God fredag fra tropiske strøk

Someone

Moderator
Medlem
God fredag fra tropiske strøk

God fredag fra Kuala Lumpur. Sist dag her, før SQ i kveld tar meg tilbake til Europa. Grillfest her i går, så får vi finne på noe spennende til lunsj her i dag

f82ad673aa4fce3dd79e2e2ec2f0a593.jpg

Re: God fredag fra tropiske strøk

God morgen fra kystnære strøk. God start på dagen her. Jeg hadde faktisk klart å endre til riktig registreringsnummer i parkeringappen, så bommen på jobb åpnet som den skulle. Jeg fikk også endelig bekreftelse på at sendingen fra Adidas faktisk er på vei. Brukte apple Pay for første gang og fikk ingen bekreftelse selv om kortet var trukket så var nervås for å måtte gå noen runder med kundeservise. Burde for øvig være et varsko til de som drifter kundeservisebransjen at folk kvier seg for å forholde seg til dem.

Ligger uansett an til en bra dag nå.

Someone: Hvor mye koster frokosten på Mandarin Oriental der nede?

Alene med barna i kveld sier ryktene så håper jeg får lurt dem til å lage pizzadeig når de er ferdige på skolen.

Someone: Hvor mye koster frokosten på Mandarin Oriental der nede?

Tror det var RM118.

Men selv når jeg la til frokost så bodde jeg der for 1700kr natta. Mulig vi har noe corporate rater, men er jo langt mer valuta for pengene her, enn hva man opplever hos Jordbærselgeren, svenskene, eller Nissen fra Hallingdal hjemme i Norge ;)

God morgen fra Forus. Siste innspurt her før det blir tidlig helg. I morgen starter julebordsesongen for min del så da må man innstille seg på å reise kollektivt til byen. Ikke like mange avganger å velge mellom som der jeg bodde før. Ha en fin en!

God morgen. Stille og rolig her i dag. Kona skal rett til Bergen etter jobb og ungene er på skolen. Jeg har et møte med en skole i Oslo på nett senere i dag der jeg skal si litt om våre erfaringer med hybridundervisning, altså at vi har studenter i klasserommet og på nett samtidig. Vi har holdt på med det siden 2010 på USN og har således skaffet oss litt erfaring på området. Ellers blir det nok mange timer foran fjernsynet i dag for å se på sport.

Hepp fra Le Knaus. Da var det hjemmekontor igjen og alle utenom dragen er ute av huset allerede. Peis, nykvernet Evergood Dark Roast og klassisk på spellern - da er det godt.

En god gåtur til og fra kiropraktoren i Karl Johans Gate så er det ekte helg.

God ettermiddag fra Bangkok. Her ble det tidlig revelje og endel dagligdagse saker ble unnagjort før turen gikk til Central World hvor vi ankom akkurat ved snorklipping til den nye restauranten til Din Thai Fung, følgelig ble vi bordsetning nr2, en nydelig frokost.
Nå slappes det av etter en runde i bassenget.
Til kvelden blir det en bedre middag på The Rib room på toppen av Landmark hotell.
Ha en glitters fredag :)
(3 av rettene var ikke ankommet da bilde ble tatt)
72fbba0a9461065cdcf6b8405590aaaf.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Dæven fra bortekontoret. Kjører ninjakontorering idag. Det vil si å smyge seg inn litt sent og så smyge seg ut igjen litt tidlig. Skal bare lytte til noe greier som innviklingsavdelingen har skramlet sammen.

Og på veien har jeg gjort to ting. Kjøpt ferske reker og dratt innom polet. Herrejemini... om jeg hadde bodd på Vindern og frekventert det polet der, hadde jeg vært så syyyykt blakk. Åååååh, så blakk. Men nå har jeg uansett funnet noe gøy jeg skal ønske meg der.

Det er ikke en av flaskene med Petrus som de har liggende, men noe annet.

Apropost Petrus... hva er greia? Den koster skjorta. Men "ingen" kjøper den. Er den hypet og kjip, alla Dom Perignon?

Ha en fin en

God formiddag fra Forus II,

Her jobber veeeldig rolig idag etter gårsdagens "annual cleanout" på byen i festlig lag med prosjekt gjengen.
Pressemeliding har gått ut fra selskapet som har styregodkjent prosjektet vårt.
Det blir heftige tider fremover når selskapet investerer betydelig for å si det mildt , 19 milliarder USD for alle prosjekter sør og nord på kontinetal sokkelen.
Ha en fin lørdag og god helg.

Glad frifredag fra Ris. Sov 13 timer i natt og erklærer meg som tenåring. Frokosten i dag ble inntatt med opphavet…litt annerledes enn i går med den islandske presidenten i loungen på Reykjavik. Nå fyr på peisen…sen lunsj og middagen sikret som de fra Lillestrøm hos gutta på Vinderen sjømat:-)

Fredag, ja .. Skal bli godt med helg, kjenner jeg.

Og på veien har jeg gjort to ting. Kjøpt ferske reker og dratt innom polet. Herrejemini... om jeg hadde bodd på Vindern og frekventert det polet der, hadde jeg vært så syyyykt blakk. Åååååh, så blakk.

Bah - Polets hvitvin og en flaske Upper Ten berger hælja for en langt rimeligere penge.

Har så smått satt meg på plass på kontoret. Pleiersken forsov seg så vi måtte selv ta morgenstell og frokost for Svigerbeistet. Vikar i dag også, en snerten snelle som kom buldrende i en sølvgrå Mustang .. Hi ho, Silver!

Føler meg som en skikkelig it-proff i dag. Har et velutviklet OCD-gen og har i lang tid irritert meg over ymse påfunn av musikkbiblioteket i iTunes. Jeg kategoriserer musikken min strengt, og jeg har lenge irritert meg over at kategorier kommer opp 'dobbelt'. Etter en smule rydding og utskifting i går, oppdaget jeg at skiten ikke ignorerer 'space' foran og bak ... Så etter å ha fjernet space bak de som lå for selv og synkronisert, skle plutselig alle pent på plass. Jeg er genial og burde hatt OCD-Venners Ærespris. Apple havner på shitlist'en. Igjen.

Universet er tilbake i vater. ^_^

Back