God fredag fra Oslo

Hmmm... ser ut som mange norske menn skal til Minsk for å hente dame. Rene foreninga som er på tur her.

Men hva er det med dansker - de legger møtene sine her på denne inneklemte dagen, omtrent like ille som å legge møter her onsdag før skjærtorsdag.

Men men - jeg skal bare surre rundt her til jeg skal hjem for å pakke til Malaga-flyet som går 2000. Ser fram til fem hele dager i Synden.

Fem dage i synden eller i syden:colgate:? Whatever, god tur!

Det med danskere, der lægger møder i dag må være en undtagelse,
for mange firmaer i DK holder lukket i dag!

Fem dage i synden eller i syden:colgate:? Whatever, god tur!

I mange tilfeller er vel det to sider av samme sak :colgate:^_^

God tidlig ettermiddag fra Arendal. Her skinner sola, og jeg sitter inne og leser til eksamen. Tror jeg skal flytte meg ut på terrassen etterpå og ta "utekontor" resten av dagen.

Ha en fin fredag :)

God ettermiddag fra Forus,

En stund siden jeg var aktiv på forumet , travel tilværelse i jobb , hjem og hobby aktiviteter gjør at man må prioritere i perioder. Det blir godt å igjen gå mot en helg og lade batteriene. Skjønt lade er noe misvisende når man skal jobbe i hagen og plante ny hekk.
God helg Forumister.

Hmmm.. hva sier man når en unge kommer inn på uterestauranten og ber pent om resten av maten min?

Hva? Er det ikke flere igjen i Thailand?

Jeg har akkurat vert nede for å kontrollere og det er mange igjen der :D

God fredag fra Stavanger. Det ble en liten økt på jobb i dag, men lite folk og fint vær ga meg mer lyst til å reise hjem i gjen, noe jeg gjorde etter lunsj. Har fått trimmet en blodbøk og sprøytet med plenrens på plenen. Skal også ha en runde med roundup senere i kveld. Nada planer for kvelden, og det samme synes minste jenta å ha. Da kan jeg unne meg litt fludium av ymse sorter.
Ha en glitrende flott helg, forumister :)

Re: Amman

God aften fra det bergenske. Ingen umiddelbare planer om å gjøre noe som helst med det første ut over å bli frisk. I dag ble jeg flyttet fra hotelll til et rom med fancy elektrisk seng. På hotellet skulle det være fredags-taco. Her var det fiskekaker.

God fredag fra jobben, hvor hver dag er hverdag samme hvor rød eller inneklemt dagen er.
Rogaland viste seg fra en flott side i dag etter en ganske våt gårdag.

På tur vest av Shetland for å sette ned noe stålgreier på havets bunn.
2b5e3605394bbfd706503de3910b8fac.jpg

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

Sånn .. da karret kvikksølvet seg endelig over 30-trinnet ... det blir nok en long hot summer ...

4b38642e1330f76a1a370a39841fbd13.jpg

Back