God fredag og TFIF

Someone

Moderator
Medlem
Hepp hepp fra Prærieekspressen. Lenge siden det var Ruter og ikke bil til jobb nå. Merker det skal bli greit med fredag. Hjemmelaget pizza, sofa og øl er vel kveldens stikkord. Ha en fin dag

God fredagsmorgen fra Oslo nord. kamera er gjort klar, venter på litt mindre vind og mere sol - så er jeg klar for en helg på OSL sine sanddyner.

God helg.

Jan

God morgen fra Sandvika retning OSL. London igjen idag, Oslo igjen tirsdag, london onsdag. Slik får jeg dagene til å gå... ;)

Ha en fin dag!

God morgen fra Forus,
Grått på morgenkvisten her over oljehovedstaden.
Et par møter på programmet idag før det blir helg.
Satser på en rolig helg før det braker løs igjen i neste uke med diverse jobb reiser i.f.m. jobb i Prosjektet.
Ha en fin dag og god helg.

God dag fra Akersgata. Vanskelig å la være å være trøtt når man har sovet en halvtime-time for andre natt på rad... Men men, får holde ut i tanken på en planlagt fredagspils. Blir nok en kort seanse.

Hjemmelaget pizza, sofa og øl

Hva med å oppgradere til flere hjemmelagede ting på menyen? :D

God morgen etc fra Gaustad. Blir den sedvanlige kontorkukeluringen idag.

Frwdag betyr da også kake i kantina så det er fint.

Flott fredag fra barteland [emoji5]helg uten reising her, men heldigvis to turer til uka.

Forsvaret er på plass på torget og har miksmaster med seg, arti!
yzypy6ud.jpg

G'mooorgen .. her hviler bookingfingeren ut etter å ha booket tre billetter med DL til Orlando. Blir en liten tur til Universal/Harry Potter etter skoleårets slutt .. :)

Solen ser ut til å ha tatt pause .. torden og gøy utover helgen ...

God ettermiddag!

Hadde i dag min flyvning nr.200 med SAS! Det ble "feiret" med en flaske vann til 25kr. Ikke noe gratis glass med vann, gitt.

Ha en riktig god kveld! :)

God ettermiddag!

Hadde i dag min flyvning nr.200 med SAS! Det ble "feiret" med en flaske vann til 25kr. Ikke noe gratis glass med vann, gitt.

Ha en riktig god kveld! :)

"Gratulerer" ;) :cool:

Ha en fin kveld folkens! :D

Last edited:
God kveld fra Trondheim
Her har man blitt noen kroner fattigere men til gjengjeld en Suzuki rikere ;)
Nå blirre gøy.....:up:

Flott fredag folkens :D :D :D

Back