God fredag fra Thailand

HMWK

ScanFlyer Gold
Her settes snuten mot Bangkok. Nå er det godt å komme tilbake til sivilasjonen etter mange dager på den thailandske landsbygda. Ha en god dag hvor i verden dere befinner dere!

God morgen fra Senator lungen på DXB (som er en av mine favoritter). Jentene koser seg, og det har startet meget komfortabelt. God helg.

God fredag ifra gate 47 på OSL. Ferden idag går via CPH til ZRH. Ser frem til en kort uke med Springsteen og ett besøk til Vaduz. Ha en fin en folkens

God morgen fra 7F ombord på KL1140 retning AMS, får håpe dispatcher Michael får oss ut på rute, jeg vil til AMS å spise stroopwaffles!

Ellers, hørt ved gaten: Når brukte du nødpasset ditt sist, jenta mi? :)

God morgen fra Color Magic. Vi er snart på høyde med Strømstad nå. Ellers fin tur selv om ungene har våknet rundt halv seks både i dag og i går.

Go morn fra Trondheim
Nok en strålende dag er i emning her:18,3 grader kl. 0610 er ikke å forakte.....bortsett fra et sykelig anfall av allergi, er livet ikke så verst-selv om en jæ**l har prøvd å ødelegge,ved å kjøre borti bilen uten å legge igjen beskjed. Heldigvis jobber man slik at dette kan rettes opp uten alt for store kostnader dog....;)
Anyways.....idag er siste dag før en mnds ferie idag,ting er på stell og sola skinner :cool: :cool:

Ha en fantastisk dag :drink :D

God fredags morgen fra Forus. Ligger vel an til å bli en stille dag i dag også. Når denne arbeidsdagen er over er det tre arbeidsuker igjen før det blir ferie. Og om 24 dager på denne tiden av morgenen har vi forhåpentligvis kommet oss til første transfer-flyplass underveis til ferieparadiset...

Mornings fra en av hovedstadens grosse rote. Metrolygens påståtte knallvær ser ut til å utebli. I ettermiddag settes kursen mot Tjøme, men med en litt mer uvanlig rute da det blir å haike med en kamerat av fattern sjøveien. Så blir sikkert en bra tur ut fjorden. Ha en fin dag

Mornings fra Bergen!
Skikkelig ondskapsfullt at alle dere er ute å reiser når det er flere uker til min neste ferietur. Synes egentlig alle bare bør holde seg hjemme, så unngår vi at det kribler så mye i reisefoten min.

Det ser ut til å bli en like flott dag som i går, så da satser jeg hardt på en litt kortere arbeidsdag. I kveld blir det avslapping med litt grillmat og god drikke i solsteiken.

Ha en strålende fredag alle sammen!

God morgen, kaffekoppene skylles ned halsen i høyt tempo da det ble litt i det seneste laget i går kveld..forhåpentligsvis blir det en grei dag på jobb og deretter venter DAT RYG-SVG - det blir en fin tur!

Kan også opplyse om at undertegnende fortsatt rister på hodet over KLMs priser kontra konkurrentenes..!

God morgen fra Color Magic. Vi er snart på høyde med Strømstad nå. Ellers fin tur selv om ungene har våknet rundt halv seks både i dag og i går.

Så det er slike som deg jeg treffer på i lugarkorridorene når baren stenger? :P

Mårnings fra KRS.

Skal si det er aktivitet her så tidlig på en sommermorgen!
Her er kontoret inntatt etter en kort uke. Men pokker så mye å gjøre.
I kveld og natt skal det også jobbes. Og det er vel like greit, for det skal visst bli store nedbørsmengder i natt. Men i morgen blir det visst fint, dog kun 16-17 grader. Ikke så værst søndag heller, så mulig hyttetur er på sin plass? Time will show.

Kjenner jeg blir sliten av å lese om alle dere som er på reise. Akkurat nå er det bare deilig å være hjemme. De to ukene på farten har visst satt sine spor, hehe!

God helg, og god ferie til dere som starter på det i dag!

BF:cool2

God eftermiddag fra Boutique-lounge i Bangkok-Suvarnabhumi (BKK), hvor jeg venter på Bangkok Airways flight 277, destination: Phuket.

Trænger nu til 14 dages ferie på Koh Phi Phi efter hektiske, men spændende dage i henholdsvis Bangkok og Kanchanaburi (River Kwai).

God dag til alle jer.

God morgen fra Washington. Ligger og virderer om det skal tremes litt før frokost. F på LH 747-8 skuffet ikke bortsett fra det skandaløse med ikke å ha innstallert Flynet.

God "morgen" fra Hong Kong. Har akkurat fått sjekket inn etter min første tur i C med Lufthansa. Var en grei tur, men det blir nok ikke å bytte ut BA med LH for å si det sånn.

Nå øl og burger på Bulldog. Imorgen er det dragebåtfestival.

God ettermiddag :) 6 minutter igjen til innsjekk åpner på nett, og så er ferien igang. 14 dager i denne omgang, og en uke litt senere.

Da var siste arbeidsdag før ferien godt igang, og Delta's 'It's time to check-in'-email har akkurat droppet inn i mailboksen min. 36ABC er ikke favorittsetene - men uten å slenge ut 79 daler per sete for en tomme eller to ekstra benplass, er det lite å gjøre med dette ..

Sol, varmt, torden og lyn i ettermiddag .. alt som normalt mao. 15-20 grader øverst i venstre hjørne skal bli deiiiilig!

Giddy up fra badstua Chicago. Varmt som fy her i dag.

Helgen tilbringes hjemme, ser frem til aa peise snadder paa grillen i kvelden og om maks 16 minutter er det bare aa pakke snippen og pelle seg hjem

Fiiin eftan fra FLL. 32 grader, sol, ikke spor av regn..., luftfuktighet på 18% og kjølende havbris. Jo, kan bli vant til dette...

2 dager til Allure of the Seas og en uke i det østlige Karibien, jo det er godt å ha ferie. :-)

Last edited:
God efta fra MIA og Club America loungen i J-terminalen. Stusselige greier, men noget bedre en standard US loungekvalitet. Kursvirksomhet endelig avsluttet etter 3 intensive dager.
Ellers hyggelig å snakkes TOS_EBG på LX64 til MIA. Håper dere får en knall tur videre på bøljan blå :)

God aften. Her har man vært halve Europa rundt i dag, fredag før sommerferie er ingen spøk når det står "0" som tilgjengelighet på diverse fly og frekvensen hos andre er elendig. Kan avsløre at AB leverte varene og at DY feilet noe i dag.

AB: Godt inntrykk av flyene og crew, greit med en snak og drikke "on the house", selv på korte turer. (TXL er ikke ideel for transfer, men må man så må man)

DY: Opprinnelig avgangstid for flyet stod på tavla, selv når jeg gikk ombord 15 minutter etter avgangstid. De gikk tom for mat ved rad 3, så da kunne man velge mellom sjokolade og chips av fast føde...

Back