God fredag morgen----TGIF

God ettermiddag!

Her sitter man på t-banen på vei hjem litt tidligere enn normalt. Servicetekniker ringte og sa han hadde fått den delen som skulle byttes på vårt defekte kjøleskap så da må man nesten komme seg hjem for å åpne opp. Krysser fingrene for at det ordner seg og at learjet snart kan gjenforenes med kjøleskapet som jeg har fått låne ;)

Ellers har man avbestilt et par flybilletter idag. men samtidig fylt på med noen nye og mer spennende greier som bl.a. innebærer mange timer i "likkiste"-seter :lol:

Ha en fin helg!

God ettermiddag fra Sandefjord! Vært igjennom norskeksamen på morgenen idag, fire sider med bullshit (litteraturanalyse) ble skrevet, og i formiddag var man gjennom økonomieksamen. 3 down 3 to go. Ellers så har det gått opp for meg at det er fredag idag, med to dager på langkjøring og to dager med eksamen så har uka bare blitt borte.

T-5!

Da er det bare å gjøre seg klar for neste jobb.

I mellomtiden har jeg klart å få bestilt meg en dyr billett hos Thai, samt å fått lagt ut bilder av dagens cruisebesøk (NO-fly forum), og bilder av nyerhvervede flymodeller (samleforum).

Fortsatt god ettermiddag!

BF:cool2

liSandvika.jpg

Monet kunne ikke gjort det vakrere! :up:

FBU4EVER: Haandverkerstuene ble testet ved siste Fly&Øl og etter hva vi kan huske var ølen helt glimrende. Særlig Norwegian Wood bet seg fast i hjernebarken min som minneverdig.

Sol og fint her i Alpharetta, men det skal ikke vare lenge sies det ,.... Torden og regn er i anmarsj og skal henge rundt her i helgen. Jaja - jeg skal nok finne trøst i kjØLeskapet.

God ettermiddag,

Er straks ferdig på kontoret for uken og setter snart kursen mot Hallingdal og Nesbyen for deltakelse i bursdagsfeiring!

Turen opp og ned blir denne helgen unnagjort i en ny Fiat 500, alene.
Spørs om den tilbakelegger etappene raskere enn helgen for to uker siden da jeg var utstyrt med en Porsche 911 Carrera 4S (997). :)

Ha en god helg!

Last edited:
God ettermiddag/kveld her fra verdens navle, Bergen

DY tok meg trygt over fjellet tidligere i ettermiddag, men knyttnevetesten bestod til strykkarakter i LN - KKA. Noe av det trangeste jeg noensinne har flydd.
Helgen innebærer diverse jobbing før mer reising står på programmet neste uke.

Ha en bedre fredag forumister :)

Ahh .. Etter kina-lunchen slapper vi litt av med litt freddaskaffekos med en dobbel (n)espresso før alvoret bryter løs igjen! Tjodelidei!

28222_396407536035_554781035_4622996_6018648_n.jpg

God dag fra Sørlandet!
Snart ferdig med eksamensstress og kan atter senke skuldre. Skal i eksamensilden igjen tidligst 11.juni (muntlig) så da er det bare å slappe av frem til da!

Back