God fredag morgen

Flyktet fra fjellet og Østerdalen som bestod av regn og tåke... Nå venter en bedre middag på Villa Paradiso før ferden igjen går nordover til Gjøvik i morgen. Ha en bedre fredag!

God morgen fra Chicago. Har hjemmekontor i dag etter dagstur til Detroit i gaar. United har nedjustert kraftig paa denne ruten, kun CRJ700 hele ettermiddagen mot 757 og 320 tidligere... Min flight var oversolgt med over 25 pax og det var relativt mange som skulle videre fra ORD, saa lite frivillige, vanskelig aa faa frivillige naar det ikke finnes ett eneste sete senere paa dagen. Saa da ble det American paa mange UA passasjerer. Gate agenten kunne fortelle at dette skjedde daglig og at de sendte rundt 50 passasjerer i snitt over til American hver eneste dag...

Anyways, vaeret er flott, men det er ingen tvil om at Chicagosommeren er mot normalt. Fikk stroemregningen i gaar og den var 1/3 av det den var for samme maaned i fjor. A/C er stort sett unoedvendig, noe som er unormalt i juli maaned.

Fruen har halv dag i dag, men hun skal forsinket feire sin egen bursdag med noen venninner i ettermiddag. Vinsmaking og middag paa dem. Jeg skal aa hjelpe en venninne i ettermiddag som sliter med en lemon Range Rover fra 2006 som har blitt reparert 5 ganger for samme feilen. Jeg synes naa at det er paa tide at hun faar pengene tilbake, vi faar se om Range Rover forhandleren er enig.

I morgen tidlig gaar turen til NYC for en hyggelig helg til mandag da baade fruen og jeg har moeter der.

God helg til alle

Jeg skal aa hjelpe en venninne i ettermiddag som sliter med en lemon Range Rover fra 2006 som har blitt reparert 5 ganger for samme feilen. Jeg synes naa at det er paa tide at hun faar pengene tilbake, vi faar se om Range Rover forhandleren er enig.

Sånn er det å kjøre Tata .... :colgate:

Her bøtter det ned - fint vær ute å være inne i.

God morgen fra vest...tilbake etter en frisk 5k i Battle Point, 61F er langt bedre enn 85F...selv om det nok kryper opp mot 90F senere i dag...vi har loese planer om aa kjoere kysten ned til San Francisco...den lille italienerinnen har moeter i SFO paa tirsdag - onsdag...og vi skal tilbringe weekenden i Air Berlins tidligere finansielle hjemby som ligger 1/3 av veien til SFO....

Mitt prosjekt om å få kjøpt den nye Iphonen gikk rett i dass! Var visst ikke mange eksemplarer som hadde funnet vei til Kristiansand, og de få som kom var solgt allerede 5 min etter butikken åpnet. Når de får nye? Neste uke! Føler meg oppgitt!!

Forøvrig nede igjen i byen, men i morgen er det opp i dalom igjen og se om noen "treffer kjente".

BF:cool2

BF:cool2

Back