God fredag morgen.

FBU 4EVER

ScanFlyer Dusty
Opp 04:15. Ughh...
Bagene er pakket og snart avreise for etterhvert å ankomme Tommytown USA senere idag.
En kald :drink eller to i kveld på "Elephant & Castle".
Ha en fin dag.

Morn! Denne ukas siste nattevakt går etter hvert mot slutten. Hadde ikke vært dumt med en tur til Tommytown kjenner jeg. Men det blir nok ikke med det første. Heller muligens med det andre eller tredje.....

Ser frem til å finne senga og sove litt før det blir å komme seg opp og komme seg på Gladmat-festival....

Tidlig oppe igjen for avreise til flyplassen. Første flight holder meg fortsatt i Europa, men neste vil forhåpentligvis et meg over dammen, kanskje tilogmed i et behagelig sete.

God morgon frå Trondheim! Då er den siste arbeidsdagen denne veka i gong. Snart helg. No er det dagens oppgåver som står for tur. Ha ein fin dag alle saman! :)

God morgen fra OSL. Her skues det over flyplassen med rykende fersk kaffe og ser smågrisene er på vei ut. Står også en feit A310 på 180-feltet, CX-TEX. Da er det bare å håpe at timene raser avgårde. Ha en flott dag. PS, savner flere bilder fra KRS`Tall Ships Race. Må Bizflyer komme med flere :lol:

God morgen fra Tyrkia

Siste dag idag desverre, avreise satt til 15:55 lokal tid :(

Håper alle får en behagelig dag :) :) :)

G od formiddag fra Farmen. Tok meg en fridag i dag for å berge inn noe høy som vi tenkte vi skulle tørke på bakken ... men så åpnet himmelen seg..;-(
Så da blir det bare å finne på noe annet og heller presse rundballer når regnet gir seg.
Ikke lett å vaere bondemann når vaeret ikke vil spille på lag.

God morgen fra Stavanger!

Da var frokosten unnagjort og det er å dra med seg hele gjengen og komme seg til byen å ta en tur på Oljemuseet og eventuelt Glad Maten.

Ha en fortreffelig fredag folkens og god helg. :)

God morgen fra bondelandet...
Blir straks en tur til Kragerø for å avlegge ett besøk der hos noen kjente, før man setter kursen hjem igjen til Oslo.
Været ser også ut til å lette, og gjør heller ikke no :)

Ha en fin fredag !

Tidlig oppe igjen for avreise til flyplassen. Første flight holder meg fortsatt i Europa, men neste vil forhåpentligvis et meg over dammen, kanskje tilogmed i et behagelig sete.

Lykke til! Har lagt en shopping bestillingen hos senior, så dere får sørge å komme dere over ;)

God morgen fra Tjøme. Opphold i det minste så blir å ta seg en tur ut. Tilbake til Oslo i ettermiddag da det i kveld blir å mønstre på Stena Saga. Lugar under bildekk er ,som vanlig når rølpegjengen på tur, reservert. Ship o'hoi og drita full før Drøbakssundet

God formiddag fra Oslo... det regner igjen.

Snart ajour på jobb, etterpå er det hjem til ferdig pakket koffert før turen går til OSL og videre til TOS med DY252

Ha en fin dag.

Morn !
OP er bemannet opp og ting har roet seg etter en morgen med nok å gjøre - jaggu måtte man ikke ut å dispatche KLM1140 imorges, greit å få rusket opp i gamle redcap-kunnskaper, ser jaggu ut som det fortsetter ut helgen :colgate:

Det har regnet, regner og kommer til å regne -veldig vått! :old

God formiddag fra Forus,
Ukas siste arbeidsdag og det nærmer seg helg.
Litt usikker på hva helgen skal brukes til hensyn tatt været.
Tur til byen på gladmat festivalen?,blåbærtur oppe i heiene?, ut med båten i skjærgården?
Som skipper'n her inn sa ; desicions,desicions,tsetra,tsetra............
Ha en fin dag Forumister

Ikke fullt så god morgen fra Krsand!

Fikk plutselig barn og kone fri i går kveld. Så da måtte man jo undersøke kveldslivet på "festivalområdet" til Tall Ships Race. Og det ble jo som jeg fryktet. Fuktig og sent! Så det var langt fra noen god morgen, og når man i tillegg akkurat misser bussen, og kommer for sent på jobb, ja da sliter man. Skal ut å lete etter noen fyrstikker som jeg kan holde åpne øynene med. Heldigvis er det straks lunsj! Og så er det visst fredag i dag. Gleder meg til å finne roen, hehe.

PS, savner flere bilder fra KRS`Tall Ships Race. Må Bizflyer komme med flere :lol:

La ut 63 bilder på Facebook profilen min. Så du kan jo kikke litt der. Skal se hva jeg får til med å legge ut noen her også. Søndag er planen en tur ut i båt for å se "Parade of Sails" når samtlige skuter stevner ut fjorden. Kan nok bli noen fine bilder av det!!

God helg, evlybloddy!

BF:cool2

Back