God fredag fra Sola!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Sola!

Fiiin fredag! 13 grader og strålende sol! :)

Satser på en noenlunde rolig dag i dag, da man fikk unnagjort mange ting unge lovende Sirpjalle ikke kan i går. Blir vel og en mulighet for litt spotting etter jobb i dag. En del chartere på gang er det, og det er fint vær!

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra Tjøme. Får vel prøve få hevet meg ut på en løpetur senere i dag. Eller lite på programmet, så kanskje man kan ta seg en Færderseilas?

441460e84f2fef2f368ebb04c4668dca.jpg

God morgen fra OSL. Har stått og ventet på bagasjen i 30 minutter nå og fortsatt skjer det ingenting. Ingen god start på dagen! Forhåpentligvis blir det bedre til kvelden da det er ACDC på Valle Hovin i kveld. Det blir bra! ... Om jeg får bagasjen da...

God morgen fra kafé-loungen på OSL. Har akkurat kommet meg gjennom den vanskelige "sving til venstre"-øvelsen som faktisk også har klart tidligere i år. For de som har tenkt ta frokosten i denne lungen så er valget: havregrøt, eple, banan, kjeks eller potetgull. Kanskje ikke alles førstevalg. Og ja, siden det er sommerferie for mange har jeg slått meg løs og tatt fri på fredag.

Har sett flere drikkeautomater her inne på norges-tarmen. Finnes det samme på utlands-tarmen? Har ikke klart lokalisere noe slikt der. Det er jo mye som går i Imsdals-skatt i løpet av et år.

Ha en fin fredag uansett om dere svinger til venstre eller høyre.

Morn frå Sogn ytre. Snart i bilen for å finne BGO, og fly-til-konsert. Håpar Hickok får bagasjen sin! Det vert berre liten sekk på meg. ACDC vert bra håpa eg! Satsa på at regnet held seg unna....

God morgen fra Alcudia - frokost inntatt på terrassen - bare sol/varme og glede - i kveld skal bort til en eiendomsmegler som skal varte opp med mat og lokal vin - hurra det skal bli godt etter 30-35 grader i skyggen hele dagen.

God helg.

Jan

Morn frå Sogn ytre. Snart i bilen for å finne BGO, og fly-til-konsert. Håpar Hickok får bagasjen sin! Det vert berre liten sekk på meg. ACDC vert bra håpa eg! Satsa på at regnet held seg unna....
Den kom som første bag på båndet.... 54 minutter etter block-on. [emoji15]

Hehe. Du får trøste deg med at du var i pri-kø om ikkje anna! :-)

Jaja. I dag hadde det tross alt ingen betydning. Det eneste jeg skal rekke er øl på byen i god tid før konserten, så det skulle jeg fortsatt ha brukbar tid til.. :D

Jeg trodde en så dreven globetrotter som deg selv reiste med kun håndbagasje. :D

Det er en viss sjanse for at det kommer til å bli slik på returen, ja! :)

Jeg er egentlig ikke så glad i å slepe med meg all verdens greier inn i kabinen, i hvert fall ikke om sommeren når flyene er stappet. Er egentlig mer behagelig å bare sende baggen, så slipper jeg å glemme den igjen på veien...

God morgen fra Skottland sørvest!

Etter noen flotte dager i Highlands med sol og nye opplevelser er det tilbake til normalen med vind og gråvær Kanskje man skal gripe muligheten til å gjør ting som man skulle ha gjort en god stund?

Ha ei solrik helg! :)

, så kanskje man kan ta seg en Færderseilas?

Gavetips til svigermor (?): Skikkelige ølglass - ref tidligere post med godt øl, merkelig glass.... :cool::drink:stir

God dag fra Akersgata. Begravelse til gammel tante først på programmet i dag, så bare halv jobb på dagen. Kanksje det blir en øl etterpå - ja, det bør det kanskje bli, ja - det er nå bare 1 uke og 2,40 dag til ferie. :cool: Han en fin-fin fredag!

Back