God fredag morgen

SK384

ScanFlyer Dusty
Medlem
God morgen fra Riksen. Det ble en ganske tøff dag i går med ERCP og etterhvert 40 i feber og infeksjonen. Det er helt normalt etter slike prosedyrer så ingen dramatikk i det, men det blir nok noen dager på sykehuset. I dag skal jeg være med på muntlig eksamen og ha rollen som pasient. Scopøren som gjorde inngrepet i går spurte om jeg kunne være med i dag på eksamen og det så jeg naturligvis ja til. Rent faglig er det jo også litt interessant å se hvordan de gjennomfører eksamen i medisin.

Hepp hepp fra FBU. Gikk i toogoodtoogo-fella i går da jeg likevel var på senteret noe som har resultart i pain chocalate til pre-frokost. Godt jeg var på langrenn i går. Blir hjemmekontorering frem til 14.00 nå kursen settes mot Kongsberg. Satser på å rekke endel runder i bakken før mildværet kommer. Clarion Colleciton byr sikkert på en gryterett.

Best frifredag fra Ris. Kaffe, forum og snart tilbake til sengen for å sove litt til. Besøk til opphavet i dor idag før vi dasher til Røros i kveld - gleder meg allerede til mandag når vi spiller «Driving home for christmas» og starten på en over to ukers juleferie. Men først - nyt fredagen - fri eller ikke!

God fredag morgen, ferdig med dagens kalenderluke, drukket god English Breakfast Tea, spist frokost, og snart klar til avgang i god nok tid til å kjøre forsvarlig til Holmenkollen kapell for julegudstjeneste med et av de største dagsentrene i byen. En oppgave jeg det er 19.gang jeg drar til, og alltid den samme fantastiske organisten, jeg gleder meg alltid til å treffe den gjengen.

Ha en god dag!

Mornings fra Beitostølen. Fyr i peisen og prefrokosten med espresso, jäger, sjokolade og berlinerkranser er i gang. Litt hyttekontorering, men blir anledning for litt ski også. Ha en fin dag.

Gjeeesp fra Knausen. Ganske godt å være hjemme igjen.

Peis, Evergood, Teams og litt kiropraktor er oppskriften for denne dagen.

Kos dere.

God morgen fra Lillestrøm. Her sitter jeg i sofaen og pre-jobber mens jeg drikker kaffe og hører tastene sprute inne på kontoret til Storsmurfen. Skal etter hvert få surret meg innover til bortekontoret.

Gleder meg til helg!

Ha en best fredag

God morgen fra Forus. Arbeidsdagen er to timer gammel allerede. Foreløpig ganske normal fredags-modus. Begynner å dra seg til mot jul og jeg er spent på hvor mye aktivitet det blir på jobben i neste uke. Vanlig jobbehelg neste helg så mye av julekvelden skal tilbringes i hula på Forus. Men først er det helg og det gledes!

God fredag fra Solli plass som er preget av blålys og sorte biler. Fredagens sedvanlige intervaller er unnagjort, og nå venter noen møter på bortekontoret. Førjulsmiddag med tidligere kolleger inkludert følge i kveld. Alltid hyggelig. Ha en herlig fredag!

God ettermiddag fra Jåttå,
Her i prosjektet er arbeidsdagen preget av at julen nærmer seg. Vi har i teamet hatt julelunsj og fredagsavslutning.
Et par saker skal avsluttes og så blir det helg og litt juleshopping.
Ha en fin fredag.

G'morgen! Snart i gang med siste økt før helgen.

Bøtteballetten er i sving, og bikkjene flyttes rundt så de ikke er i veien eller spiser henne opp. Trykkokeren i skuret er også i sving, det skal lages mer bikkjemat.

Travel helg i vente. Guttungen har bursdag, så må en tur over til Augusta i tillegg til alt annet som står i kø ...

Syyykt travelt! ;)

Back