God fredag morgen fra provinsen

God ettermiddag fra Forus/Tananger,
Etter en travel uke med ONS oljemesse og et par kjappe turen til OSL og ABZ skal det bli godt med helg.
Arbeidshøsten ser ut til å bli rimelig travel og godt er det.
Observerte en ny A300 på OSL igår ettermiddag på fraktterminalen.
Artig med gamle kjerrer i ny "forkledning".
20 ruller med K64 slides fra MAN , LHR langhelg er ankommet i posten og trenger sortering før høstens slides , vin ,øl og mat treff kommer igang her over i sørvest.
Ha en fin helg folkens.

UEFA-cupen igår :
Viking ---UTE !!!! ( Djizzes....:cry: )
Stabæk -UTE !!!!

I

Glemte du ikke en? Selv om jeg skjoenner det, innsatsen (eller mangel paa saadan) tatt i betraktning ...... :p

Vi kommer sterkere tilbake med CL paa ny stadion til neste aar!

Glemte du ikke en? Selv om jeg skjoenner det, innsatsen (eller mangel paa saadan) tatt i betraktning ...... :p

Og da ser jeg frem til at AAB (Allborg) skal banke MAU ^_^

Tenker du på Brann ....? Det var jo CL.......UTE !!!!!:lol: :lol:

God morgen fra NYC. Etter flere dager med mye trasking ble det i dag en noe roligere start paa dagen. Men naa er vi klare og har Central Park Zoo og MET paa programmet. I tillegg saa blir det vel en del transaksjoner paa Eurobonus Mastercard i dag ogsaa... :lol: Vaert innom B&H PhotoVideo to dager paa rad og man blir like facinert hver gang. For en butikk for fotointeresserte!! :wow:

Oensker alle sammen en fin dag uansett tidssone :)

Da var siste dag for meg i Norport Handling over. Da flytter jeg snart til OSL for å jobbe i STS. Takker alle i Norport for noen fantastiske år. Så nå blir det nok slutt på spotteralerts fra meg.

Back