God fredag fra hovedstaden

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Her er jeg vel plassert på trikken. Rolig dag på jobb så satser på å få med meg noe av stafetten. Ut med gamle kolleger i kveld, så da blir det vel en øl eller fem. Ha en fin dag

God morgen. Barna levert i barnehagen. Nå blir det gjemmekontor hjemme før jeg nok stikker på kontoret og har gjemmekontor der også.

God morgen fra flytoget, liten helgetur til London for å få med seg litt old-boysmusikk i kveld. Fikk desverre telefon om at reisefølget ikke kunne bli med...

God morgen fra Mallorca - her er flott vær med sol og blå himmel - rundt 20 plussgrader midt på dagen :)

Tar meg fri i dag og helgen - ny start på siste uken før hjemreise Oslo nestye fredag.

God helg folkens.

Jan

God morgon fra Trønderhovedstaden, som byr på sol og 0 grader i dag ;)
Halv dag på kontoret, får kursen settes mot Smøla.

God helg!

God morgen fra toget. Digger Samsung, som har setningen klar bare jeg skriver "god". Kan evt velge "Lillestrøm".

I dag blir det flere dypdykk i Excel. Så får vi se om man klarer å riste ut noen grunker til prosjekter jeg vil ha i gang.

Styremøte i Bongos Tryllereiser i kveld

Ha en fin en

God fredag fra hovedstaden. Snart klart for en tur med SAS over til Vestlandet, men først må det jobbes litt.

Ha en fin dag :=)

God morgen fra Åfjord. :)

Siste morgen her, i dag bærer det hjem etter hvert, først til Lysøya og deretter Snillfjord. Bortsett fra å forflytte meg drøyt 3 timer sørover er det ingen andre planer på agendaen i dag.

Tenker dagen rundes av med litt klesvask, musikk på radio/film på tv og litt flyradar i kveld.

Ha en god en, med eller uten å forflytte seg. :)

God fredag fra Alfaset.

Godt i gang med dagens gjøremål, som f.eks. denne:

IMG_7917.jpg

Mulig man får skvist en og annen fortolling også.

Ha en god en :)

God ettermiddag fra SK-stuen på HEL. Her skal mange timer tilbringes ettersom en har ankommet tidlig for å unngå effekt av eventuell streik hos ground service og security.

Helgen kommer med hauger av hjemmelekse som skal gjøres før avreise til KOI via ABZ på mandag.

God fredag.

G'mooorgen! Bikkjene jaget meg opp altfor tidlig som vanlig, så nå sitter jeg her med kaffen min .. Kun en arbeidsdag igjen før ... jobbhelg. Ingen fred å få.

På den lyse siden kommer det trolig en 737-800 i SAS jubileumsfarger i postboksen min i dag. 'Postmannen er min venn'... etc ...

Happy friday fra Ris. Våknet opp i en "villa" på Holmsbu Spa i dag morges...og etter en bra treningsøkt så gikk turen tilbake til Ris. Nå er det helg:-)

. På den lyse siden kommer det trolig en 737-800 i SAS jubileumsfarger i postboksen min i dag. 'Postmannen er min venn'... etc ...

Gratulerer med Stooor postkasse :)

God fredda fra Senator-stuen på MUC. Roer ned med en GT før man skal ut å fly 747 i F, destinasjon BKK. Maskinen er allerede observert, og den har det for anledningen svært passende reg nummeret TGF[emoji3] Så da borger det vel for "ny" F, det blir første gangen. Ha en strålende helg!

Sent from my iPhone using Tapatalk

God formiddag fra kontorpulten. Siste innspurt før helgen, og opplading før neste ukes på-kryss-og-tvers oppgaver. Ha en fin en!

God fredag!

Her feires det med boller og brus, og ikke minst Napoleonskake :D
God helg om ikke alt for lenge!

IMG_4452.jpg

Back