God fredag morgon

Savipix

ScanFlyer Rusty
God fredag forumister!

Tror nog vi får se en lättare reducerad avdelning igår efter en mycket trevlig kväll med (allt för) mycket att dricka.

I eftermiddag väntar SK1444 på mig för en helg i Göteborg. Ha det riktigt fint forumister :)

God morgen fra Oslo. Et lite møtemaraton venter på jobb idag, men satser for det på at jeg får med meg herrestaffetten. Noen ærend som må gjøres etter jobb før jeg kan ta held. Ha en fin dag

G'morgen fra Mosjøen ... Gufsegufsete vær ute, men flytrafikken ser ut til å gå normalt så satser på at jeg kommer meg sørover som planlagt. Men jeg misser nok herrestafetten. :(

Har jobbekveld, så den blir tatt på OSL før jeg setter kursen mot ATL grytidlig i morgen.... Happy Friday!

G'morgen fra Mosjøen ... Gufsegufsete vær ute, men flytrafikken ser ut til å gå normalt så satser på at jeg kommer meg sørover som planlagt. Men jeg misser nok herrestafetten. :(

Har jobbekveld, så den blir tatt på OSL før jeg setter kursen mot ATL grytidlig i morgen.... Happy Friday!

Når drar du fra MJF? Jeg skal på jobb kl 12... Kansje vi snakkes d..

Da har jeg blitt pappa for første gang :)
Lille Caroline ble født på Bærum Sykehus 2.mars kl 23.35 og er absolutt verdens peneste jente.
Fødselen var veldig spesiell å være med på og jeg kuttet navlestrengen som en rimelig stolt mann!

Gratulerer med nyfødt datter Concorde!

God morgen fra Forus. to timer unnagjort. Fem timer igjen, så er det helg. Foreløpig ingen spesielle planer for helgen bortsett fra sløving på sofa og sport på TV.

Satser på at det holder seg tåkefritt i Holmenkollen siden vi har fått tåka i Stavanger nå.

Last edited:
Gratulerer, Concorde!

Her våknet jeg til en tåkete møkkamorgen, men håpet mitt om at mer av slapset skal smelte raskt er tilstede nå som det begynner å bli litt mer behagelige temperaturer ute.

Satser på en rolig kveld og ser frem til å komme meg i lufta igjen om etpar ukers tid.. :)

Gratulerer, Comcorde!

Paa plass paa lesesalen, hvor man forhaapentligvis kommer seg gjennom noen tunge artikler og faar rammene rundt min bachelor thesis paa plass. Har store og strenge planer om en rolig helg med skolearbeid og jobbsoeknader - dog litt problematisert ved at en venn er paa besoek i CPH denne weekenden. Vi faar se...

Ha en god weekend, alle sammen!

Gratulerer Concorde!!

Her er det kontordag i det tåkebadede Jæren, nærmere bestem Nærbø som står på tapetet, jeg holder meg unna Oslobygda under VM og ser fram til ei rolig helg på Jæren.

En god fredag til dere alle!

God morgen fra Krsand som er badet i sol, og grattis til Concorde som er badet i lykke!!:)

Her er man på plass på kontoret og blir her nok ut arbeidsdagen før kone og banditter skal kjøres i bursdagsselskap etter jobb. Kanskje far får et par timer i fred på sofaen før de skal hjem igjen? Håper nå det.

Skal bli fint med helg nå egentlig!

Kanskje jeg skulle unne meg et glass i aften?? La meg nå se.... Hvorfor var det nå jeg drakk???

Ord for dagen: Pengene til brennevin ligger alltid øverst!

BF:cool2

God fredag fra Sandefjord.

Akkurat kommet på skolen, men allerede er skuldrene senket da jeg akkurat leverte inn og signerte final version av Extended Essay. Ellers så er også formen sånn nogenlunde tilbake på plass etter gårdsdagens sykedag.

God formiddag fra Trondheim

Her er det skikkelig dritvær -regn og vind.Skulle egentlig trille tur med lillegutten idag, men det gikk til h.... så nå er et bare avslapping inne med stafett og god kaffe og masse kos :D

Gratulerer igjen til Concorde :D :D :D

Nevnte det i gårsdagns tråd også jeg, men det var ingen som beit på da.... ;) :

God torsdag ettermiddag fra Trondheim

Min lille familie har hatt vår første natt sammen i huset etter hjemkomst fra sykehuset. Good times - gutten er verdens skjønneste

Ellers er vel gratulasjoner på plass til forumets Concorde også -han ble pappa til en jente i går 2/2-11

God dag fra Nærsnes. Ikke noe spesielt på dagsorden annet enn en bytur i ettermiddag for å spise sushi sammen med JetBlue. Skal prøve "Art of Sushi" i Elisenbergveien denne gang. Stedet har fått mye skryt i det siste.

Gratulerer med ungen, Concorde! Caroline med C som i Concorde, ja!
Ha en fin dag.

God dag fra Nærsnes. Ikke noe spesielt på dagsorden annet enn en bytur i ettermiddag for å spise sushi sammen med JetBlue. Skal prøve "Art of Sushi" i Elisenbergveien denne gang. Stedet har fått mye skryt i det siste.

Gratulerer med ungen, Concorde! Caroline med C som i Concorde, ja!
Ha en fin dag.

Vi er på titter'n etter ett hus rundt hos deg, så kanskje vi blir naboer:)

Jaja -- tilbake på kontoret etter en bomtur til flyplassen. Har fått booket om til neste som også ligger an til å bli et par timer forsinket ..

Flott service av kollegene på Kjærstad, og de som er 'stuck' der oppe ser også ut til å ha bli tatt godt vare på .. det ankom en bil med smørbrød da jeg ble hentet.

Faen som dere popper ut unger for tida, er jo snart fordobling av Flyprat-innbyggere her! :lol: Grattis!

Nå har jeg spist sunn frokost, måket hele innkjørselen, gått mila med bikkja OG ryddet litt i huset - føler meg rent flink her. Nå gjenstår bare det jeg har prokrastinert hele dagen, nemlig 25 siders rapportskrivning.... :skep

Back