God fredag fra Prærien

Re: God fredag fra Prærien

Planer for helgen: stusse knollen, pakke noen klær og rekke DFDS sin avgang på søndag. I bestillingsøyeblikket trodde jeg det var en lur dag å reise på, men etter å ha fått vite at skolen slutter en uke tidligere enn jeg trodde samt funnet ut at hele balja er fullbooket, gleder jeg meg skikkelig til å "slåss" om buffetmaten med pensjonister og små barn. Er det rart jeg kommer til å drikke?

Hvorfor ikke gå i Explorers Steakhouse eller Little Italy i stedet?

Hadde jeg reist alene, så.

Explorers er booket på returen.

Det har en tendens til å gjøre ting litt mer komplisert ja. Du får tenke på at det ikke er langt til puben, så går nok besøket i buffeten ekstra fort :) God tur!

Tjohei! Fredag! Helg om 6t 45m. Jippi!

Her skal det grøftes og lages vulkan i dreneringssystemet i helgen. Innimellom blir det vel litt fotball. Vi har kvartfinaler i Copa America i tillegg till full dekning av Euro, så vi snakker opp til 5 kamper om dagen. Slitsomt!

Men først en kaffekopp til ....

Da kan altså ambassadepersonalet endelig tro at du kan ha råd til selv å finansiere dine reiser? :stir:stir
Hehe ja. Men har egentlig bare innsett at jeg ikke drar til USA om jeg ikke må. Mye mer styr med avslått visum i systemet.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Back