• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag som starter hos legen... Ikke mye¨å gjøre på jobben med en høyrehånd som ikke kan brukes... Brodder vurderes innkjøpt - 30 år før det jeg hadde planlagt. Ha en bedre fredag...

Replying to Topic 'God fredag morgen'

du kan el skåle med venstre?? dere selgere gjør jo ikke annet - særlig ikke i disse dager... Fikk brodder til jul - et must om man skal jogge i Norge om vinteren

God fredag fra Drammen. 0 grader, lite trafikk og god tid er stikkord for morgenen her.

Dagen bringer (foruten jobb :)) begravelsen til min grandonkel Arne. På ettermiddagen levering av vårt nye kjøleskap - som veier 120 kg pluss emballasje - det kan bli "artig" å få på plass... Heldigvis er kroppen i orden etter treningsøkten med veden i går. Det sies at ved varmer minst to ganger, og kan gjerne skrive under på akkurat det. ;)

Ha en bedre fredag og en riktig god helg!

EB, det bør vel nevnes at det er fredag den 13. i dag :spin:
Jeg tar hjemmekontor i dag som et forebyggende tiltak :smokin
I morgen får jeg på sykebesøk til min niese som falt av hesten på onsdag og brakk armen sin dakar :love

Torsdag 12. er mye farligere... Heldigvis var visst såret "ok" selv om legen sa det var langt og dypt...(...jeg tar hans ord for det - for å se på det klarer jeg ikke!) Men i morgen skal jeg etter planen være tilbake på jobb...hvem snakker om helg?

God fredag fra Tromsø!

Her er det mørkt og svart. Snøen har stort sett smeltet bort, og varmegradene er nesten litt ubehagelige...

jy

Fredag den 13. i Atlanta starte stille og fredelig ... faar en soffa og litt andre greier idag, saa jeg maa passe paa at jeg er hjemme naar de kommer .. Leveringsvinduet har ganske 'flytende'... :sarc

Ligger i forhandlinger med ATA om en tur til Polen .. blir i tilfelle ca. 21-29. januar. Vi har faatt en fin, liten kontrakt med det polske forsvaret. :up:

Fredag d. 13 er ydnlingsdagen min!
I aften bliver det en skikkelig middag med familien, da står den på
bøffer og røde druer fra down under

ØV ingen dansk flag :nor

God ettermiddag fra Tromsø.

Kan bare være enig i det TOS skriver. Det er varmt , og hadde nettopp et veritabelt skybrudd her ute på Langnes. Det er ikke akkurat vinterfølelse her oppe i januar, temperatur er 5 varmegrader. For de interesserte, sjekk denne :

http://weather.cs.uit.no/

Ha en flott fredag, uansett dato :nor

Originally posted by LN-FHU

For de interesserte, sjekk denne :

http://weather.cs.uit.no/

Om man sjekker ut den lenken, trykker på panorama og går ca 3/4 av bildet mot høyre så kan dere nesten se meg i kontorvinduet mitt (dere kan iallefall se vinduene mine...). I bakkant av mitt bygg er skiflygingsbakken Grønnåsen.... Om dere legge godviljen til så ser dere kanskje at jeg vinker til dere:D

Bonjour!

Skall ner på Monacos resemässa om 30 minuter och se vad som kan bjudas i lyxväg.

Airliner world i brevlådan så det blir en långt bad i kväll tror jag

Sol, 13 grader och stark vind

Originally posted by EB

Ny dag som starter hos legen... Ikke mye¨å gjøre på jobben med en høyrehånd som ikke kan brukes... Brodder vurderes innkjøpt - 30 år før det jeg hadde planlagt. Ha en bedre fredag...

Du er ikke eneste som har vært å sklidd på isen. Jeg hadde meg et C-moment utenfor jobben nå i formiddag. Ser heldigvis ikke ut som det har skjedd noe stor skade, selv om det gjør skikkelig vondt i ene låret. Slik føret er nå vurderer jeg å ta frem skøytene å bruke dem istedenfor vanlige sko. :D

Her i Scotland er det ihvertfall ikke bruk for brodder og tilnaa idag har det heller ikke vaert brukt for paraply.

Og siden det er fredag saa blir det aa bedrive :cheers: som jo er obligatorisk som student:D

Saa forresten en AH-64 Apache i luften her omdagen:devil

God morgen fra midt-norges hovedsete, bartebyen! Har brukt formiddagen på å prøve å finne ut hvilken mobil jeg skal kjøpe, da den gamle forsvant på nyttårsaften..... Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal være fornuftig i kjøpet eller ikke.
Ellers så skal ettermiddagen og kvelden tilbringes på jobb. Kiosken er under ombygging samtidig som det er "pølsefest", så selv om det er januar blir det nok mer enn nok å gjøre der...

HA en fin dag!

Og fredag den 13. BLE en god dag, selv om regnet boetter ned og lyn og torden herjer i omegnen!
Foerst kom Postmann Pat med Pondus-kalender, julehefte og 'Rett til himmels'. I konvolutten laa det ogsaa en norsk bankgiro jeg ikke er helt sikker paa jeg skal gjoere med ... langt til naermeste DnB herfra ... ;)
Og sa vant jeg Braathens-boken paa ebay ... :up:

Saa naa blir det hoeytid ved peisen i kveld i selskap med et glass med noe godt i ...

Back