God fredag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Endelig fredag, endelig helg og GRATULERER med dagen til DC-8-63. Her i Oslo skal det vel bli litt kjøligere og det skal vel komme litt regn som egentlig er bra både for hager og allergikere...

Ha en bedre fredag!

Framleis tidlegvakt, framleis drittrøtt, men no gjeng det mot helg!:)
Og grattis med dagen!!:D

Ja, da var det endelig helg igjen. Men det blir den travleste i hele året.
Grenland Brass Festival går av stabelen for 9. gang, så det går i ett i dag og i morgen. Heldigvis er søndagen ledig. Da blr det nok å sove lenge.

Gratulerer med dage fra meg også, DC-8-63!

Hilsen Frode!

Grattis, FE! Kan vi ansdre ønske oss noen Ottere og Beavere i bursdagspresang??:cheers:

Joyeux anniversaire FE!

Dagen idag tillbringas med en föreläsning i statistik och sedan lunch med en av mina medresande till Kina på stranden. Monaco kan just nu bjuda på 15 grader... It is going to be warm today.

Originally posted by wf145
Framleis tidlegvakt, framleis drittrøtt, men no gjeng det mot helg!:)
Og grattis med dagen!!:D

Godt å se at andre jobber mens enkelte (les: meg) nyter siste rest av friuka :)

God formiddag fra Drammen. Grått og trist, men det er nå engang blitt fredag omsider.

Gratulerer med dagen til DC-8-63! :cheers:

ARN er badet i solskinn.Bare fire "legg'er" i dag og en tidlig kveld på hotellet.Hjemreise imorgen tidlig.

Grattis med dagen FE!:cheers:

God formiddag fra kløfta

Her liogger undertegnede rett ut med migrene.

Var på OSL igår å fikk en Lowpass med F-16 over motsatt bane av der jeg var, *darn*

Men sånn skjer

jeg går å legger meg igjen,

Bedre dag ønskes

S A

God ettermiddag heter det vel nå.... fra Bergen.

Det er slutt på finværet også her i Bergen nå. Grått og endel regnbyger. Det er ca. 8 grader ute nå. Kun etpar timer,- og så er det langhelg. -Hadde det enda blitt bra vær,- så muligens det hadde blitt noen bilder også.....

Attachments

• flesland1.jpg
    flesland1.jpg
    56.2 KB · Views: 1
God morgen og go' bursda' til F-E! Nok et aar naermere 50 .... :cheers:

Seattle stiller forhaapendtlig med straalende solskinn .. ATA stiller med baade L-1011 og 757-300 og jeg stiller med kamera. Det er fredda!

Back