God fredag fra Hong Kong

Hpkris

Front section flyer
Ut på shoppingtur og finne noen varme klær til thaifruen som ikke liker tempen her. 15gr er ikke mye å skryte av. Godt vi skal hjem til varme Thailand igjen i morra.

Ha en flott fredag :)

Re: God fredag fra Hong Kongo

God morgen fra Særp. Med ti minus er jeg glad jeg ikke har noe planer ut døren. Merker nå ulempen med å ha snudd døgnet. Vaskemaskin er satt på for å ha klær ren til jeg skal på bursdag i morgen.

Flott fredag alle sammen.

Ut på shoppingtur og finne noen varme klær til thaifruen som ikke liker tempen her. 15gr er ikke mye å skryte av. Godt vi skal hjem til varme Thailand igjen i morra.
Godmorgen!

Samme temperatur her nord for grænsen i Shenzhen. Som viking går jeg alligevel i shorts...

God morgen fra Forus!

Det er fredag, Brucer'n er på full guffe på PC'en så dette kan ikke annet enn å bli en bra dag! Da er iallefall det vedtatt og opplest!

Ha en fin en forumister! :)

God ettermiddag fra JAL sin First Lounge paa Narita. Imponerende tur med JAL i F, ukjos internet (god fart) hadde de ogsaa.

Har rundt 3 timer her, saa da passer det bra med en liten massasje, 15 minutter tilbys alle loungegjester her.

Videre til Shanghai og 10 dager ferie over hele Asia.

Mornings fra Trondheim
-11 her i morres, men etter 40 min gåtur til jobb blir man god og varm :D 8 endel av LN-FHUexcellence......:lol: :lol:
Idag blir det NorgesStansBaner til Stjørdal sammen med eldstemann,som skal overnatte til farmor&farfar - pappa skal ut å drekke øl med kompiser og deretter kino-Django Unchained ;) ;)

Ønsker alle en strålende dag :drink :drink

Mornings. På plass på bygdelandet vest for hovedstaden. Greit med de dagene som i dag hvor jeg har tilgang til bil og parkeringsplass og kan kjøre til jobb. 20 min ekstra søvn skader sjeldent. Da er det bare å ta en telefon til hytta så det er varme der når vi kommer opp etter jobb. Ha en fin dag og TFIF!

Hong Kongo må være en slags hybridby eller?? :-)
God siste arbeidsdag denne uka ifra Vaksdal. -8 og ellers vindstille borger for en fin dag.
Ha en fin en folkens

God ettermiddag fra JAL sin First Lounge paa Narita. Imponerende tur med JAL i F, ukjos internet (god fart) hadde de ogsaa.

Har rundt 3 timer her, saa da passer det bra med en liten massasje, 15 minutter tilbys alle loungegjester her.

Videre til Shanghai og 10 dager ferie over hele Asia.

Satser på TR fra den flighten... Skal på rundtur i Asia selv i Mars, så det er fint at du gjør litt rekognosering :)

God... Nei! Bedriten kveld fra PPT. En A340 med navn Bora Bora står utenfor vinduet til loungen og skal straks fly meg til LAX. Er det bare for å gni det inn? Selv om det blir greit å komme hjem, og det blir spennende med AA F-klasse LAX-LHR, så suger det kurompe å reise fra Fnatheim.

Vel, vel... Man får da det som en mann. Det gjorde ikke mannen foran meg i køen i security. Han var småtøff i kjeften og fikk full(!) kontroll. Ganske urutinert, og egentlig kjipt, siden det var en veldig hyggelig fyr. En bedriftseier som tok hele managementet sitt (med følge) med til FS på Bora Bora. Det er ikke noen lek. Han sa hva det kostet og det var en reiseregning til å gråte av.

Ha en fin dag, skrotinger!

Nå: Drukne sorger i GT.

Last edited:

G'morn fra hovedstaden som både er elsket og hatet. I går kveld var derimot Cafè Sør her elsket med Coronabøtter i baren, satser på at jeg får brukt egen Coronabøtte i løpet av kvelden etter en intens kursdag på jobb som starter hvert øyeblikk!

Ha en fin dag! :)

God fredag fra det Kolde Sørland!
Minus 8 bare i dag. Begynner å trekke mot sommer tydeligvis!

Denne uka har egentlig gått ganske så fort, og i kveld er det friaften. Har noen tigerreker som skal få surre seg sammen med smør og olje sammen med hvitløk, chilli og masse krydder. Blir snadder det sammen med en god hvitvin!

Ellers blir det vel en øl eller 2 siden jeg allikevel drikker!

G'morn fra hovedstaden som både er elsket og hatet. I går kveld var derimot Cafè Sør her elsket med Coronabøtter i baren, satser på at jeg får brukt egen Coronabøtte i løpet av kvelden etter en intens kursdag på jobb som starter hvert øyeblikk!

Ha en fin dag! :)

Corona bøtter my ass! Hva er det for noe tull? Drikker du homse og jente øl, gutt? Likheten mellom corona og pule i en kajakk? Fucking close to water!

Nuvel! Skjerpings i drikkevarene folkens! Livet er tross alt for kort til å drikke dårlig øl!

God helg!

BF:cool2

God formiddag, litt å pusle med i dag også, og satser på en skitur mellom jobb og middag før kulda setter skikkelig inn.

God fredags morgen!

God fredags morgen fra SAS Lounge på OSL.. En stund siden jeg har vært her og er forsåvidt positivt overrasket ettersom jeg har lest mye negativt om denne :-)

God formiddag fra Youngstorget!
Mye å gjøre før jeg kan ta en etterlengtet helg. Helgen blir av det korte slaget, siden jeg skal på jobbreise til Brussel søndag. Men har satt av et par timer i loungen på ARN så det er da noe å se frem til! :)

God helg!

´Ettermiddag fra Railay/ Thailand.
Tilbake her etter 15 timers Stockholmsopphold, ´hjemturen´ perfekt tima med Thai´s kveldsavgang direkte til Phuket, så allerede på plass i hengekøya.
U-klasse bød denne gangen på TG´s eldste biz.seter, og Piper Heidsichk champagnen de har begynt å servere smaker kanskje litt billig, men lød absolutt ingen nød.

Last edited:
Alltid kjekt når en slik dukker opp.

Spotting for skinerder :lol:

Attachments

• IMG_20130118_131530.jpg
    IMG_20130118_131530.jpg
    101.8 KB · Views: 144
Alltid kjekt når en slik dukker opp.

Spotting for skinerder :lol:

Nerd! ^_^

God fredag herfra. Det ble en sånn uke som gjør at en ser ekstra fram til helgen. Ellers var jeg spontan i går, med den konsekvensen at jeg skal sitte inni en A7 i morgen, med forbehold.

God fredag og helg ønskes :)

Corona bøtter my ass! Hva er det for noe tull? Drikker du homse og jente øl, gutt? Likheten mellom corona og pule i en kajakk? Fucking close to water!

Nuvel! Skjerpings i drikkevarene folkens! Livet er tross alt for kort til å drikke dårlig øl!

BF:cool2

Nå lever du så innihelsikkes farlig, mann! Corona er sommerøllet sitt det, og når man åppåtil har skaffet seg T-skjorte, bøtte og selvlysende armbånd fra Corona gjelder det å støtte bryggeriet så godt som de kan! Jeg hadde jo nemlig frøsi ihjel uten den t-skjorta idag!

For å berolige deg, etterfylte kjøleskapet mitt av følgende ølsorter akkurat nå:
Rignes Gold
Rignes Extra Gold
Tuborg Christmas Brew
Carlsberg og Corona på glass
Carlsberg Sort Guld

Startet nå rolig med en nytdelig Pale Ale! Fortsatt god kveld :D

Huuu hei hvor det går! Etter diverse forsinkelser, fikk vi feed fra ny kunde nøyaktig klokken 16 fredag ettermiddag. Dette er folk som vet å time .... :headbang

Very well - lediggang er roten til alt vondt. Tjallabais og god fredag !!

Back