God fredag morgen fra KSU. Blir en tur ned til Las Palmas hvor jeg skal sjekke at noe greier er fritt for defekter osv.
Ha en indikasjonsfri dag![]()
Morn fra Bergen.
Fått melkerute ned til Las Palmas i dag.
Fugl, fisk, eller båt?Bare nysgjerrig da det ligger en spesiell båt i Las Palmas akkurat nå
![]()
Mistenker at vi har samme destinasjon. SK4697 er stappfull har jeg inntrykk av.
Ingen av de ovennevnte. Er en rig jeg skal ned til![]()
SK hadde ledige plasser. Nå er det sikkert forseint å booke om. Uansett for dyrt for min fattige arbeidsgiver (rigg eier) [emoji389]
Sent from my iPhone using Tapatalk
At de som ikke er medlem av noe fordelsprogram har fått billetter før oss som har det og evt har status slik at jeg som er EBD blir sendt med DY og de uten noe blir sendt med SK eller KL ja slikt synes damene med menopause er riktig måte. Er nok flere steder blodet har stoppet opp.
Rigg eier her åDog svimer jeg omkring på alle "våre" samt litt til. Retur på søndag`ish for min del.
Tror ikke du skal bruke det argumentet overfor bookingansvarlige i hvert fall. Da tipper jeg du får ganske mange flere på DY.
Men jeg føler med deg. Ble en helt idiotisk reiserute du fikk nå. Mye som kan gå galt så du ikke rekker det du skal etc.
Eg vurderer sterkt å bruke det argumentet.
Bare for å gni det inn. Det er så meg å tråkke kjerringer på tærene. Hardt.
Nja... tror heller de tenker at det ikke er arbeidsgivers ansvar å gi deg bonuspoeng og at de ikke liker at folk muligens gjør beslutninger basert på poeng fremfor hva som er best for arbeidsgiver.
Sånn for å kverulere.
Jeg gir våre gutter lov til å velge allianse/kjede etter hva som gir dem en enklere hverdag på jobb. Men koster f.eks KL 5000 og DY 3000, så skal du velge DY. Er diffen 10-15% kan du velge selv.
Men den dagen noen hadde argumentert til meg i fht bonuspoeng opptjent hadde de fått rettighetene umiddelbart inndratt.
Folk har spurt om de kan dekke mellomlegget selv for å få poeng og det har jeg null problemer med.
Den eneste her som slipper unna med stort grums i melisen er pellefanten.
Flyr mye i business og med egne valgte selskap. Men da er det alltid for egne penger. Viderefakturering er for rimeligste economy.
Fnate out
Men jeg føler med deg. Ble en helt idiotisk reiserute du fikk nå. Mye som kan gå galt så du ikke rekker det du skal etc.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.