God Fredag Morgen

FlyboyKarsten

ScanFlyer Gold
God Fredag morgen. Våknet til 17 grader i dag helt fantastisk, dette skal nytes fra topp til tå. Snart helg så det er jo kanon bra, i helga blir det rolig tenker jeg et par timer på sykkelen. Så ønsker jeg jo alle forumister en kanon bra helg med fint vær, og ikke minst en bra feiring i helga så ha en kanon Fredag. :)

God morgen fra Sør-Afrika! Her har vinteren satt inn og huset er bikkjekaldt, faktisk kaldere inne enn ute da veldig få hus er isolert.. Men men, vi overlever. Imorgen er det stor rygbymatch på stadion, Sør-Afrika tar imot England og deretter gatefest i bydelen der vi bor, så blir nok en fin helg. Ha en fin helg alle forumister! :-)

God morgen fra Nederland. Forsøker å komme i mål med masteroppgaven, så her har det vært en lang natt, og har nok noen timer foran meg fortsatt...

Ha en god weekend!

God morgen fra Forus. Skal bli deilig med helg, selv om den er tettpakket med div gjøremål. Sommerfest med jobben i dag, ser frem til det. Smart å legge slikt til nest siste helg i juni kombinert med st. hans. 8 dager til avreise :)

Mornings fra Porschekjerre#3250 hvor man akkurat ble vitne til at en dresskledd vestkantsungdom ble tatt for nasking, gutten fikk et forklaringsproblem gitt! :)

Kun fire dager igjen av denna driten jeg er midt oppe i, begynner å bli veldig sliten men det hjelper med et lys i enden av tunnelen (som forøvrig ikke er et tog! :p )

Ha en fin dag.

God morgen fra Arendal! Står på farta opp til ENGM om litt. En helg hvor politikk og alkohol møtes i skjønn forening. Ha en flott fredag!

Mornings fra en av Ruters røde Scaniar, som idag skal bringe mitt blide åsen på jobb. I kveld skal diverse dyr ofres på grillen, det er kalde øl i kjøleskapet og det jeg trenger for å lage en god GT er i hus. TFIF

G'mooorgen !! Her i Mosjøen skinner solen, men det begynner sikkert snart å regne. ;)

Halv arbeidsdag i dag, så går turen sørover - først med en Dash og så med 2x MD80 - til et land hvor jeg skal sitte i en hotellbar og heie på bortelaget! :colgate:

Kan ikke skjønne hvorfor så mange gleder seg for til et par dager fri :o

God morgen fra den solfylte tiggerstaden. Nattvakten er over så vi klemmer til med en uke langfri. En powernap så er man fit for 12 brune og en aldri så liten grilet biff i kveld. Far i huset banket labbene i bordet og krevde norsk mat etter uker med ris i alle indonesiske varianter

Da får snekkere, elektrikere, taxisjåfører, leger, flyveledere, blåruss, moderatorer og forumister med og uten infractions ha en aldeles feiende flott fredag. :thumbup

Edit; og ex pumpebiloperatører

Mornings fra OSL! Rene eldorado ved innsjekk her i dag, skoleferie? Jaja, sitter hvertfall nå i C-lounge med kaffekoppen i hånda, dog ingen gintonic å få... enda:)

God morgen fra Bergen. Tur til bonustur til NYC er bestilt, og jeg kan melde om ledige C-seter med UA OSL-EWR ut torsdag 5. juli, hjem 8. juli. Selv flyr jeg seff First via Dusseldorf ut.:cool:

Sitter fortsatt og lurer på om ikke Chicago frister mer, store utfordringer på en fredag med andre ord.

God morgen fra NSB toget på vei inn til Oslo... for siste gang før august. Jernbaneverket har altså fir andre år på rad bestemt seg for å stenge Oslo jernbaner. "Folk kan jo bare beregne seg ekstra tid til/fra" - så de ser jo ikke helt problemet. Grrrrr. Dette må være enestående i verdenssammenheng. Siden ingen får tuppen regner jeg med at dette blir en årlig event. Det var jo "siste gang" ifjor også. Veddemål mottaes ;)

God morgen fra en gretten gammel gubbe.

Det var jo "siste gang" ifjor også.

Bare så det er sagt så så de allerede i 2010 at de måtte stenge i både 2011 og 2012. Så det har vært kjent i flere år ;)

Alternativet til full stenging under sommeren hadde jo vært flere år med byggeplass og kraftig redusert kapasitet

Last edited:
Bare så det er sagt så så de allerede i 2010 av de måtte stenge i både 2011 og 2012. Så det har vært kjent i flere år ;)

Alternativet til full stenging under sommeren hadde jo vært flere år med byggeplass og kraftig redusert kapasitet

Dobbelt grrrrrrrr... Hater fakta. Grrrrrrr. Fakta er ekstremt oppskrytt som argumentasjonsform.

Godere morgen fra Stavanger. Var litt halvredd for at døgnrytmen skulle bli helt på tur da jeg satt oppe til langt på natt for å knote med et program som heter GarageBand. Ikke så mye som skal til før en blir hekta. Nuvel.

Her gjøres det klar til en 30 timers helg på Forus. Først en liten kveldsvakt og deretter to deilige 12 timers vakter resten av helga.

Ha en god fredag forumister!

God fredag morgen fra The Baked Apple. Straks tid for frokost før en får se hva dagen bringer. Blir vel en liten tur ut, i det minste. Ingen konkrete planer i det hele tatt.

Er også sjekket inn for morgendagens fllight med hvalen til Tyskland. Y-klassen ser full ut, så jeg skal ikke påstå at jeg hopper av glede over å fly den i Y-klasse. Men oppgradering hos SQ er vel mindre sannnsynlig enn å vinne i Lotto og bli truffet av lynet på samme dag? Håper innerst inne på overbooking, og ombooking til BA ^_^

Nuvel, ha en god fredag, og måtte den bli i det minste litt kjøligere enn min.

Back