• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Fredag morgen!

Fikk forresten se toppen av bortskjemthet på flyet ifra MUC. Bak meg i C kabinen satt ett tysk par med en sønn på 14-15 år(?). Før vi forlot gate var gutten flere ganger fremme i First og såg. Så kom han tilbake og med dådyr øyne til far sin spurte han Bitte? Pappa frem med kredittcard og en telefon fra stewart så fikk den håpefulle sitte i ny first :P (jeg måtte krangle med fattern å få vindusplass da jeg var på hans alder. På Charter!)
Ha en fin en folkens

For en tosk av en far! Hadde det vært meg, hadde jeg nok satt meg foran og downgradet masekoppen til toiletclass

Den skal tidlig krøkes som god Tommy777 skal bli ..... :lol:

Dagens! Takk for den!!:colgate:

Kunne vel nesten høres ut som Tommy i sine unge dager???

BF:cool2

Jøss!

Sannelig har man ikke fått et par av sine bilder ut på vg.no idag.
Kanskje det var fotograf man skulle bli!!

BF:cool2

Den skal tidlig krøkes som god Tommy777 skal bli ..... :lol:

Hehe.. Stor forskjell.. 777Senior og foroeverig junior for den del er dessverre ikke laget av penger. Min foerste tur overseas var med Sterling til Florida med 727 og 2 fuelstop. Good times.

God morgen fra Chicago. Har nok blitt formiddag. Litt oppbanket etter gaardagens DC dagstur og er klar for helg. Full fart med lunchavbrudd med ett par milepointere foer man setter snuta mot O'Hare rett foer 1600

God snart helg og skaal for de som moetes i Oslo i kveld

Last edited:
Hyggelig å lese Stavanger Aftenblads fredags magasin PLUSS idag med god omtale av Astor Gjerde som en av seniorene blant spotterne på Sola.
Jeg kan huske vi traff hverandre på Sola allerede midt på syttitallet der vi snek oss rundt i buskene for ikke å bli tatt av "pinken" eller militærvesenet med kamera i hånden.
De gamle blir eldst !
Ha en fin dag og god helg alle.

Hyggelig lesing det der ja. Kunne til og med skimte noen av forumets utsendte på plattformen der.

God kveld fra Forus. Kort kveld på jobb før det blir å komme seg hjem å lade opp til 2 x 12 timer på jobb fra i morgen tidlig. Jobbehelg altså og det skal i grunn bli deilig. Håper på fred og ro helga igjennom.

Ha en hyggelig #hvkæ alle sammen!

(for de som ikke skjønte #hvkæ -> http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10067784)

Snart hælja her også .. har en Jailbait Jailbreak Lager liggende klar og den skal nytes med middagen .. Så blir det to timer Gold Rush Spesial på Discovery og i morgen tidlig begynner PL igjen .. og alt dette mens kona er hos Svigermor i SC ... Livet er hærlig, dere!

Back