God fredag og langhelg

Futura

ScanFlyer Gold
Det er fredag. Jeg skal levere en av arbeidsgivers Mercedeser på verksted om en time, så er det helg. Kl10 skal vi være på Møller ved IKEA i Asker og overta konas nye VW ID4. Det tar ca en time å sette seg inn i alt det nye, med apper og ditt og datt. Deretter skal vi ha Color Viking fra Sandefjord kl 13.30 og dagen feires med buffet ombord. Så litt shopping i Strømstad og på Nordby med panting av 2 sekker tomflasker, før vi kjører hjem. Har Møller klart å lade opp bilen skal vi klare hele runden uten å lade, og det med god Margin. De har nå kommet til reg nummer EE710xx i utdeling av skilt. Herligheten kom på 461.000 med metallic lakk, hengerfeste, vinterdekk og 3 års service. og sikkert noe mere utstyr også.
Det er første gang vi kjøper helt ny bil så det blir spennende.

Ha en spennende dag du også..

God fredag fra L13

God fredag fra innsatstoget L13 fra Mjøndalen mot Lysaker. Deilig å ta toget på fredager, knapt folk ombord. Det beste med fredag må vel være at da er det bare 2 hele dager til uka beste dag....Mandag? [emoji23]

Uansett, en del spennende som skjer neste uke som man må forberede på jobb i dag. Kanskje man skal dra opp noen nye ruter av hatten til uka? Hvem vet?

Ønsker alle en riktig god helg når den tid kommer!

God morgen fra Hvalstad. Litt hjemmekontorering før det blir et "ambulanseoppdrag" til og fra Aleris, dog gir det en anledning til en tur innom kontoret. I stedet for å sitte på et venterom der. Så skal det snekres sammen noen pizzaer i kveld. Ha en fin dag

Glad fredag fra Ris. Avrunder ukens arbeidsoppgaver og håper på en eller to turer ut av huset i løpet av dagen. Fullt program i helgen så helgefri skal nytes i kveld. Men har man 36 grønne planter i stuen så må det vel lekes litt med vann i løpet av dagen også.

God morgen fra bortekontoret.. Kjenner at det ble en meget hyggelig og fuktig aften ute i går.. Merer godt a men ikke er 49 lenger.

Nå er det utrolig nok en del møter også nærmer det seg fredagskvelden.. Den blir nok som gressenkemann med barn da Dragen har varslet et en lunsj hun skal reive i på noen kunder skal bli en lang en.

Nyt helgen.

God morgen fra flyplassen.

Ut å fly igjen, denne gang med de oransje og hvite, en helgetur til sørkysten for ei helg sammen med madammen.

Fikk sjokk i går da klagen for kompensasjonen for kansellert flight med BA gikk gjennom på 3 dager, hadde forventet noe slik som 3 måneder. De hadde vertfall ikke noe godt rykte blandt taxisjåførene i London, var omtrent umulig å få tak i noen av dem på LCY som tok BA vouchere, de var visst nok ikke så enkle å få penger ut av.

Ha en finfin fredag folkens [emoji846]

Sent fra min SM-G781B via Tapatalk

God helg fra Bygdøy. Snart ut og fly igjen, det har jeg ikke gjort siden i går morges, etterlengtet ��
Men særdeles fornøyd med at det ble booket 14´ish og og ikke 08 i dag, utgjør en stoor forskjell på både natt og morgen.
Fin frokost i K-pir loungen på MUC i går, valgets OSL lunch-kvaler i dag er om tur opp i Sas-stua eller sushi med utsikt.

God Fredag,

En dag med hemmakontor innan jag hamnar i metropolen Sarpsborg ikväll. Ha en fin fredag och helg :)

God dag fra Sarpsborg.

Ja, da kom jeg meg på en liten miniferie. Vi startet med å ta Color Hybrid fra Sandefjord til Strømstad i går. Så ble det en tatt på hotell der før vi dro til Sarpsborg i dag for overnatting. I morgen drar vi hjem. Godt å komme seg litt bort og oppleve noe annet enn husets fire vegger og sykehusets fire vegger.

God dag fra Sarpsborg.

Ja, da kom jeg meg på en liten miniferie. Vi startet med å ta Color Hybrid fra Sandefjord til Strømstad i går. Så ble det en tatt på hotell der før vi dro til Sarpsborg i dag for overnatting. I morgen drar vi hjem. Godt å komme seg litt bort og oppleve noe annet enn husets fire vegger og sykehusets fire vegger.

Quality? Där hamnar jag i natt…

God morgen fra Seattle. Her er klokken fortsatt bare såvidt passert 08, men det har vært kontorert et par timer allikevel. Rimelig uggent vær her i dag, så det blir ikke de helt store utfluktene dessverre. Rent faktisk blir det en litt kjedelig dag. Har et møte borte ved Marinaen kl 14-aktig. Og så en middag utpå kvelden.

Men da får man vel satt seg og gjort litt forefallende mens man skuler ut på regnet.

Ha en fjong dag

God ettermiddag fra Forus,

Det ble en lang og travel dag mot kveld her i prosjektet. Ikke mange pausene her idag.
Nå stenger jeg "jukeboxen" ned og stikker hjem til en bedre middag.
Ha en fortsatt fin kveld og god helg.

G'.. ettermiddag, er det visst. Sitter på T21 på Hartsfield og venter på boarding. Njuark først, så Galemoen, så nordover. Når rebusløpet ender, venter det en lørdagsvakt i andre enden. Og reker. Lykke-reker til og med! Men først må man komme frem.

Sol og fint flyvær. Og balja står klar. Og det skal måles vindstyrke langs vinduene.

1b583781db7fed9be7a35be2ee68b118.jpg

G'.. ettermiddag, er det visst. Sitter på T21 på Hartsfield og venter på boarding. Njuark først, så Galemoen, så nordover. Når rebusløpet ender, venter det en lørdagsvakt i andre enden. Og reker. Lykke-reker til og med! Men først må man komme frem.

Sol og fint flyvær. Og balja står klar. Og det skal måles vindstyrke langs vinduene.

1b583781db7fed9be7a35be2ee68b118.jpg

God tur. Det var jo en super start, om enn close. Kun et 5-tall unna kuldebalje. :)

Njuark. Smekkfull balje. Ble halvtimen sen pga teknisk, men kom nå fram. Debut for Airtag'en og den er genial. Slo inn rett etter landing og kunne den viste posisjon fra touchdown til terminal.

Ingen kø hos SAS og nå har jeg boardingkort hele veien til Mosjøen.

Nå venter The Playlist og kort natt i 54A ...

Back