God fredag fra Ullevål

Hypern

ScanFlyer Rusty
God fredag fra Ullevål

Som ansatt og ikke pasient heldigvis. Rolig natt så langt og klokken bikker snart 4 hvilket vil si det er 3 1/2 time igjen av vakten. Planen i dag er vel å sove litt når man kommer hjem også en treningsøkt forhåpentligvis utover dagen..skal nemlig på dagvakt på lørdag så bør ikke snu døgnet for mye. Ha en fin fredag!

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Re: God fredag fra Ullevål

God morgen fra Ris. Skikkelig sommerstemning levert av Samvirkelaget på Damplassen/Ullevål Hageby i går ettermiddag/kveld - fikk plutselig troen på norsk sommer igjen. Nå klar for litt kontorering før besøk hos opphavet. Gjør fredagen fin:-)

God morgen fra Asker. Her klarte jeg tvinge meg tilbake i søvn igjen etter ha våknet/blitt vekket alt for tidlig. Så nå trenger jeg noen espressoer for å våkne. Siden konkursboet som nå eier bilen vil ha den tilbake om 3 uker før jeg kanskje starte se på noen alternativer. Ha en fin dag.

2 dager og fortsatt er formen laber! Onsdag ettermiddag var det like før at konemor trengte legehjelp, men hun kviknet til igjen. I går var det min tur til å være vrak. Bestemte oss for å dra til sykehuset! Det ble med et apotek i nærheten. Det er enkelt når konemor er innfødt å får forklart alt som er galt! Endte med en fin cocktail med piller og brustabletter. Krysser fingrene at jeg er over kneika. Planen var å reise til Bangkok i morgen, men det har vi utsatt til tidligst søndag!

God dag fra Lillestrøm. Straks bærer det ut for en liten 9-hulls før jeg drar videre til hull 10 (kaffe og bolle på Losby) og til slutt via hull 11 (vinmonopolet). Fredagsmagi!

Ha en best fredag.

God fredag fra Kongsberg.

Ja dagens startet med blodprøvesjekk. Verdiene var omtrent de samme som sist, altså noen av dem er for høye. Det går mot en snarlig ERCP og Riksen skulle ta kontakt med meg i dag for å avtale tid.

God morgen fra hjemme på brygga. Nye 80 mil er svidd av bak rattet og memory lane i MIA og FLL var herlig. Traff på et skikkelig uvær midt på Allogator Alley på veien hjem, og du føler deg liten i denne flate sumpen når det slår ned rundt bilen med to sekunders mellomrom.. Men det er jo absolutt en opplevelse. Middagen ble i Naples som igjen man bare måper av. For noen perler denne staten har, og overraskende forskjellige områder (ikke minst demografiske).

d0433dd9-a910-49e9-a27a-8447074645b2.jpg

G’morgen, ja .. Fredag igjen, sier’em ..

Guttungen fløy til Vegas med en MAX i natt, og pådro seg en 90-minutters forsinkelse pga ‘dataproblemer’ .. Ja, nettopp …. Vet jo hva det skyldes.

Må en kjapp tur avgårde for å hente billetter til en komiker som besøker bøgda søndag. Er ikke av de store navnene siden han kommer hit, men kan jo være morsom for det.

Straks bærer det ut for en liten 9-hulls før jeg drar videre til hull 10 (kaffe og bolle på Losby) og til slutt via hull 11 (vinmonopolet). Fredagsmagi!

Og så hjem til hull 12 kanskje?

2c6ac7dc2efa01be29695ebca84cdc7d.jpg

Må en kjapp tur avgårde for å hente billetter til en komiker som besøker bøgda søndag. Er ikke av de store navnene siden han kommer hit, men kan jo være morsom for det.

Hente? Har en app til sånt, jeg :8:

Ellers god fredag fra gjemmekontoret. Litt kontorering til før helg. Tror ikke det skal bli så veldig feil.

Ha en god en :)

Her går det unna. De ringte fra Riksen i sted og de har booket meg inn for et opphold allerde fra tirsdag. Da blir det 2-4 dager på ferieresidensen litt avhengig om de har tenkt å finne på noe mer enn ERCP og eventuelle komplikasjoner.

2 dager og fortsatt er formen laber! Onsdag ettermiddag var det like før at konemor trengte legehjelp, men hun kviknet til igjen. I går var det min tur til å være vrak. Bestemte oss for å dra til sykehuset! Det ble med et apotek i nærheten. Det er enkelt når konemor er innfødt å får forklart alt som er galt! Endte med en fin cocktail med piller og brustabletter. Krysser fingrene at jeg er over kneika. Planen var å reise til Bangkok i morgen, men det har vi utsatt til tidligst søndag!

Corona? Alle har corona for tiden, stor bølge.

Corona? Alle har corona for tiden, stor bølge.

Jepp, tipper jeg dro med meg det fra Portugal i starten av juli. Hanglet et par dager. Dog gadd aldri teste oss, men Paracet tok seg av det.

Ennå ikke sett en app som klarer å sette seg i bilen, kjøre til salgsstedet og hente ferdigtrykte, gammeldagse papirbilletter ... ;)

Men du har nok lest 16 bøker om en? Selv om han slet med printere.

Beste golfrunden ever i dag forresten. Fortsetter dette smyger jeg meg snart under HCP54

Ennå ikke sett en app som klarer å sette seg i bilen, kjøre til salgsstedet og hente ferdigtrykte, gammeldagse papirbilletter ... ;)

Nei, behovet for å sette seg i bilen og kjøre for å hente billetter forsvant liksom da man kunne begynne å printe selv, og det etter hvert kom apper.

Nei, behovet for å sette seg i bilen og kjøre for å hente billetter forsvant liksom da man kunne begynne å printe selv, og det etter hvert kom apper.

Forutsatt at billettene er mulige å kjøpe online, da ... Teateret her driver ikke med slike nymotens greier.

Beste golfrunden ever i dag forresten. Fortsetter dette smyger jeg meg snart under HCP54

Gratulerer med god golfrunde. En bra runde bør jo gi lavere Hcp. Jeg tror jeg var nede i 36 eller noe slikt før jeg ble tvunget til å ta en lang pause etter at jeg ble syk. Har fryktlig lyst til å spille litt igjen. Vi får se om det blir noen muligheter i høst.

PS. Du vet at det er ingenting som heter flaks i golf? Slår du et bra slag er det dyktighet og ferdighet. Slår en et dårlig slag så skyldes det kun uflaks.

Back