God fredag morgen

Tjab

Upgrade me....
God fredag morgen fra KSU. Blir en tur ned til Las Palmas hvor jeg skal sjekke at noe greier er fritt for defekter osv.

Ha en indikasjonsfri dag :)

Re: God fredag morgen.

God morgen fra Snillfjord. :)

Delvis stjerneklart og kjølig på denne kanten .

Grusomt tidlig på'an og egentlig fridag, men her venter noen kjappe timer på jobb, i form av litt ekstrajobb, før helgen kaller etter hvert.

Vel hjemme får man vel lande noen plikter også, før man kan slå seg ned med litt Sjakk-VM, etterpå får evt Netflix styre showet.

En god en ønskes. :)

Glad fredag fra Ris. Hjem med siste fly fra Trondheim i går. Klar for en arbeidsøkt her hjemme før det blir et par møter i sentrum i formiddag. Etter 7 dager i strekk på jobb kjenner jegvat det skla bli helt greit med helg.

God morgen. 8 grader på Klepp om jeg skal tro den takmonterte greia på toget. Må skaffe en USB minnepinne senere for å kjøre div. diagnoser på en PC som ikke vil virke. Egentlig har jeg vel et lite lass av slike liggende, men hvor er neimen ikke lett å si :p Nuvel, antakelig bare en gammel RAM-brikke som har tatt kvelden, men det gir meg i allefall en plan for helgen. Ha en god fredag og helg, forumister.:drink

God fredag morgen fra KSU. Blir en tur ned til Las Palmas hvor jeg skal sjekke at noe greier er fritt for defekter osv.

Ha en indikasjonsfri dag :)

Fugl, fisk, eller båt? :p Bare nysgjerrig da det ligger en spesiell båt i Las Palmas akkurat nå :)

God mornings fra Germany. Trøtt, umotivert og vil bare hjem til soffaen med Red Dead Redemption 2 :D

Morn fra Bergen.

Fått melkerute ned til Las Palmas i dag.
Hadde først en SK billett. Så oppdaget noen at den kostet for mye penger. Så da ble det DY via CPH inntil noen oppdaget at jeg lander for seint til kvelds programmet. Ombooket til DY/D8 via LGW BCN. Skal liksom lande litt tidligere nå hvis alt er i rute. Kostnad nå? Tilnærmet samme pris som SK.

At de som ikke er medlem av noe fordelsprogram har fått billetter før oss som har det og evt har status slik at jeg som er EBD blir sendt med DY og de uten noe blir sendt med SK eller KL ja slikt synes damene med menopause er riktig måte. Er nok flere steder blodet har stoppet opp.

God helg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mornings fra Hvalstad stasjon, hvor L1 snart kommer ut fra tåka. Blir vel en ganske ordinær arbeidsdag. Men blir vel en tur til Asker for litt take-away i kveld før jeg kan knekke meg en øl i sofaen. Ha en fin dag

Mistenker at vi har samme destinasjon. SK4697 er stappfull har jeg inntrykk av.

Ingen av de ovennevnte. Er en rig jeg skal ned til :)

SK hadde ledige plasser. Nå er det sikkert forseint å booke om. Uansett for dyrt for min fattige arbeidsgiver (rigg eier) [emoji389]

SK hadde ledige plasser. Nå er det sikkert forseint å booke om. Uansett for dyrt for min fattige arbeidsgiver (rigg eier) [emoji389]

Rigg eier her å ;) Dog svimer jeg omkring på alle "våre" samt litt til. Retur på søndag`ish for min del.

G'siste morgen fra Mosjøen. Nå blir det en vanlig arbeidsdag før nesa settes sørover for første leg(s) av Den Lange Reisen Hjem. En liten detour først, men blått er gjennomgangsfargen.

Fortsatt mørkt - både ute og nedi kaffekoppen.

Kjenner det skal bli godt å komme hjem nå ..

Endelig deilig fredag fra Lillestrøm. Første kontordag på 2 uker står foran meg. Blir greit.

Føler meg dog relativt i koma. Det skal jeg ha.

Ha en fin en

At de som ikke er medlem av noe fordelsprogram har fått billetter før oss som har det og evt har status slik at jeg som er EBD blir sendt med DY og de uten noe blir sendt med SK eller KL ja slikt synes damene med menopause er riktig måte. Er nok flere steder blodet har stoppet opp.

Tror ikke du skal bruke det argumentet overfor bookingansvarlige i hvert fall. Da tipper jeg du får ganske mange flere på DY. ;)

Men jeg føler med deg. Ble en helt idiotisk reiserute du fikk nå. Mye som kan gå galt så du ikke rekker det du skal etc.

Rigg eier her å ;) Dog svimer jeg omkring på alle "våre" samt litt til. Retur på søndag`ish for min del.

Blir seilas på meg, som vanlig.

Tror ikke du skal bruke det argumentet overfor bookingansvarlige i hvert fall. Da tipper jeg du får ganske mange flere på DY. ;)

Men jeg føler med deg. Ble en helt idiotisk reiserute du fikk nå. Mye som kan gå galt så du ikke rekker det du skal etc.

Eg vurderer sterkt å bruke det argumentet.
Bare for å gni det inn. Det er så meg å tråkke kjerringer på tærene. Hardt.
Time Will show selv om du har nok evig rett i at det lureste er å la være.

Eg vurderer sterkt å bruke det argumentet.
Bare for å gni det inn. Det er så meg å tråkke kjerringer på tærene. Hardt.

Nja... tror heller de tenker at det ikke er arbeidsgivers ansvar å gi deg bonuspoeng og at de ikke liker at folk muligens gjør beslutninger basert på poeng fremfor hva som er best for arbeidsgiver.

Sånn for å kverulere.

Jeg gir våre gutter lov til å velge allianse/kjede etter hva som gir dem en enklere hverdag på jobb. Men koster f.eks KL 5000 og DY 3000, så skal du velge DY. Er diffen 10-15% kan du velge selv.

Men den dagen noen hadde argumentert til meg i fht bonuspoeng opptjent hadde de fått rettighetene umiddelbart inndratt. :)

Folk har spurt om de kan dekke mellomlegget selv for å få poeng og det har jeg null problemer med.

Den eneste her som slipper unna med stort grums i melisen er pellefanten.

Flyr mye i business og med egne valgte selskap. Men da er det alltid for egne penger. Viderefakturering er for rimeligste economy.

Fnate out

Last edited:

Nja... tror heller de tenker at det ikke er arbeidsgivers ansvar å gi deg bonuspoeng og at de ikke liker at folk muligens gjør beslutninger basert på poeng fremfor hva som er best for arbeidsgiver.

Sånn for å kverulere.

Jeg gir våre gutter lov til å velge allianse/kjede etter hva som gir dem en enklere hverdag på jobb. Men koster f.eks KL 5000 og DY 3000, så skal du velge DY. Er diffen 10-15% kan du velge selv.

Men den dagen noen hadde argumentert til meg i fht bonuspoeng opptjent hadde de fått rettighetene umiddelbart inndratt. :)

Folk har spurt om de kan dekke mellomlegget selv for å få poeng og det har jeg null problemer med.

Den eneste her som slipper unna med stort grums i melisen er pellefanten.

Flyr mye i business og med egne valgte selskap. Men da er det alltid for egne penger. Viderefakturering er for rimeligste economy.

Fnate out

Sånn for å mot kverulere.

Pris avgjør. Ingen tvil eller diskusjon om det.
Vi som har profil hos reisebyrå med masse info som skal gjøre det lettere for byrået å booke riktig og innenfor det de kan booke etter folks ønsker.

Så nå sitter det en par sure DY tilhengere på SK og jeg som EBD på DY og noen uten preferanser slengt litt rundt om.

Her har reisebyrået bare begynt på A i alfabetet og booket nedover listen uten å se på profilene som de sier de pleier å gjøre. Noen av oss faktisk bruker faktisk endel tid på å holde profilen ajour.

Når dette ble påpekt i høflige ordvalg så ble de svar skyldig og snurt. Da skjønte jeg fort at de har tatt en snarvei eller 5.

Etter tre ombookinger er totalprisen nå tilnærmet det samme som jeg hadde med SK i utgangspunktet så de har ikke spart en dritt. Bare fått en melkerute med større muligheter for mer kuking.

Nå kan vi si over og ut.

God ettermiddag fra prærien, Klepp på Jæren. Da er hele dagen gått med til å nyte siste fridag. To uker turnusfri gikk jaggu fort.
Straks går turen til SVG hvor bolaget skal ta meg til BGO. Der bærer det rett på en +12timers nattevakt.
Ha en bra fredagskveld :)

God morgen fra Seattle - siste innspurt og leveranse hos AWS i dag - helgen går med på forberedelser til Mexico neste uke. Artig å observere hvor positivt Amazon by delen har utviklet seg, et område jeg tidligere parkerte gratis hele dagen er nå fylt med kontorbygg for rundt 50.000 - Food trucks med mat fra hele verden, masse spennende Resturanter, puber og Tap Rooms - det er lett å glemme at vekst også har svært positive sider. Ha en flott weekend

Ble en liten forsinkelse og alt gikk galt.
Stuck i BCN, ikke at det er så gale [emoji481]

Fikk hvertfall mer blod på tann for å tråkke de rette litt til på tærene. Er nok ikke uten grunn at hun ikke svarte tlf i dag. Måtte sende SMS med assistenten.

Komme fra London som er Non-Schengen til BCN vil si passport kø. Lander på terminal A og må gå til B. Tar litt tid det også. Så var sjanseløs å nå flyet videre.

Nytt forsøk i morgen til samme tid.

God helg

Back