Storm sier at de tror det er -25C på utsiden dersom prognosen stemmer.God fredag fra gullstua på OSL. Var tidlig ute i tilfelle trafikkproblemer. Storm-no sier at det er -25 utenfor ...
God morgen fra heimen, litt lenger ned i dalen enn Someone hvor vi klokker inn -19 nå på morgenkvisten. Men det er jo noe man har opplevd mange ganger før. Særlig før man hadde tabloide aviser med live-sending og eksperter som forteller at det ikke finnes varme nok klær til den type være osv osv. Da tok vi på godt med ull og og fortsatte som før. Jeg tipper EBs kolleger på Røros bare ler av oss i Oslo-området med mildværet vi har nå :lol:
Storm sier at de tror det er -25C på utsiden dersom prognosen stemmer.
Når man sitter på en flyplass som av-geek/reisegeek så sjekker man jo reel temp på stedet eks her: https://www.wx-now.com/Current/ENGM -19C store deler av natten og morgenkvistenForøvrig bruker jeg flyplassvær veldig mye når jeg reiser for det er jo stort sett oppdatert en gang i timen og gir et godt overblikk over reelle lokale variasjoner og værinnslag.
Ellers bruker man IPPC.no som kan gi deg flyplassvær over hele verden ved bare å taste inn ICAO koden. Men det fordrer jo at man kan dekode en METAR/TAF.
Jaja god dag fra Oslo, ikke så mye på agendaen, men skal faktisk en tur ut for å trene innendørs.
Men nå er det straks helg altså. Åjååjåjåååjåjjjåjåååjåjåjåjjjjjååååå. Ha en fin en
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.