• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Endelig fredag og da er det veldig snart helg... Blir noen møter på jobben før det forhåpentligvis blir en ganske tidlig start på helgen. Ha en bedre fredag!

FRÆDDAN! I dag blir det enchiladas til middag - og kanksje en rødvin! Så får jeg s eom pc'n min bare skremte meg når den sluttet å virke - onsdag var den plutselig oppstått fra de døde igjen. Kanskje det tilogmed blir noe nytt å se på Scanair.no?

Tja *endelig * fredag , og jeg er......

HUUUUUUNGOVER................. Uhhhhh ble mye rødvin i går/natt.

Håper ingen får en dag som meg i dag...unner dere det ikke. :( :( :(

Men dere andre får ha en flott dag

Hadde en slik dag i går... Nå er det like før det blir hvitvin, rødvin og grilling - så da er det bare å håpe på en god lørdags morgen....:devot:

God helg, om en time setter jeg meg på toget (!) til Kristiansand, skal på hyttetur til Søgne.

Der blir det vel ikke mye alkohol? Ref siste dagers debatt om vin i den nye kirken på Bøler og byrådslederens uttalelser om Vennesla...;)

Sitter paa nabolagets Starbucks med en frappucino ... kommer akkurat fra lunch med kona paa 'Happy Sumo' .. en straalende japansk restaurant.

Ser til min store overraskelse at 'min' Tristar-rute denne uken ble operert med en World MD11 .. shitt .. da gikk jeg glipp av det ..... :( :( :( :(

Back