God fredag morgen fra Flytoget

TriStar

ScanFlyer Crusty
Medlem
Her er man aldeles for tidlig oppe… Dagstur til Ørsta på gang. Satser på at svart kaffe og litt bakverk på OSL bidrar til at man våkner ordentlig. Det hyggelig med dagens utflukt er at WF selvfølgelig ordner med transporten. Nesten to år siden sist. Endelig fredda!

Fin fredag fra Radisson Blu i Helsingborg. Snart frokost før cruiset over til Helsingborg og Strandvejen ned til København. Det skal bli dejlig å være norsk i Danmark igjen:-)

God morgen fra Stavanger hvor vi har skikkelig inne-vær i dag.
Plan for dagen er en svipp tur innom gamlekontoret på Sola for kaffeslabberas med gjengen der. Så noen ærend og litt handling og til kvelden et bedre måltid og god vin.
Ha en flott helg folkens :)

Last edited:
Ble jammen en ny flytype i dag[emoji3] Etter over 60 WF-flighter ble det endelig en Dash 8-200, LN-WSC.

God morgen fra kontoret midt mellom Tønsberg og Stokke.
Her sørger himmelen for at plantene får vann, mens jeg håper på at det klarner opp utover dagen da helgens planer er en tur på hytta i Kristiansandskjærgården.

God helg når den kommer!

Endelig fredag! Her er sola byttet ut med regn, men det skal bli bedre utover dagen. Konemor er tilbake, men hun er i dårlig form. Hun babler om Corona, men jeg håper ikke jeg blir smittet! Jeg håper at jeg hadde det i Thailand.

I kveld blir det fotball kamp på Jotun arena mellom Sandefjord Fotball og Strømsgodset. Satser på at førstnevnte vinner. Hvis godset vinner er det heller ingen krise siden jeg er født og bodd i Drammen i starten av livet. Jeg har heiet på godset før.

Det blir full brakke på stadion i dag siden det er Sandar cup denne helgen! Det er gøy med god stemning! Kanskje det blir en vaffel og is.

Mornings fra Beitostølen. Kaffe i koppen. Dårlig dag i går, først går jeg glipp av jobben jeg ville ha etter omorganisering, så kroner jeg hele dagen med en fartsbot. Planen om litt hyttekontorering tror jeg at jeg lar utgå…..men får heller sjekke status på LinkedIn.

Mornings fra Beitostølen. Kaffe i koppen. Dårlig dag i går, først går jeg glipp av jobben jeg ville ha etter omorganisering, så kroner jeg hele dagen med en fartsbot. Planen om litt hyttekontorering tror jeg at jeg lar utgå…..men får heller sjekke status på LinkedIn.

Ble det prikker også?

Den sommerfugl-effekten av en eller annen jobb man ikke får er uvurderlig Someone.

God morgen fra Knaus. Nå er det jobbing, foring av tre barn og så måke ned til Vestfold for en deilig sommerhelg. Men først kverne litt evergood.

Er så reiselysten nå at det begynner å bli litt borderline. Edit: og da utlandet.

God formiddag fra Arendal hvor regnet plasker ned. Siste feriedag i denne omgang. En tur til frisøren og en lunsj med en venninne står på planen. Helgen ser bedre ut værmessig så kanskje det blir en tur ut på skjæra.

Kjedelige saker.
Her i gården har jeg klart å få to fartsbøter på 2 uker så nå har jeg fått mine 2 første poeng (prikker) siden den ordningen startet. Og 12k fattigere denne mnd [emoji389][emoji389]

Ellers, God dag fra Bergen hvor været er ekstra «fuktig». Det det kjennes på formen og sees på kontoen [emoji482]
Blir en rolig helg heretter.

God helg

FQTV

God fredag fra Rondvassbu. Hvorfor jeg takket ja til en jobb her ut sesongen aner jeg ikke men har nå vært her i tre dager. Ute blåser det nå og generelt møkkavær ute for fjellturistene. En form for mellomvakt venter snart så får vi se hva arbeidsdagen bringer. Gjør jo ikke noe fastsatt, bare hjelper til der det trengs

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

God morgen fra Glasgow! Herlig kveld i Paisley og på St Mirren park i går selv om man på skandaløst vis ble frarøvet seieren.

Tror vi har sett det som er å se av Glasgow etter en løpetur i går, så det blir å komme seg til Edinburgh noen timer før det blir retur med DY fra EDI i kveld, men først full Scottish Breakfast!

Morn fra Tønsberg. Hjemme etter gårsdagens tur til Foldvik Familiepark og en natt på Quality i Larvik. Siste dag som arbeidsledig og som for de andre i landsdelen her så regner det som bare det, så blir nok ikke så mye produktivitet i dag.

Hei fra regnfulle Fargegata i Stavanger. Sitter her med en kaffekopp før jeg skal til barbereren litt lenger ned i gata. Etterpå blir det å sette seg i bilen og kjøre til Bømlo der vi skal i bryllup i helgen. Blir faktisk første langtur i bil med jenta vår som faktisk blir seks måneder i dag. :-) Spent på hvordan bilturen blir. Ellers blir det nok kjekt! Foten min er fortsatt ikke helt 100 prosent etter sommerens infeksjoner. Blir en legetime på mandag for å prøve å bli litt klokere på når jeg kan forvente å bli helt bra igjen. Ha en fin dag forumister!

G'morgen! Har plassert meg i kontorstolen for å få unna litt privat business før ukens siste arbeidsdag sparkes igang. Dårlig plass til føttene mine, men det får man tåle. Koselig selskap. :)

Får håndverkere på besøk i dag, 'potetkjelleren' skal isoleres, så da får vi ned fuktigheten der nede, og det hjelper sikkert for resten av huset også. Har heldigvis ikke lekkasjeproblemer, men inneklimaet påvirkes jo også av slikt.

Let the weekend begin ... det glimter brunt i glasset ... langt der fremme ...

God morgon från Austin och Giga Texas. Imundigar en kaffe på bussen till kontoret från parkeringen. Idag blir det min sista dag innan det är dags att flyga tillbaks över pölen med Condor ikväll. Ska nog försöka skriva en trip report för en gångs skull. Ha det fint!

Trallabom fra Hong Kong. Lang jobbing unnagjort og krones med en pokal i lobbyen.

05da7edc7d69f7b39b9fc4ae77ff8a88.jpg

Kantonesisk jobbmiddag isted. Var tørst som fillern men drikken til maten var te. Og de stod bak deg og fylte opp hver gang jeg tok en slurk. Litt usikker på hvor mye te jeg drakk, men følte meg greit kontrabest etterpå (ikke tørstedrikk te'en her borte). Blir lenge til neste tekopp. Maten var god da, men det var deilig å rekke loungen her 60 sekunder før stopp av buffeten.

Har vært i Hong Kong i 26 timer nå og har aldri vært utenfor døren enda. Unntatt fra bilen og inn på hotellet.

Renaissance hotell i HK er rimelig sterile greier men når man jobber på messen er det allikevel skikkelig gull. Også får man 30% rabatt på Kantonesisk mat.

BAM! God fredag fra overpokalmester Fnatesen

Back