• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Fredag morgon

Savipix

ScanFlyer Mile High Club
Riktigt god Fredag till er alla. Vaknade upp i morse och mådde bättre än på länge.

Föreläsning i Global Business Strategy i 2 timmar och sedan blir det minst lika många timmars simmande.

Just nu är det 10 grader mitt fönster.

En trevlig helg önskas er alla :cheers

Replying to Topic 'God Fredag morgon'

glad fredag i snøværet! Herlig med masse snø. Dette er perfekt

God morgen fra Jylland !

Rigtig møgvejr her til morgen, isslag overalt
Dette er ikke bra på halvblanke sommerdæk :mol

Ja i AAR har vi lige nu deicing af SK1240...Der var ca. 5 cm is på flyets højre side
og godt 2 cm på venstre side....
---
Vi har aflysninger i BLL AAL og CPH.....
Det bliver en god dag

Hilsen
Ole

God morgen fra Alta

Her er det svinekaldt i dag også. Gradestokken viser -18 og "vindmåleren" sier vel kuling eller noe slikt. Det blir hjemmedag i dag og resten av helgen. Kone og eldstemann har reist til Tromsø så da blir fag alene med tvillingene hele helgen. Da skal helgen vies til sport foran TV'en og litt dataarbeid.

Og en riktig god fredag fra Tromsø

Her er det ikke så kaldt som i Ata heldigvis. Skal ikke klage på været i dag SK384, bare glede meg over at det er (arbeids)helg :sarc

Håper alle får en flott fredag :nor

To varme og skyet her i Alpharetta idag. Tidlig oppe idag .. maa vaere paa Ft. Benning klokken syv for aa ta imot en 753, saa jeg maa sale opp pickup'en om noen minutter..
Men morgenens podcaster er lastet ned, og fersk Starbucks venter i trakter'n, saa jeg er klar for dagens utfordringer.

God fomiddag fra Drammen. I motsetning til CK er jeg ikke overvettes begeistret for snøen som faller....og faller....og faller....og faller. -5 og strålende gråvær er rapporten, heldigvis blir ikke snøen kram - ennå.

Isen fester seg til vindusviskerne sånn at jeg ikke ser noe, det er glatt, det går treeeeeeegt, bilen må graves frem hver dag bare for deretter å børste av og gjerne skrape is til slutt. Æsj, godt jeg har investert i Frokostklubb-koppen til Statoil...:baeh

Fant denne artikkelen og de imponerer meg stadig mer med hvor mye de vil delta i Olympiske Leker

Fikk forresten en genser av teamet på Kvitfjell når jeg jobbet på hotellet i '94

Back