God morgen. Her er jeg vel plassert på trikken. Rolig dag på jobb så satser på å få med meg noe av stafetten. Ut med gamle kolleger i kveld, så da blir det vel en øl eller fem. Ha en fin dag
God morgen fra flytoget, liten helgetur til London for å få med seg litt old-boysmusikk i kveld. Fikk desverre telefon om at reisefølget ikke kunne bli med...
Siste morgen her, i dag bærer det hjem etter hvert, først til Lysøya og deretter Snillfjord. Bortsett fra å forflytte meg drøyt 3 timer sørover er det ingen andre planer på agendaen i dag.
Tenker dagen rundes av med litt klesvask, musikk på radio/film på tv og litt flyradar i kveld.
God ettermiddag fra SK-stuen på HEL. Her skal mange timer tilbringes ettersom en har ankommet tidlig for å unngå effekt av eventuell streik hos ground service og security.
Helgen kommer med hauger av hjemmelekse som skal gjøres før avreise til KOI via ABZ på mandag.
G'mooorgen! Bikkjene jaget meg opp altfor tidlig som vanlig, så nå sitter jeg her med kaffen min .. Kun en arbeidsdag igjen før ... jobbhelg. Ingen fred å få.
På den lyse siden kommer det trolig en 737-800 i SAS jubileumsfarger i postboksen min i dag. 'Postmannen er min venn'... etc ...
God fredda fra Senator-stuen på MUC. Roer ned med en GT før man skal ut å fly 747 i F, destinasjon BKK. Maskinen er allerede observert, og den har det for anledningen svært passende reg nummeret TGF[emoji3] Så da borger det vel for "ny" F, det blir første gangen. Ha en strålende helg!