• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
En del eksterne møter i dag - men så blir det sommer og sol på Verdens Ende fra i ettermiddag/kveld. Ha en bedre start på helgen...(...og ferien for CK`s del!)

God morgen fra fornebu :D

Det er pent vær i Oslo idag,men her var det overskyet, Det kommer tett opp sørfra, så det er ikke usansynlig at det kan bli litt fuktig idag.

Ellers, Det e siste dag før ferien idag, 3 uker med "batteri ladning". Blir lite reising denne gangen. Det skal imidlertid taes igjen til høsten (håper jeg) :D

Kos dere folkens :D

God og god morgen.....her er det pluss 11 og det regner igjen.......:( :(

vaagen13.jpg

Men, nyt solen, dere som har den !

God morgen fra Bislet, hadde tenkt meg ut i Stensparken for å vekke pigmentene til live etter vinteren, men jaggu ser det ikke ut til at Scanor har rett; det kommer drivende en del skyer fra sørvest. Tror nesten jeg ser an været litt, gidder ikke å kline meg inn med solkrem til ingen nytte.

Glad fredag! Varmen og godværet fortsetter! Endelig snart helg, men både V50 og ferie er fremdeles noen uker unna...

God morgon ifrån Monaco!

Sitter och går igenom lite bidrag från "Airline ad" efterlysningen. Solen skiner och termometern visar 31,3 grader men tack vare en lite bris så är det behagligt att sitta med laptopen på balkongen.

Ha en fin weekend..

Fint vær, men likningskontoret ødelegger dagen. Skattepenger er utbetalt, men dem har ikke fått med seg endringene jeg leverte på web og dermed har dem utbetalt ca 12.000,- for lite! Argh!

God fredag från Sthlm. CAVOK, +25 grader. Ska vara samma väder hela dagen.

Är lite bakis (dritings) från igår, vart visst lite för mycket :D

Glad midsommar från Sverige!!!

Fredagen har forløpt utmerket her på Nærsnes hittil.Bedre blir den også.Siste samling med gjengen før sommerferien på Oslo Mikrobryggeri kl.1600!:cheers:
Og jaggu har ikke ligningsvesenet klint inn 45000 kr. på kontoen,gitt! Jeg drar til Italia på søndag.Herlig!:smokin

Edit: Feil! 50048 kr. faktisk! Da blir det klasse D og ikke B som leiebil!:smokin

God morgen fra Oslo sentrum! Her marsjerer det ene etter det andre korpset forbi, og siste korpset hadde en kul trommecadence gående.

"Dritings" ær "kanon", som i "kanonfull". Har du baksmælla, så har du "tømmermenn".

Originally posted by FBU 4EVER
Og jaggu har ikke ligningsvesenet klint inn 45000 kr. på kontoen,gitt! Jeg drar til Italia på søndag.Herlig!:smokin

Edit: Feil! 50048 kr. faktisk! Da blir det klasse D og ikke B som leiebil!:smokin

Men jeg venter fremdeles på at Trondheim ligningskontor (eller hva de nå heter denne uka) skal få ut fingern og gi meg pengene mine!:D

God fredag ogsaa fra Seattle! Kom hjem fra ATL i gaar ... Delta's F-klasse er ikke det den en gang var ... men det er uansett bedre enn aa sitte i 'slummen' Smekkers baade frem og tilbake, og noenlunde pa rute.

Kom hjem til vannlekkasje paa soverommet ... 'skylightet' hadde forskjoevet seg og teamet som spylte huset igaar klarte derfor (uforskyldt) aa skape en liten oversvoemmelse.

Blir en kjapp tur til SEA ... Tristar-dag. Og vaeret ser lovende ut!

I Oslo må man vente en uke til på skattepengene...Men den som venter på noe godt...

Back