God fredag fra Hvalstad

Someone

Moderator
Staff member
Medlem
Mornings. Espresso og gjemmekontorering, så da får jeg blant annet tatt meg en tur ut for å bli kvitt noe hageavfall. Første hockeykamp for sesongen for eldstemann i morgen, og da var det nydelig timing med en kølleknekk i går, så da må vi ut å fikse det også. Det er garantert ikke salg på den han trenger :spin

Kona er sendt avsted på studietur, så gutta og jeg kjører showet. Det er bestilt kyllingtaco i kveld, så da får jeg levere på det. Ha en fin dag.

God morgen fra Rondane..får vel ta litt frokost og så en tur før jobb. Dette vinduet med knallvær bør vel utnyttes til en topptur av noe slag. Men hvilken topp vet jeg ikke enda, Veslesmeden er jo aktuell. Jeg var jo nesten oppå der før jobb sist søndag men å gå ut 1430 og begynne på 1800 var jo litt optimistisk mtp å rekke det. Kom jo uansett opp på siste høydedraget før selve toppen. Ja jeg går jo i et ganske ok tempo så hadde rukket det om jeg hadde hatt en time til. Om man ser på Norgeskart.no er det høyde 1873 moh jeg snakker om

Sent fra min SM-A326B via Tapatalk

God fredag fra Sandnes. Kjenner det skal bli godt med helg, selv om det blir litt å gjøre. Litt senere i seng i går som følge av forsinket buss for tog østfra. Men fikk nå endelig det moderlige opphavet i hus til slutt. På søndag blir det familieselskap og barnevelsignelse for minsten i kirken. Så det blir nok litt av hvert av oppgaver som skal taes unna. Babysvømming skal det også være. I tillegg skal det nok drikkes minst en kald øl i det fine været. Ha en fin en!

God morgen fra Knausen. Her er det hjemmekontor i dag og en hyggelig overraskelse er ar Fru Sud har valgt det samme. Fødselsdagsturen for oktober er godkjent og skal bookes senere i dag.

Krabbe til de voksne og gylne måke til de små er bestilt og da blir det slik.

God morgen fra Kongsberg. Her starter dagen med et møte om litt og fortsetter med et nytt møte litt senere i dag. Så skal det naturligvis sees fotball på fjernsynet fra klokken 16 i dag. Vi får håpe de som spiller med flagget på brystet presterer litt bedre enn de med rød drakter som prøvde seg forrige uke. Jeg har også en plan om en liten tur ut skauen for å plukke tyttebær. Det er enorme mengder i skauen i år og i går tok jeg meg en liten tur bare for å se litt på noen områder og det endte med over 4 liter på en snau halvtime.

Glad formiddag fra toppen av Oslo. Blir litt utekontorering i formiddag. Mannen har fri og venter med Aperol når jeg kommer hjem - gutta på Sjømaten leverer som alltid middagen på en fredag. Så skal det pakkes for årets siste badetur til Verdens Ende i morgen..

God mårnings fra det Sørlandske!
Her er det indian summer med 25 grader i dag og sol fra skyfri himmel.
Gjemmekontorering her i gården også før turen går mot fiskebrygga og Vinmesse i Vinsiloen. Skal bli helt fint. Ser for meg at det blir en fuktig kveld, så ingen planer lagt for lørdagen!

God helg, folks!

God formiddag fra Ensjø

Litt treig start, men blir ofte sånn når fruen er ute og reiser. Da flekser man litt mer på tidene...

En tur til Østfold i kveld og i morgen hvor frøkna tenkte å lære seg å kjøre manuelt gir. Besteforeldre skal tilbringe nok en vinter i Sør-Afrika og da ble det mulig å låne bilen til Farmor, men da må det læres manuelt gir.... Litt spent hvordan 19åringen tar det konseptet.

Nå er det bare å få unna litt annet forefallent, før det nesten garantert blir en tur til Happis på Ensjø for litt is når de åpner om et par timer

God ettermiddag fra Forus,
En grei dag i OoG bransjen. Tidlig utskei i dag med det finværet vi har her , 27 grader i øyeblikket.
Kursen settes mot havet vest av Tananger for trekking av krabbeteinene og fisking vest av øya Rott.
Det ligger an til en flott helg.
Ha en fin dag .

God fredag fra Chile. Hjemmekontoret er åpnet og et møte med Oslo er allerede unnagjort. Satser på å logge av litt tidligere i dag og finne en god lunsj i nabolaget. Ceviche frister. Nyt sensommeren der hjemme.

God morgen fra Denver. Vi er litt "pensjonister" her borte. Hele team Bongo Americas er i seng kl 21 og oppe kl 05.

Det positive er at man er sjukt effektiv på jobb, og om jeg holder på dette blir det enklere når jeg kommer hjem.

Straks ned og fange en stor kaffe og croissant.

Ha en ultraprosessert og deilig fredag!

God dag! Jobben unnagjort og for et vær vi har. Konemor skal på jentetur til Oslo i helgen og jeg tror det blir av det fuktige slaget. Det blir spennende å se hun igjen på søndag og hvilken form hun har da. Det vil si at gutta skal styre heimen frem til det. Så da må far finne på middag og gjøremål i helgen. Hadde det ikke vært for fotballen til eldstemann hadde nok turen gått til hytta. Men det er jo fint i Sandefjord når været er slikt så det må nytes. God helg ønskes alle!

Hallo fra Tønsberg. Dag tre med terminal man flu så man får utnyttet fint lite av godværet som er ute og får heller fokusere på ting som å få igjen pusten etter å ha gått i trappa. Kona og eldste arving har bestemt seg for telttur i hagen i finværet, men tror jeg heller satser på ordentlig seng og søvn, og at minstemann er like samarbeidsvillig på det siste punktet også i natt

G’morgen med soloppgang, kaffe og fotball. Samtidig. Ikke dårlig!

Litt usikker på hva dagen bringer. Var på sjøen med eldstemanns ‘nye’ seilbåt og spiste verdens nestbeste fish&chips i Blaine, så vrient å toppe. Vi skal ut og se etter spekkhoggere en dag,de faller omtrent ut av trærne her nå, men det blir visst ikke i dag. Kanskje kjører vi opp til Baker og kaster litt sneball. Choices choices. Men man har jo ferie, så da kan jo ting tas litt på sparket.

Nydelig norsk sommervær her i det pasifistiske nordvest er det ihvertfall.

Litt flytrafikk over her er det også.

598cce77708008bdb04a36ea1c590e3d.jpg

Tja Veslesmeden ble besteget. Det er mulig å gå videre til Storesmeden på 2016 moh (Veslesmeden er 2015) over en luftig egg som innebærer klyving men den slags greier hadde jeg ikke tid til i dag og er best forbeholdt å gå med noen. Total 5 1/2 time med en god halvtime pause for et lite tlfmøte med video .
83a339c245babc71b2960204e9a885f7.jpg
c6772d4148937c024434f3e34d75485c.jpg
9b5c4c1c6b43a790af60cd1a6fa17f4c.jpg
7f48e109ca108746c249bc269b910628.jpg

Sent fra min SM-A326B via Tapatalk

God morgen var planen, men det gikk ikke så. Plutselig var dagen borte.

Jeg skulle skrive god morgen fra SAS SK4788 (KEF-OSL).
De dagene gikk alt for fort der borte (skulle ha vært der i 3 uker, for å komme over alt).
Jeg skulle også skrive hva jeg syns etter å ha testet Icelandair, men det kommer.
Og så prøvde jeg også og grave litt i hvorfor Icelandair MAX var på OSL i 8 dager...

Back