God fredag - uka er snart over!

God morgen fra Oslo sentrum. Litt, men bare litt, lysere om morgenen er det blitt.

Nja, dem får selvfølgelig beskjed om at dem ikke får svar før jeg er tilbake, men å slette alt blir litt drastisk er jeg redd. "Heldigvis" får jeg en del spam/mailinglisteting, så når man har slettet all spam så sitter man ofte igjen med bare halvparten - da føles det mye bedre!

Den enkle løsningen er å skrive i out of office at mailen ikke vil bli lest, og heller ikke besvart. Så kan du slette alle mailer i innboksen når du kommer tilbake - dermed reduseres stressfaktoren ganske betraktelig..... funker for meg

Du må jobbe i det offentlige!!:rolleyes: Ingen andre steder servicen er på det lav-nivået!

BF:old

God formiddag! Her daler det et og annet snøfnugg, og all e-post besvares asap! Hvis ikke kunne man pakket sammen og funnet på noe annet.
Spennende om det kommer like mye snø som opprinnelig meldt i helgen, i så fall blir det muligheter for å dra frem bortover-plankene fra garasjen og komme seg i løypa.

Vel, snøen har så smått begynt å falle over Oslo. Og siden jeg skal kjøre til Halden i ettermiddag kunne jeg godt tenke meg mindre mengder snø underveis. Kaldt er det også.....

God morgon från Uppsala!

Dag ett av fyra ledigt från studierna och då blir det en tur till Sigtuna och lite jobb på Arlanda som står på agendan. Det ser ut att bli en riktigt fin dag i området och det betyder att jag tar mig en prommenad innan jag hoppar på tåget. Ha en fin dag forumister!

G'fredag fra Maura..

Klar for siste dag denne uka. Den kan bli morsom nok, med noen som er syke, og andre som fant ut at det var lurt å ta fri, nå som alle var syke.. Men en overlever vel. Snart er det helg, og neste uke, skal jeg jobbe bare to dager :)

Det snør forøvrig, og det liker jeg ikke..

God helg ønskes til alle :)

God morgen fra Forus/Tananger,
Tidlig opp idag etter gårsdagens nyttårs party på Grand Hotell i Oslo.
En kjølig morgen i I Oslo ja, tok flytoget fra sentrum og opp til Gardermoen for å ta SK4009 tilbake over fjellet til SVG med LN-RPX.
Her i sørvest blåser det "stikker og strå" på morgenkvisten. Det ble en interssant innflyging og landing på bane 11.
Rett på jobb og full fart med ukas siste arbeidsdag.
Hjemmet får besøk av meg i ettermiddag.
Ha en fin dag alle forumister og god helg.

-12°C
Feels Like
-19°C

Huhuhuhu ...... har fyrt i peisen, og det spoers om jeg ikke flytter kontoret hit ned ...

En ex-kollega av meg hadde et bra emailtriks . han tok alle adressene i autoreply-log'en og sendte en fellesmail hvor han ba motttakerene som fortsatt trengte respons om aa sende emailen paa nytt. Det fungerte greit, det, og ga alle som trengte det fikk bedre og kjappere respons.

Har funnet ut at det er jo nå det egentlig er "god fredagsmorgen" her fra nord-vest. Tåke i lavlandet, men fint i høyden sies det. Litt jet-lag, men greit å våkne tidlig - og nå tror jeg de starter frokostservering her. Ha en fin helg!

Da var middagen over allerede, og nå sitter jeg her og koser meg med en Underlig Jul. Disse kan bli spennende om et år eller to når alle de rare smakene får fritt utløp! Har nesten en kasse på lager, så det kan bli bra!

Da var middagen over allerede, og nå sitter jeg her og koser meg med en Underlig Jul. Disse kan bli spennende om et år eller to når alle de rare smakene får fritt utløp! Har nesten en kasse på lager, så det kan bli bra!

Du må være den første jeg har hørt om som synes Underlig Jul smaker godt. På den baren jeg jobber av og til har vi fortsatt en god kasse stående igjen fra jula i 2007. Ingen vil ha den fordi den smaker mindre godt. Men det er jo masse annet godt å drikke av! TGIF! Det er nok derfor jeg (snart) drikker!:D

BF:cool2

Back