dc-8-63 Finn Erik Edvardsen 3 Feb 2018 #21 LN-MOW said: Akkurat den biten savner jeg. Har ikke gått på bortoverski på nesten 20 år ... Click to expand... 100% enig - savner det føret og sneen, her er det Kayak føre, mulig blir det Bainbridge rundt i morgen.....
LN-MOW said: Akkurat den biten savner jeg. Har ikke gått på bortoverski på nesten 20 år ... Click to expand... 100% enig - savner det føret og sneen, her er det Kayak føre, mulig blir det Bainbridge rundt i morgen.....
Henshaw Galley Slave Medlem 3 Feb 2018 #22 Det savner jeg også og jeg har bare vært borte i en måned. Vel vel, her får man prøvd badeshortsen så helt ille er det ikke
Det savner jeg også og jeg har bare vært borte i en måned. Vel vel, her får man prøvd badeshortsen så helt ille er det ikke
Discus Galley Slave Medlem 3 Feb 2018 #23 LN-MOW said: Akkurat den biten savner jeg. Har ikke gått på bortoverski på nesten 20 år ... Click to expand... Bergern said: Det er bare å komme over. Tror jaggu det er skiføre og muligheter for etterskikos overalt i år Click to expand... Det er til og med kjørt løyper på Kalvøya og på Fornebu. Skitur på gammel flyplass skulle du fått med deg, MOW.
LN-MOW said: Akkurat den biten savner jeg. Har ikke gått på bortoverski på nesten 20 år ... Click to expand... Bergern said: Det er bare å komme over. Tror jaggu det er skiføre og muligheter for etterskikos overalt i år Click to expand... Det er til og med kjørt løyper på Kalvøya og på Fornebu. Skitur på gammel flyplass skulle du fått med deg, MOW.