• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Formen kunne absolutt vært bedre... En snikende influensa holder på å innta kroppen nå - og det blir en dag hjemme..håper dette går fort over - å være syk er kjedelig!!! Ha en bedre fredag - snart helg!!!

God morgen fra MJF!

Grå og trist dag! Merker at høsten er her, og det er litt tyngre å stå opp midt i natta når det er så mørkt...
Heldigvis frihelg nå! Det skal gjøre godt for kropp og skjel ^_^

God morgen,allihopa.Etter mange dager med standby- og blanke dager blir det mer håndfast jobb idag.NRT.
Her på Nærsnes er det strålende solskinn!:)

Originally posted by FBU 4EVER

God morgen,allihopa.Etter mange dager med standby- og blanke dager blir det mer håndfast jobb idag.NRT.

Hmmm, hadde ikke vært meg imot med en tur til Tokyo. . .
Sa jeg at jeg hadde frihelg? :rolleyes:

God morgen. på plass på skolen og 24t viruset (håper og tror jeg) som lenket meg til sengen fra lunchtider og utover igår er i ferd med å slippe taket:) Nå greier jeg til og med få i meg fast føde!

Originally posted by Egil

Originally posted by FBU 4EVER

Hmmm, hadde ikke vært meg imot med en tur til Tokyo. . .
Sa jeg at jeg hadde frihelg? :rolleyes:

Du kan jo heller komme hit å jobbe da.. sånn at jeg kan få frihelg :)

God morgen fra sørvestlandet. Dagen begynner med fint vær , men ute i vest kommer været som ble lovet til kvelden av værmannen. Det ser ut til å komme litt for tidlig i følge mine planer som gikk ut på å male ferdig vinduer på huset.
Ha en god dag .

Regn og en sur trekk her i dag. Støl og stiv etter gårsdagen som endte med at vi tapte 1-6 for Politiet:angry: Men når det er sagt så sier ikke resultatet NOE SOM HELST om kampbildet:colgate:

Originally posted by Someone

God morgen. på plass på skolen og 24t viruset (håper og tror jeg) som lenket meg til sengen fra lunchtider og utover igår er i ferd med å slippe taket:) Nå greier jeg til og med få i meg fast føde!

Det er sånn som skjer når en nordmann starter å studere Tuborg og Carlsberg i DK!!:colgate:

BF:p

God morgen fra taakefylte Atlanta! Relativt lett trafikk nedover GA400 paa morgenkvisten - regner med at det endrer seg naar jeg skal nordover.

Fredag er 'casual-day' - sitter her i olabukser og Stabaek-skjorte. Ting endrer seg - det var utenkelig her i 'syden' for fem aar siden ...

Saa var det aa sloss med Lotus Friggin' Notes igjen ... noen ting endrer seg aldri ..

Vi hadde casual friday her i landet på tidlig 90-tallet...det gikk heldigvis over!

Back