God fredag morgen fra Tonga

God morgen fra Oslo. Om ikke så altfor lenge blir det å traske til Flybussekspressen for avgang OSL eller kanskje jeg skal traske ned til tbanen istedet og ta den inn til byen for et billigere flytog? Oh the choices. Tror faktisk jeg sparer tid om man har flaks.

Da jeg bodde på Smestad sparte jeg faktisk 10-15 minutter ved å ta t-banen til Nationalteateret og flytoget derifra til OSL (om alt klaffet selvfølgelig) jmf. flybussekspressen Bekkestua - OSL :up:

God ettermiddag fra Asker. Avisen truer med at dette er siste skikkelige sommerdag, så drn har vært nydt ute. Når barna er i seng er planen indrefilet av kalv.

Hei og hå fra Oslo sentrum. Snart hopper jeg på toget til Hokksund for å besøke mamsen og papsen. Jeg tipper det venter noe godt å spise :) God helg, alle!

God ettermiddag fra sete 4F ombord på DY1310 et sted over Nordsjøen, hvor jeg for en gangs skyld har en brukbar internettforbindelse, til tross for at fjortisfrøkna på 4D prøver å skype med en venninne. Helgen skal tilbringes i London sammen med en kamerat, og hjemturen går forhåpentligvis med en vakker dame med navnet Sonja.

Aahh .. nok en fin dag ikke å jobbe på flyplassen. Ser på FR24 at det er holding, goarounds og annen morro i uværet nede på Hartsfield. Her hos meg er det tørt foreløpig, men det buldrer forsiktig i det fjerne.

Ellers en grei dag her i vestsørøst. Implementering av ny kunde går greit og problemene blir feid av banen så fort de oppstår. Slik er det å jobbe i et helprofft team.

To timer til, så venter det en Jailhouse Misdemeanor Ale ... :drink

Tidsmaskinen virket så nå er det god fredag morgen igjen, denne gangen fra Rarotonga.

Har brunch mens jeg ser på alle som snorkler innenfor og utenfor revet. Må komme meg uti der snart.

God fredag kveld! Nå er sekken stort sett pakket for tur til Oslo og Norway Cup. Vi satser på at vi slipper noen store overraskelser på turen sørover med SK på sportsreisebilletter (vi kjører safe med verdens mest punktlige flyselskap...;)), og satser på en sportslig fruktbar tur til hovedstaden for IF Skarp! Alle som er i nærheten av Ekebergsletta kl 1200 lørdag formiddag er herved invitert til å heie på IF Skarp når vi møter Alunorte Rain Forest fra Brasil på bane 16 (med forbehold om endringer...)! :)

Da jeg bodde på Smestad sparte jeg faktisk 10-15 minutter ved å ta t-banen til Nationalteateret og flytoget derifra til OSL (om alt klaffet selvfølgelig) jmf. flybussekspressen Bekkestua - OSL :up:

Valget falt på Flytoget gitt, men bommene på Gardermoen liker meg ikke (er student så kjøper billett på "gamlemåten"). Forrige gang ville ikke bommen godkjenne billetten min så jeg gikk bare over gjerdet jeg. Tsk tsk. Denne gangen funket det nå etter et par forsøk.

Back