• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag morgen!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra hjemmekontoret på Ris. I disse dager er det jobbing også på inneklemt dager - fortsatt er de fleste av kollegaene permitterte selv om flere nå snart er på vei tilbake:-) Satser på å få gått en bra tur i ettermiddag før gutta på Vinderen sjømat skal anlegges et besøk for å finne noe digg til kvelden. Ha en bra fredag enten du har fri eller jobber!

Mornings fra den siviliserte delen av Asker. Bandittene mente heller ikke denne morgenen skulle soves bort. Planleggingsdag i barnehagen, kombinert med litt hjemmekontorering på "a squeezed in day". Men i kveld skal jeg en tur ut for noen duggfriske øl og litt grillmat mat fra Texas. Ha en fin dag

God fredag fra Ruters grå. Inneklemt dag sa dem, eksamen for privatister sa dem. Men en jobb må gjøres. Får iallfall greit betalt fra kommunen. Men får iallfall en del ut av dagen. Satser på en afterwork øl på Karolines på Helsfyr slik det ofte har blitt etter jobbing i Valhall

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

God morgen fra Stavanger. Våknet til herlig kvitter konsert fra diverse fugler. Fin temperatur her nå og endelig har en fått følelsen av vår.
Nå nytes sterk nytrukket kaffe mens nyheter ruller over skjermen.
Senere blir det en tur til kvadrat sammen med minste tøtta. Satser også på en spasertur ut på eftan.
Ha en nydelig fredag :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

God Tacodag eller fredag sier noen også fra Groruddalen - denne fredagen inngår i langhelg planen og dermed ble det Frokost og Evergood i koppen uten åpning av hjemmekontoret.

Ha en flott flyprat dag videre.

Jan

God fredag.

Inneklemt hjemmekontor/hjemmeskole står på agendaen. Blir generelt en rolig da på begge fronter om jeg tipper riktig.

Om en times tid skal man ta bilen og kjøre opp til OSL for å plukke opp de gamle som endelig har kommet seg hjem fra TPE. Nå venter 10 dager i hjemmekarantene.

Blir spennende å høre hvordan førstereis med China Airlines til AMS var.

Ha en finfin fredag!

Good morning from The Hills. Nå skal far på shopping-runde til all maten som skal kokkeleres i helgen og få vasket tanksen til Dragen. Rart at så velstelte flotte vesener kan ha så møkkete biler.

I kveld er det date med Dragen på gode gamle Solsiden.. det blir koselig mimring.

Treg, men stigende formiddag i Oslo. :)
Ut på tur nå for å prøve å dytte formen på plass, passelig mengder kaffe er i alle fall inntatt.
Planlagt tur ned til Bayern og familien er i morgen, så får vi se om oppdaterte tester og karantenesituasjon der nede gjør at en må utsette enda en gang. Lufthansa leverer heldigvis bra på gratis ombooking.

God helg i alle fall og uansett. :)

Last edited:
Morgen fra Lillestrøm. Her er det ingen banditter som spoiler den inneklemte dager, men derimot kunder. Ikke hele verden har inneklemt og selv de som har er fortsatt på jobb.

Så hos meg har det vært bortimot full dag både i går og i dag. Full gass, faktisk. Så selv om jeg hadde likt å drikke vin og se på CNN i sofaen er jeg ganske takknemlig for å være i den situasjonen. Ikke alle er det.

I kveld blir det imidlertid øl og mat fra Texas her også.

Ha en superbrilleekstrafjong dag

Her er det stigende form etter nydelig tur i vårværet, Rose’vin, reker og godt selskap venter om noen timer.

God ettermiddag fra hjemmekontor i Tananger ,

Her over blåser det som pokker ute fra sydøst. Kraftig kulling som kom litt uventet. Her blåser blomster og annet løsøre veggimellom i øyeblikket.
Det nærmer seg tid for både jobbreiser og tilbakevending til kontoret i neste uke. Munnbind er anskaffet idag.
Lange dager for tiden med kvelds-og nattetid som går med til planleggingen av N151 (gamleLN-SUB) retur til Sola sammen med Robert Everts og Thomas Wærner i Fairbanks. Mye som skal på plass før vi flyr kjerra hjem over neste helg.

God ettermiddag fra hjemmekontoret.
Jeg trodde det bare var meg og Martin som skulle på jobb i dag, men jeg ser her på forumet at det er ganske mange som er på jobb.
Men det ser ut som Martin har tatt fri i dag (eller så har han kjempe hektisk dag i dag).
God helg!

God fredag fra jobben.

Snål dag i går som begynte med lørdagsfølelse, som gikk over i søndagsfølelse.
I dag er det fredag som kjennes ut som mandag.

Fortsatt nok å henge fingrene i, og fortsatt litt for mye som skal skje samtidig.
Jeg som er mann kan jo ikke gjøre to ting på en gang.

(For å sitere en kommentar fra min kvinnelige sjef: "Jeg tror jeg er i ferd med å bli mann. Jeg klarer bare å gjøre en ting om gangen").

Nå var man heldigvis i mål med det meste. Til og med de kundene som man av og til sitter overtid på grunn av, fordi det er noen tall feil i den 100 lange siders pdf'en dems. Så nå forbereder man mandagen litt.

Ryktet sier litt omrokkering av arbeidsoppgaver snart, så vi får se om det løser seg. Ny vikar på plass også, som ser ut til å lære fort, og en ny på gang neste måned.

Satser på avlogging 16:00 sharp, og strake vegen hjem til ølen i kjøleskapet.
Den ene av en variant jeg ikke har prøvd før, så den kan bli spennende (Bare at jeg tar noe annet enn "det vanlige".....). Også en det står Kona på. Så da kan jeg si at jeg skal hjem å kose med med kona på sofaen.

Ha en god en, med eller uten kona :drink:)

Hvordan kan du se det?

Jeg viste at du var på jobb, men jeg måtte bare vite om det var liv i deg :)
Det er snart helg vet du...

Ja, jeg hadde også veldig lørdags følelse i går. Det var ikke før en rett før jeg skulle lege meg at jeg kom på at jeg skulle på jobb i dag.

God fredag ettermiddag! :) Jeg er blant de som har brukt denne dagen som oppspart fridag (igjen). Har brukt dagen til en fin tur inn til Romstjern med medbrakt termos med te og matpakke :)

Har også mimret litt til en dag for 21 år siden som kan finnes i fotoforumet.

Nå kommer snart min kjære hjem fra jobb og vi skal nok ha noe godt i kveld :)

Inneklemt dag my a** .. To arbeidsdager på hver side, DET er inneklemt det ... Vel, hjemmekontoret er åpent ..

Fortsatt stille på smittefronten her i området mitt .. antall dødsfall er fortsatt i fritt fall og antall cases går litt opp og ned, men så lenge testingen er like uregelmessig og heller ikke rapporteres etter korrekt dato, er ikke det så rart. Jeg velger å bruke antall dødsfall som referanse, og det er jo egentlig bra tall. Men folk har lært å holde avstand, bevisst og ubevisst, og der tror jeg veldig mye ligger ..

Velvel - skal nok bli en knert i kveld, men bare en liten en ettersom jeg har helgevakt. Go 'elg!

Back