• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Solen skinner og det ser ut til å bli en strålende dag. Liten tur på jobben - siden det ikke er fri i dag. Ha en bedre fredag og fortsatt god helg!!!

God morgen fra ett lysende friskt Mai Fornebu :D

JEG MÅTTE SKRAPE VINDU IDAG TIDLIG :WOW:

Fin dag igår med fri,men idag er det tilbake på jobb igjen. Pent vær og solskinn her idag og varmen har begynt å ta seg opp her nede i lavlandet :P

Bikkja har bursdag idag. Henrik "Osram" Vergeland blir 4 år idag *stor gutt*.

*legger ved bilde av busjdagsbarnet* (husker ikke om dere har sett'n før. men søt er han i allefall :D)

foto av undertegnede..

Attachments

• IMG_0081.jpg
    IMG_0081.jpg
    167.3 KB · Views: 3
glad fredag - kun noen få timer til jeg sitter på SK 267 (737-800 LN-RCZ) med kone og barn for en familiehelg hos den lilles oldemor og oldefar (som feier sin 90-årsdag i morgen). Det blir hyggelig å introdusere frøkna til en ny gren av familien.

God morgen fra Alta

Her er full vinteren igjen. Våknet til hvit plen og hvite veier. Speilglatt på veien var det også. Jeg er glad piggdekkene ennå står på bilen Ellers hadde det nok blitt buss til jobb i dag.

God formiddag fra Maura.

Har ikke for vane å stå opp tidlig. Er nesten fælt å innrømme, men nå klokken halv ti, er nesten tidlig for meg å regne. I dag derimot, har jeg allerede rukket en liten tur til OSL og tilbake. Har (dessverre) gått over et år uten jobb, men begynner å se lysere på det nå. Grunnen til et flyplassbesøk så tidlig på dagen, var jobbintervju hos Servisair, som jeg følte gikk veldig bra. Er jeg riktig heldig, befinner jeg meg bak en innsjekksskranke i løpet av noen uker.

Nå er det helg, og mine planer for helgen finnes i signaturen min.

Riktig god morgen fra Tromsø

Her er det heldigvis ikke snø, og tempen er blitt nogenlunde behagelig.

Ha ei forrykende helg :cheers:

Her i sør er det nydelig vær i dag og temperaturen var bra nok til kun å være iført t-skjorte på veien til jobben i dag. Særs behagelig (Joda, jeg hadde på bukse også!! :biggrin )

Deilig med en arbeidsdag som virker som både mandag og fredag på en gang! Kunne gjerne hatt det slik hver uke!

Framifrå!

God fredag fra Drammen. Sola skinner, stille på jobben og man venter bare på helgen...

En titt på Drammens Tidende avslører at Drammen er veldig søvning i dag, et av de viktigste oppslagene i dag var at vaflene på Spiraltoppen var for dyre... :zzz

God formiddag fra Fornebu. Tror været er enda finere nå enn da Scanor rapporterte. Ingen luftfartøy å se - på onsdag stod det en Ecureuil borte ved ca. gamle P74. Her er det utrolig stille, med svært få mennesker på jobb. Jeg kom subbende kvart på ti, og fikk gullparkeringsplass og favorittskrivebordet. Kan'ke bli bedre enn det.

Skulle vært og fløyet litt med en kollega, men kranglevoren mage og acro er bare ikke kompatibelt. Får henge litt i Kilen i helgen i stedet, tror jeg. Det blir et par turer til GM i neste uke, inkl. en heldagstur på torsdag. Da blir det Ju-52, besøk på begge museene og generell surring med andre entusiaster. Blir aldeles glimrende.

Riktig god helg, folkens!

Scanor: Får si som han dølle reiselederen i Sällskapsresan: "Fin hund!" :)

Back