God fredag morgon

Savipix

ScanFlyer Rusty
God fredag från RB Royal i CPH!

Snart ut till kontoret och göra klart veckans arbete innan jag sätter mig på SK1422. I eftermiddag skall det hämtas bil hos Bilia i Stockholm.

Ha en flott dag forumister!

God morgen fra Forus!

+3 og vind og surt på Forus i dag, +16-20 grader inne. Så her starter man dagen med en god kaffekopp og litt forum.

Ingen store planer for dagen, eller kvelden. Så vi får ta det som det kommer.

Ha en fin dag forumister :)

Mer mornings fra Oslo. Håper på en rolig dag på jobb. Et kort møte på morgenen, deretter litt skriving av reiseregninger, før dagen avsluttes med å leke postbud i Asker.

Avreise til Las Vegas i morgen, og det tegner til å bli en fin tur. Har nå fått bekreftet oppgradering hele veien CPH-YYZ-LAS, så dette ser jeg frem til.

G'morgen, verden ... ikke helt i slaget, men har akkurat fått i meg litt egg&bacon, og nå står det en dampende kopp med kruttsterk kaffe strategisk plassert ved høyrehånda mi..

Lett snøstorm utenfor vinduet, men jeg slipper å bevege meg utendørs mer enn høyst nødvendig, så jeg skal nok klare meg ...

God morgen fra OSL,

Bruker mine sølv rettigheter og har akkurat sjekket inn og sendt bagasjen til ARN ved SAS sin biz skranke. Fikk pri tag selv om jeg bare er EBS. Er blondt øyeblikk fra den ansatte?

Dagen skal brukes til god mat og drikke i Stockholm! Resten på sparket.

Ønsker alle en fin dag!

God morgen fra Lysaker. Uka går mot slutten, så er det helg og deretter ny arbeidsuke. Forum og første kaffe straks unnagjort så da blir det jobbing.

Lett snøstorm utenfor vinduet, men jeg slipper å bevege meg utendørs mer enn høyst nødvendig, så jeg skal nok klare meg ...

Hvor bliver spotterbildene fra MJF av? Må du ut av huset eller har Odd sørget for hybel/kontorplass med spotter-vindu? Ingenting er som WF i godt snødrev :lol:

Fikk pri tag selv om jeg bare er EBS. Er blondt øyeblikk fra den ansatte?
Det fikk du bare så kofferten din skal komme etter røkla på båndet.

God morgon frå Trondheim!

Eller "god" er vel kanskje missvisande... nedtid på systema er vel alltid ein dårlig start -men me får satse på det blir ordnings etterkvart.

Ha ein bedre start! ;) -og ein god dag!

Det fikk du bare så kofferten din skal komme etter røkla på båndet.

Hehe, nå er jeg faktisk en av de som har hatt gode erfaringer med pri tags, dog med større suksessrate i Asia og USA enn Europa.

Goooooooood morgen!!!

Dag 5 av avansert (3D) seismisk tolkning har startet, og i morgentimene har jeg også sikret meg billett til Queens of the Stone Age på sentrum scene 7 Mai! Blir mye flyvning på meg i April-Mai-Juni om alt går etter planen nå. Herlig tanke. Ikke så godt for pengboka, men det er jo derfor man tjener spenn - å oppfylle ens drømmer ;)

Ute blåser det storm, ekstra godt å sitte inne på datalabben da :)

Have a good one.

God formiddag fra Krsand!

I dag lå det en deilig ishinne over snøen. Det holder på å slå om til en plussgrad, før det blir minus igjen til natta. Så her er vi på vei inn på en ny skøytebane igjen!

Fredag betyr dobbel jobb for meg, så jeg liker den ikke noe særlig. Men lørdagen derimot ser jeg frem til!!

God helg!

BF:cool2

God formiddag!

Ute blåser det storm, ekstra godt å sitte inne på datalabben da :)

Nåja, storm er vel å ta litt hardt i.... såvidt kuling i kastene :D
http://weather.cs.uit.no/

Da er det booket DXB med SK 19-27. mars i Eco.Extra. Tar med familien, men det er jobb man-tor den uka, regner med at kona får tilfredsstilt shoppinghungeren for ihverfall over sommeren. :colgate:

Prøver en Optiontown til C, men det er mye ledig i alle klasser så det er nok større sjanse med å svi av noen poeng for oppgradering ved gate.

PS! Har fått et eksternt antennesett til Flightradar-boksen, men med været nå for tiden går det nok noe tid for noen går opp på taket på KSAT for å feste den......

God ettermiddag fra St.Olavs hospital. It's showtime..... Jeg er bare tilskuer og hjelper,men spent som før min første flytur :D

Ettermiddag etter en strevsom start på dagen! Massevis av snø og vind i natt med underkjølt regn på morgenkvisten. Dermed ble det en stri tørn med å måke innkjørselen og fjerne glassert is på frontruta. Når man endelig kom seg forsinket på jobben så sto en del av maskinene bokstavelig talt i sju stein. Dermed var det bare å trå til sammen med resten av gjengen for å få dem i gang igjen. Nå snurrer endelig hjulene som normalt og jeg trenger ingen treningsøkt i kveld!

Last edited:
God ettermiddag fra Forus,
Nok en travel uke går mot slutten, det skal bli godt med helg.
Noen reiseregninger må skrives og leveres inn før dagen er omme ellers jeg går jeg konk!
Det blåser friskt fra sør her nå og enda mer ute i havet for riggen vi har i drift.
Den ligger på vent i det dårlige været.
Om noen ukers tid blir det anledning til å ta en tur ut via Brønnøysund for å overvære noen spesialoperasjoner.
Kvelden går med til lysting lag med familie og venner.
Ha en god helg folkens.

God kveld forumister, da er man tre fjerdedeler gjennom forestilling i Ulsteinvik, om omtrent tre kvarter skal man demontere og hive hele riggen på de to kombibussene våre, forhåpentligvis innen midnatt! Deretter blir det vel en tur i hotellbaren før man trekker seg tilbake til rommet. En fin aften og god helg til dere alle!

Back