God fredag og glad påsk!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God fredag og glad påsk!

God morgen - arbeidsdagen er i gang og den fylles med møter og atter møter - men så er det snart klart for påskeharer, påskekyllinger, påskeegg, påskekrim, kvikk-lunsj og appelsiner, yatzy og kortspill, påskelam og rødvin, harryturer over grensen - u name it - påsken byr på det meste.

Glad påsk som de sier i øst Europa!

Re: God fredag og glad påsk!

God morgen og god morgen Fru Blom. Tåka ligger tett over Torp i morges, og hallen er full av folk som skulle ha reist i går. Vi får bare håpe at sola tar tak og får bort tåka i løpet av morgenen. Uansett, det går mot en travel dag, påsketrafikken er definitivt i gang, og de fleste fly er fulle.

Selv skal jeg på påsketur til Sierra Leone, og det blir neppe kø av andre påsketurister der.

Ønsker alle en fantastisk dag!

God morgen fra Oslo. Her er det også grått. Blir vel en litt amputert arbeidsdag idag før jeg setter kursen mot Beitostølen. Bilen må jeg jo også få hentet iløpet av dagen, forhåpentligvis med 4 hjul med luft i. Ha en fin dag

God morgon frå Trondheim :)

Snart helg, men fortsatt ikkje påskeferie på meg. Blir nokre dager neste veke også før roen senker seg over heimen ;)

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen fra Forus. Blir ikke noe påskeferie på meg, men helg blir det.

Håper på at det blir en stille dag på jobb, da jeg er i fredagsmodus i dag.

Ha en fin dag forumister :)

God Morgen fra Bjørheimsbygd. Været er fint, hvis du ser bort fra masse tåke.
Påske modus er aktivert, og jeg håper det blir en rolig flytur. Muligens litt forsinket grunnet kraftig tåke her borte hvertfall!

Ønsker alle en riktig flott dag, og en god påske! :)

God fredag! Om noen timer begynner årets påskeferie. I år går turen til Møre og Romsdal. Satser på delt løsning, der en nyter våren i lavlandet og vinteren oppe i fjellene. Nå får vi bare håpe at Møringene fikser finvær ;)

Ha en fin påske! :)

God fredag!
Tung i huvudet efter en "pub-crawl" igår som slutade lite senare och blötare än plannerat. Nu skall jag försöka komma iform och sätta kurs i solen mot universitetet och 4 timmar med föreläsningar.

Ha en riktigt fin dag och helg!

God morgen

En riktig så tåkete morgen. Stapp fulle fly og vel så det og tåke i tillegg gjør nok at dagen kan bli hektisk for mange her oppe...

BA761 med rute 0750 pushet i dette øyeblikk. (0915) pga a SLOT restriksjoner ved LHR.

Ønsker alle en trivelig dag

S

God morgen Oslo. Tåken ligger over regjeringskvartalet og dagens to første møter er unnagjort. Siste arbeidsdag før en lengre påskeferie med mange flighter - men også noen arbeidsdager, men da med fjernaksess. Blir godt med litt ferie etter å ha jobber 12-14 timer i døgnet i tre uker i strekk.

God morgen og god morgen Fru Blom. Tåka ligger tett over Torp i morges, og hallen er full av folk som skulle ha reist i går. Vi får bare håpe at sola tar tak og får bort tåka i løpet av morgenen. Uansett, det går mot en travel dag, påsketrafikken er definitivt i gang, og de fleste fly er fulle.

Selv skal jeg på påsketur til Sierra Leone, og det blir neppe kø av andre påsketurister der.

Ønsker alle en fantastisk dag!

Ser på radaren at de ligger på hold både Ryanair og Wizz..

Ønsker deg god tur når du måtte komme deg avgårde.

God morgen fra Krsand også!

Her er det nydelig vær i dag. Bare synd man må sitte inne på kontoret! Håper helgen blir like fin! Her blir det hjemme-påske! Kontoen er skrapet, så påsketur utgår desverre med høye kneløft! Men barskapet er fyllt opp, så man kan nok ha det greit hjemme også!

Glad påsk, dere!

BF:cool2

God fredag! Tåka er da i ferd med å forsvinne her i sentrale Oslo, men den var svært så tykk i dag tidlig.

Det blir påskejobbing for mitt vedkommende, alle helligdagene faktisk.

Til dere som reiser på ferie, ha en riktig god påskeferie.

Husk at påskelammet og en moden Barbera er en finfin kombinasjon! ^_^

God morgen fra Gamle Oslo. Litt kaffe før indretjeneste. Deretter en tur på jobben og jobbing til snaut midnatt. Har begynt å tenke på påskemenyen, selv om påska for meg ikke starter før Skjærtorsdag. Lammestek blir det nok med italiensk/gresk vri (Travalglini Gattinara til denne) og i tillegg bacalao (der jeg velger bacalao-favoritten Duque de Viseu).

God påske til alle som gjør det som TV gir oss inntrykk av at alle gjør i påsken - drar fra Oslo til fjells i påsken! Og til alle andre også. Spesielt du som skulle til Møre !

Last edited:

God morgen fra Bardufoss. Nå sitter jeg og venter på flyet (tror det skal være LN-NOD) som skal bringe meg hjem til sør. :)

Ha en ellers god dag til dere alle og ha en videre god påske :)

God morgen fra EU. Blir reise "mot strømmen" i dag, hjem mot Norge og påske.

BA761 med rute 0750 pushet i dette øyeblikk. (0915) pga a SLOT restriksjoner ved LHR.

Og det forklarer nok at min flight til London ser ut til å blir forsinket. Ja, ja, kanskje det blir en natt i London også. Uansett - snart loungebesøk og :cheers: god fredag!

God fredag!
Tåken har lettet, og jr. ligger ute og sover.
Ikke noe kos i solveggen i dag, så da blir det litt jobbing.
Kom over dette bildet på en gammel harddisk. Enjoy!

Attachments

• P3050894edited98.jpg
    P3050894edited98.jpg
    179.5 KB · Views: 102

Hadde SAS MD11? Trodde det var DC10 de kjørte på. Eller har de hatt en kombinasjon?
Noen som har noen detaljer å dele med oss andre uvitende?

BF:cool2

De bestilte vel eller tok opsjon på MD11 - men avbestilte og gikk for 767 istedet.

Back