God fredag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Endelig fredag og endelig helg! Blir sikkert mye å gjøre på kontoret etter tre dager borte - det er også flere møter i kalenderen - men fra lunsj så blir det roligere og hyggeligere - med utenlandsk besøk og vinservering. Ha en bedre fredag!

god fredag morgen.
Siste dag på kontoret på Gufseplassen, nå blir det to uker hjemmekontor før det forhåpentligvis dukker opp en ny arbeidsgiver. X'er fingrene....

Go'måren! (på ekte Bærgensk) :)

Endelig freddan -deilig! Fina veret, men det ryktes at det blir møkka ver i framtida.... Får håpe det holder til mandag, for eg skal ikkje ha ferie.

Ha ein deilig dag alle saman!

God morgen fra København. Idag skinner solen og snart blir det å komme seg på skolen for å få gjort litt arbeid. Ikveld blir det etter planen fest og morro. Ha en god helg :cheers:

I Ørsta er det jobbehelg som står på tapetet. Sola skin og gradestokken viser 5 blå. Ha ein flott dag, og god helg til folket. Lykke til med jobbsøkinga CK!:)

God fredag morgen

Såvidt blått på termometeret her i barteland. Pizza til søster etter jobb , deretter Stork(pub-band) på Peders hus i kveld, sammen med venner og noen halve. Blir en bra fredag. Imorra Oslo og Rica på Holbergs plass, samt liten sammenkomst på Ljan med gamle venner.

Ha en fortreffelig fredag morgen/formiddag/ettermiddag/kveld..... :nor :nor

God morgen fra Stavanger!

Været er fint i dag, og en smule kaldt. Det neste som står på programmet er å få ungene i barnehagen og så er det rett hjem igjen.

Må forresten en liten tur innom posten og! ;)

Ha en fin dag folkens og god helg :)

God morgen .....
Etter en uke med kurs på Oxford a a er det en dag fri i dag.... Arvingen er på plass i barnehagen og dagen skal brukes til å hente bil og vaske hus.... God helg forumister..

"Første" dagen i vinterferien 08 for mange, og for å si det mildt - det er og fortsetter med ett HELVETE på OSL. Bookingene er så høye at det tyter ut igjennom PC'ene der oppe..

For de som mangler 737-900 i fotosamlingen er denne helgen ypperlig, KLM er satt opp med 737-900 og 737-800/WL på 'nesten' alle sine avganger frem til Søndag kveld.

Ellers, meget bra vær.. og det er H-E-L-G!!!

og formiddag fra Vadsø :) Her skinner sola etter to dager med vind og snøbyger.. satser på en normal dag i dag på jobb :) Siste dagen før friuka, sku egentlig ha jobba i helga men brodern går for meg siden jeg gikk for han forrige helg :)

God ettermiddag fra Tananger/Forus,
Da var det pinnadø fredag ettermiddag igjen. Det går kjapt unna i arbeidsuka for tiden.
Vel , det skal bli godt med helg og dersom været ikke slår seg for vrangt blir det et par fjellturer.
Det er helge-og vinterferie utfart her i sørvest så veien skal vi holde oss unna idag.
Satser heller på en trivelig familiekveld med noe godt til mat og drikke.
Ha en fortsatt fin helg alle.

Etter en kald natt, seiler det opp til aa bli en straalende fin dag med 15 pluss her i Atlanta. Sitter her nede ved Det Store Veikrysset med fersk kaffe i koppen, en liten sjokoladebit og P3 paa nettradioen.

Arbeidslysten er totalt fravaerende, men jeg har noen smaating som maa gjoeres ferdig.

Fikk foroevrig akkurat brev fra US Customs And Border Protection. SITA DCS er naa offisielt det foerste innsjekks-systemet som er AQQ sertifisert. Regner med cutover av de foerste selskapene neste uke en gang.

For AQQ, airlines will send an individual message for each specific passenger as they check in. These messages will be sent in real-time on a passenger-by-passenger basis. On receipt of each message, the US Customs & Border Protection agency will reply directly to the airline in real-time and authorize (or deny) the carriage of each passenger before they board the aircraft.

http://www.sita.aero/News_Centre/Pu...Features/Rapid_response_to_new_US_mandate.htm

God ettermiddag fra Gamle Oslo. Torsk, lever og rogn er innkjøpt og skal i kveld nytes med en lettere rød fra Frankrike.

Fredag! Krangler litt med et visst annet flyselskap om en av våre pax som trenger assistanse ombord. Vi har godkjent reisen for henne, men for dette andre flyselskapet som skal ha henne ombord i 2:45 er det veldig viktig at hun kan gå på do uten assistanse. Vi skal ha henne ombord i 12 timer, og vi skal få det til... Jaja...

For øvrig: TGIF!

LN-MOW - Gratulerer! Lurte på hva i verden AQQ kan stå for, men ser det på nettsiden deres.

God ettermiddag

Fridagen gikk med på å jobbe litt. Var relativt stor mangel på kompentanse på jobb i dag. Så jeg tok turen, og det var nok greit for det var hektisk i dag. Var ikke bare hos oss. BA sleit med kanselering, og vi fikk noen avderes gjester. Så vi måtte sende noen med KLM og hos KL går det unna i dag. to flybytter i dag. Først til en større maskin 737-900 med winglet på 1144. Men på 1146 ble det sirkus med flybytte fra 737-700 til Fokker 100... Spesielt når maskinen var litt i overkant full i utgangspunktet.

Ser nå at den er forsinket til 1655, så kanskje man har greid å skaffe en større maskin. Hvis ikke så står det igjen mange sinte på osl etterpå....

Morro med vinterferie.....

Gleder meg virkelig til et par kolleger med den riktige kompetansen kommer tilbake. Er litt slitsomt å kun være en av veldig få med spes kompetanse på et par ting.

Nå skal snuppa hentes i barnehagen og middag lages.

GOD HELG

I systemet sto det "737-900WING" ...

Jeg var "lovet" samme kjerre på Kl1142 i morges, men der kom det en regular -900 uten WL... skikkelig tailtip-fare på den kjerra - 188 bag og nesten 200 pax.. yikes!

Last edited:
Jeg trodde heller ikke at det var noen som var klare av -900. Men som Thomas sier så sto det så. Rakk ikke å tusle ut å sjekke at det virkelig stemte. Men nå pleier jo den infoen å stemme da..

Javel??? Trodde ikke de hadde konvertert noen ennaa...??

Back