• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag morgen!

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
WOW! For en gangs skyld er jeg først! Vpknet samtidig med min lille datter i dag - 05:00! Ny rekord i syvsoving for den lille. Dette går veien! På kontoret før klokken 07:00, og hjem i god tid før 16. En herlig dag i anmarsj!

Replying to Topic 'God fredag morgen!'

Go morgon frå Ørsta/Volda også! Her ausar regnet ned, og eg er godt i gang med den siste tidlegvakta, opp klokka 0500 i ei veke er ikkje noko særleg... I morgon vert det tur med Widerøe til Oslo, og Cupfinale!!:spin: :D :D

F R I ... Herlig. Men med rakfiskselskap i morgen så er det nok som skal gjøres i huset i dag. Ha en bedre fredag!!!

God Morgen.
Da var Farmeren tilbake i virkeligheten og fikk starte dagen kl 0400 med å være fødselshjelp for en kalv! Så her kan vi snakke om å ha et differensiert liv fra det helt jordnære til det helteknologiske :)
For de som har savnet det gamle bildegalleriet på www.wideroe.no, så kan jeg glede disse med at vi legger det ut under det nye skallet i løpet av kort tid

Riktig god morgen fra Tromsø

En flott dag , litt kjølig og lettskyet vær. Flyene er i rute p.t.

Kan det egentlig bli bedre ??? Nei synes jeg. Er i godt humør, kaffen er på bordet og
lyset er fantastisk.

LN-FHU :spin:

God formiddag ønskes fra en solbadet hovedstad.

I dag ventes BA 761 inn med A321, ifølge OSL´s nettside. Og for de som ikke har oppdaget det, vinterrutene har startet. Og Germanwings kommmer 2x pr uke med B717 (unnskyld: MD-95! ). Men selvsagt kl 19:30 nå i mørketiden. Men det er vel første gang 717 er satt opp på fast rute til Norge. AF vil også dukke opp med A319 og A318 enkelte utvalgte ankomster. Så langt de viktigste endringene jeg har oppdaget.
Novair vil jo komme hver 14.dag med A330 mellom Stockholm og Cancun, via OSL. 1.tur går søndag 7/11
avreise ARN (Arlanda) NVR 723 kl.09:45 til OSL
ank OSL 10:45 NVR 723 fra ARN
avg OSL 11:45 NVR 723 til CUN (Cancun)
A330-200 SE-RBG er satt opp, alle tider er lokale tider (dvs UTC+1)

(burde kanskje vært eget topic, dette ;) )

Ve og fyse så trøtt jeg er. To dager på tre-timers-netter er ikke min ting lengre. Jeg er blitt gammel. heldigvis bare en time igjen til jeg beveger meg mot en flyveplass. Der skal jeg menge meg med både pleben og de uvaskede massene for en kort tur.

Jippi... Der kom MD95`n som jeg håpet i en tidligere post. A321 kommer også - kanskje det blir den på meg i desember.

*Gjesp* - Ble vekket av en UPS 767 presis klokken 4 ... kom i lav hoeyde over huset paa vei mot Boeing Field, som den pleier aa gjoere paa denne tiden an doegnet .. imidlertid ser det iflg flighttracker ut som den maatte gaa til SEA ... er nok taake igjen. Sto baade UPS og Airborne paa SEA i gaar morges ogsaa.

Som sagt, taake i omraadet ... temperatur over frysepunktet .. saavidt .. kaffe i koppen, og snart maa minsten vekkes. MEN - det er FREDAG!!!!

Ja kaldt og jaevlig her i London ogsaa. Men arbeidshelg uansett. Skal jobbe sent i dag, og hele morgendagen ogsaa. Men saa har jeg 5 stk Sea Kings liggende paa hobbybutikken da!:D

God dag fra Canada, landet hvor nakne menn prøver å gjemme seg i hjulbrønnen på QF 747 for å komme seg til Australia.
Nå er det ihvertfall ingen vei tilbake. De melder sludd og regn her i Montréal, mens det skal bli snø 5-10 cm i Québec. Så jeg kan med sikkerhet si at vinteren kommer til Canada i år også.

Og her kommer en fredagsvits:
A cabbie picks up a Nun. She gets into the cab, and the cab driver won't
stop staring at her. She asks him why is he staring.
He replies, "I have a question to ask you, but I don't want to offend you."

She answers, "My son, you cannot offend me. When you're as old as I am
and have been a Nun as long as I have, you get a chance to see and hear
just
about everything. I'm sure that there's nothing you could say or ask that I
would find offensive."

"Well, I've always had a fantasy to have a Nun blow me."

She responds, "Well, let's see what we can do about that:

no.1, you have to be single and
no.2, you must be Catholic."

The cab driver is very excited and says, "Yes, I am single and I'm
Catholic!"
"OK" the Nun says. "Pull into the next alley."
The Nun fulfills his fantasy with a blow-job that would make a hooker blush.
But when
they get back on the road, the cab driver starts crying.

"My dear child, said the nun, why are you crying?"
"Forgive me but I've sinned. I lied. I must confess, I'm married and I'm
Jewish."

The nun says, "That's OK, my name is Kevin and I'm going to a Halloween
party."

Originally posted by Arrow

God dag fra Canada, landet hvor nakne menn prøver å gjemme seg i hjulbrønnen på QF 747 for å komme seg til Australia.

Eh .... ??? Har dere annektert California???? Er ikke sikker paa at The Governator vil se mildt paa det ........ :D

Ellers ligger taaka tjukk paa baade Sea-Tac og BFI ... akkurat naa er det svaert begrenset med landinger her.

IKKE en God Fredag!

Fick ett mail om att pappan till en av mina bästa vänner plötsligt gick bort för ett par dagar sedan.

Det enda som det inte är fel på den här veckan är vädret. Har haft ett snitt på 23 grader och not a cloud in the sky dom senaste dagarna.
Ha en fortsatt fin Fredag.

Originally posted by LN-MOW

Originally posted by Arrow

Eh .... ??? Har dere annektert California???? Er ikke sikker paa at The Governator vil se mildt paa det ........ :D

Ellers ligger taaka tjukk paa baade Sea-Tac og BFI ... akkurat naa er det svaert begrenset med landinger her.

Såvidt jeg kan skjønne var mannen kanadier.

Back