God fredag morgen

Utflyttet

Ute på tur
...eller noe. Hodet er tett som en sylteargurk og paracet er dietten. Forkjølelse gjøre hodet noe mindre kapabelt enn ellers, men ikke mye.

Ha en bedre fredag, her er det kansje snart leggetid. Eller noe.

Men man skal ikke klage, det er ikke hver dag man bestiller 5 flybilletter.

-A

God ettermiddag fra 23. etasjen paa Grand Hyatt San Fran. Vakkert hoestvaer, ikke ett vindpust eller en sky paa himmelen. Perfekt vaer for Fleet Week, jagerflyene har surret over byen i flere timer.

Venter paa fruen som kommer inn med AA sent i kveld.

I morgen blir det aa bevitne low pass utfoert av UAs 747 som kommer over Golden Gate i lav hoeyde og inn over Bayen. Deretter lunch i Sausalito foer man setter snuten mot Napa. Blir bryllupsdagsfeiring med besoek paa divere restauranter og vingaarder i helgen foer man reiser hjem igjen soendag.

Riktig god helg oenskes alle.

God morgen morgenfugler (og alle andre!). Hjemme fra jobb etter ukas siste arbeids"dag". Pcen er på beina igjen etter en liten selvpåført bootsectorfjerning i går kveld. En blikkboks med noe godt i, snart frokost med minstebrodern, så senga. Ha en fin dag og helg alle sammen :)

Last edited:
Glad fredag! I dag begynner jeg litt senere - ikke møte før 07:15...godt å se at det er flere som setter pris på morgenarbeid. Ellers blir det en del kontorarbeid før det forhåpentligvis blir en tidlig ettermiddag. Ha en flott start på helgen!

God morgen fra Stavanger!

Da var det fredag gitt ^_^

Kaffe og forum, så er det å hive seg over dagens oppgaver før turen settes mot SUS, og så hjem.

Ha en fin dag forumister :)

Gooooood morgen fra M/S Mørejarl!
Denne dama skal ta meg inn til KSU, hvor SK2304 skal ta meg videre til OSL, og FLG09!
Gleder meg! :D
Ha en flott dag alle sammen! :)

God morgen

Da står vi i døra for å levere snuppa i barnehagen, før kursen settes mot OSL og litt kursing av våre nyeste medarbeidere.

Ser ikke bort fra at man stikker innom OSL loungen for å hilse på noen kjente litt senere.
Samt at det skal sjekkes ut noen bookinger for en langhelg i SEA.

Ønsker alle en riktig god helg

S

God morgon frå Trondheim!

Då var det i gang her også -og då nærmar det seg starten på helga.

Ha ein flott dag alle saman!

God morgen fra hovedstaden.

Her har man stått opp litt tidligere for å få pakket. Ble egentlig ikke pakket så mye i går for helgens lille utflukt, noe som medfører litt mer å gjøre nå på morgenkvisten.

Om en times tid settes kursen inn mot sentrum og deretter Flytoget ut til kjøpesenteret med sikkerhetskontroll. Et mini Scanair-treff får man også tid til før avgang ;)

Ha en fin helg alle sammen!

Ser ikke bort fra at man stikker innom OSL loungen for å hilse på noen kjente litt senere.
Velkommen skal du være ^_^

Straks settes nesa mot fly(tte)bussen og Galemoen for en kort stopp før ferden går videre ut i verden. Ha en fin fredag og helg!

God morgen fra Oslo. Møter og ferdigstillelse av noen analyser står på programmet idag. Håper å få tatt litt tidlig helg. Ut å forsøke knytte tillittsbånd med en søt jente ikveld ;)

Last edited:
God morgen fra Bodø. Snø, sol og +2... Tidlig vinter i år. I går var BOO stengt for første gang i høst (mellom kl. 17:00 og ca 19:30), EVE fikk både DY og SK :-)

Men kaffe og forum redder dagen! Ha en strålende dag og god helg, alle sammen!!!

God morgen fra Sarpsborg. Overskyet og 4 varme pluss grader.

Idag skal jeg ordne og rydde hjemme. Har rukket og bestille reise til Praha på morgenen. 133 kroner for to personer til Praha og 460 kroner for returen.

Så nå er det å finne en rimelig overnatting i Praha. Men det skal ikke være noe problem. Er ikke kresen på overnattingen.

Cra-a-a-ap ... dette er tidlig ....

Byttet vakt med en kollega for å kunne komme meg tidlig avgårde til SC. Skal til Columbia og se 'fotballkamp' i morgen .. University of South Carolina mot Kentucky .. Blir 70.000 tilskuere og vill jubel - universitetsfotball er big business her borte.

Har fått meg kaffe i koppen og hodet begynner å klarne .. fortsatt god morgen ..

Helg! Det ble en gro§e cappuchino fra 7-11 på vei til kontoret i dag, et must å ha noe å varme kroppen på i disse gufne høsttider. Forøvrig strålende solskinn, skyfritt og god sikt langt inn i fjellheimen på vestsiden av fjorden. Helgen derimot blir fuktig. Ha en fin helg!

Cra-a-a-ap ... dette er tidlig ....

Byttet vakt med en kollega for å kunne komme meg tidlig avgårde til SC. Skal til Columbia og se 'fotballkamp' i morgen .. University of South Carolina mot Kentucky .. Blir 70.000 tilskuere og vill jubel - universitetsfotball er big business her borte.

Har fått meg kaffe i koppen og hodet begynner å klarne .. fortsatt god morgen ..
Ooh, Gamecocks-Wildcats, høres artig ut!

God morgen fra solkysten. Her skinner solen fra en blå himmel. I dag er det fridag, og det blir avslapping før det blir en eller annen form for festligheter i kveld. Ha en strålende fredag!

God morgon från Sigtuna,

Skjortan är struken och bussbiljetterna från Stockholms läns lokaltrafik (SL) är inhandlade (går inte att köpa ombord längre) eftersom kvällen skall tillbringas i huvudstaden på restaurang Hälsingborg och drinkar någonstans i sällskap med en dam.

Vädermässigt skiner solen och jag tror att det här kan bli en riktigt vacker höstdag.

Ha en fin start på helgen! :cool:

Ut å forsøke knytte tillittsbånd med en søt jente ikveld ;)

Mester Grønn selger buketter med 20 røde roser for kr. 150.00. Slår aldri feil. Hint, hint, nudge, nudge;)

Skyfritt, vindstille og nydelig høstvær på Nærsnes. Snart er det frokost. Utover det, ingenting! Kanskje det blir en tur rundt Semsvannet i løpet av dagen. Vi får se.
Ha en fin dag.

God formiddag fra et skyfritt Grenland! Indretjeneste med husvask i dag! Må ut en liten tur for å sikre "byggbrus" for helga!

og om en snau halvtime offentliggjøres vinneren av årets fredspris!

Taco i kveld og hjem til de eldre på lamestek på søndag!
Ha en strålende helg!:drink
F!

God dag fra Egersund

Her er det opphold og til tider sol (:wow) og 8 grader ifølge termometeret på kjøkkenet...

Hadde tenkt å ta turen til å SVG for å spotte litt, mens det fremdeles er fint nok vær til slikt...

Ellers så blir det tømming av PM innboks utover kvelden....

Ha en fin dag forumister :)

Back