God fredag skalleknarper!!!

Air Canada, ja. De burde egentlig ikke sendt meg hit de heller. De må fly meg tilbake til Toronto i biz i kveld uansett, for å få meg hjem.

Men nå som skuffelsen har lagt seg, og jeg har fått i meg en brødskive og litt kaffe, så er jeg glad det er her. Det er tross alt bedre i Halifax enn å sitte å sture i en forbaska storby. Jeg skal rett og slett ta på utforskertøflene og ta lokalbussen avgårde til sjøen en tur.

Høres frustrerende ut. Men når du først er i Halifax, og hvis været bedrer seg, så er sentrum ganske hyggelig. man kan bl a rusle langs havnen, og det er et ganske fint lite marinemuseum, med en del minner fra Titanic (Halifax var den nærmeste byen til det stedet hvor Titanic forliste).
Mener å huske at de har en del godt øl der også.
Og fin utsikt oppe fra høyden hvor det ligger et fort.

Ser ikke ut som at været innbyr til mye utsikt ... :p But my Sypmathies for the Fnat ... Godt Helge fikk være med. Han burde være relativt gira.

G'morgen fra et stykke lenger sør .. Her skin solen og trafikken på verens travleste flyplass går uforstyrret. Litt kjølig vær før det tar seg opp igjen, og julaften er det spådd torden of 25 pluss ... Go figure.

Ha en bedre helg, alle dere som ikke har arbeidshelg.

Høres frustrerende ut. Men når du først er i Halifax, og hvis været bedrer seg, så er sentrum ganske hyggelig. man kan bl a rusle langs havnen, og det er et ganske fint lite marinemuseum, med en del minner fra Titanic (Halifax var den nærmeste byen til det stedet hvor Titanic forliste).
Mener å huske at de har en del godt øl der også.
Og fin utsikt oppe fra høyden hvor det ligger et fort.

Som MOW'er sier så er det ikke rare utsikten i dag :)

Men "hjemmekontoret" er ferdig for dagen, så da skal jeg ta bussen ned til sentrum. Det blir faktisk litt fint.

Back