• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag fra Stavanger!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
Vel, god morgen godtfolk!

Da var det pinadø fredag! Hekkan så fort ugene går nå!!!!

Snart på tide å komme seg ut døra og komme seg på jobb. Hva dagen vil bringe er noe usikkert, men jeg håper at det ikke blir jobbing denne helgen som er planlagt.

Vel, ha en mer forutsigbar dag og fin dag forumister! :)

God morgen forumfolk!

Snart bærer det ned til by'n, hvor det avholdes et kurs i hele dag som undertegnede skal delta på.

Etter det bærer det hjemover, og rett ned i sofa'n for en avslappa helg :zzz

Ha en finfin dag forumister! :up:

God morgen fra sofaen med begge bena på bordet. Slik skal jeg sitte til jeg gidder å gjøre noe. Freddan er fridag men hele leiligheten står på hode så man må stupe i det utpå dagen. Ha en fortreffelig dag der ute.

God morgen fra Banak! Nok en trøtt og kald morgen, men det er straks helg! Ser frem til et par kalde ikveld :) Ha en fin dag!

God fredag fra kalde Majourstua! Litt travel morgen her. I kveld er det årets første julebord for min del. Regner med kjøttet er ferdig pinnet. Ha en fin-fin fredag!

Gooood fredag fra Trondheim :)

Straks klar for avreise til London og :drink :drink :drink. På søndag er det Tottenham-Liverpool på White Hart Lane. På mandag er det kuring...... :stir

Ha en strålende fredag folks :colgate: :colgate: :colgate:

Mornings fra Oslo. På plass på jobb og tid for en liten forumpause. Til CC Vest etter jobb for å kikke på vinterjakke og noe mer, fø rdet blir å finne på noe med dama i kveld. Ha en fin dag

Gooood fredag fra Trondheim :)

Straks klar for avreise til London og :drink :drink :drink. På søndag er det Tottenham-Liverpool på White Hart Lane. På mandag er det kuring...... :stir

Ha en strålende fredag folks :colgate: :colgate: :colgate:

Storkamp! Satser på at hjemmelaget tar nok en seier ;) God fornøyelse.

God etter lunsj fra Krsand!

Beinkaldt her i dag. Minus 9 da jeg kjørte på jobb i morges. Godt man jobber inne!

I kveld blir det mer jobbing. Da bak baren. Gleder meg til lørdag alt!!

BF:cool2

God ettermiddag fra Mosjøen, der temperaturen er i ferd med å gå fra kald til kaldere. I kveld blir en hektisk høst markert med julebord sammen med nye kolleger. Kortreist julemat skal nytes sammen med ikke fullt så kortreist drikke. Så får vi etter hvert se om hjemturen blir non-stop eller om det blir noen transfer på nachspiel rundt omkring. ;)

God kveld rett før dagen er omme. Det ble en laaaaang dag i dag også, men hjelpes vi kom i mål ja. Nå skal jeg slappe av og sove lenge i morgen. Frykter at det dukker opp noe i helgen, men det kan neppe være store saker. :cheers:

Enda et par timer igjen på jobben før turen kan gå hjem og i seng.
Skal bli deilig med et par fridager. Planen er prøvesteking av Ribbe i morgen. Men smakingen blir vel ramme alvor tenker jeg. Drikkevarene er iallefall på plass! Og så kaldt som det er nå, tilsvarer det jo allikevel innendørsaktiviteter.

Fortsatt god natt!

BF:cool2

Back