks hælja dere! God fornøyelse!

BF:fly

Ja, god fredag ... Her har man måttet sveive igang airconditionen tidlig - solen steiker og det ser ut til å bli respektable temperaturer i dag. Så får vi se om det kanskje blir noen tordenskrall også.

Kun Kort Tid til helg - skal bli godt å sprette en kald en om noen timer.

Flyverelgen spretter våryr rundt her. Han fikk en Facebookhilsen fra en blond dame som lurte på om han var tvillingbroren til Helge Skogens Kongle, og nå farer han rundt her og fantaserer om råhotte blondiner som bombarderer ham med racy meldinger .. :lol:

vaaryr.JPG

Flyverelgen spretter våryr rundt her. Han fikk en Facebookhilsen fra en blond dame som lurte på om han var tvillingbroren til Helge Skogens Kongle, og nå farer han rundt her og fantaserer om råhotte blondiner som bombarderer ham med racy meldinger .. :lol:

vaaryr.JPG

Ha ha ha... Han får kjøle seg med en Nøgne-Ø, eller gjør det bare ting værre?

God fredag kveld.

Tilbake på norsk jord etter en tur til Sverige via CPH.

Returen med SAS var heller en slitsom affære. Mulig det er uflaks men de to siste gangene man har måtte fly med SAS så har det ikke akkurat gitt inntrykk av å være verdens punktligste flyselskap. Idag ble man 1 time og 10 min forsinket ut fra CPH grunnet ukjente årsaker (SK462). Kapteinen forsøkte å forklare men snøvlet såpass både på dansk og engelsk at det ble vanskelig å forstå...

Ser fram til helg med kona :) God helg alle sammen!

Idag ble man 1 time og 10 min forsinket ut fra CPH grunnet ukjente årsaker (SK462). Kapteinen forsøkte å forklare men snøvlet såpass både på dansk og engelsk at det ble vanskelig å forstå...

"Mangel på fly av teknisk årsak" i følge den grønne linken øverst på forumet ;)

God kveld/morgen el lign fra Seoul.

Her at det blitt Lørdags morgen og det er på tide å sette Kirsten mot flyplassen om en liten stund for å komme seg hjemover.

Blir ikke samme stil som nedover med 2 rom og kjøkken alene. Men skal bli artig å fly 380 for første gang :)

Den lille elefnaren sitter og er noe nervøs for turen til flyplassen da han har konkludert med at alle Koreanere mister vettet bak rattet så han gruer seg til turen ut til ICN.

Jeg får forelle han at vi nok skal sitte i Reidar klassen så får han noe annet å fundere på...

God helg

S

Back