• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

Da er det pindø helg om noen timer. Tidligere avgang fra jobb i dag, da man skal sette seg i bilen og dra til Bergen for helgen og Bergen utrygg, og få mobbet noen Bergensere og! ;)

Ha en fin en forumister! :)

God morgen!

Merker man blir irritert når man for mange dager siden valgte nødutgang til OSL, bare for ved OLCI nå å finne ut at flyet er byttet og man havnet å raden BAK nødutgangen uten å bli flyttet med.... Vel.... I-landsproblem antar jeg, men irriterende... :)

Ellers klart for en helg i 80-tallets tegn, regner med Samantha Fox er mer berørt av tyngdekraften nå enn hun var i glansdagene, og sveisen til Rick Astley vel er litt gråere i mankene.. hehe.

Nyt helgen verden rundt folkens!

Kim

God morgen (er vel snart formiddag nå) fra gull-loungen på Kastrup. Lang ventetid før avreise mot IAD litt etter 12, men det greier vi. Fin tur ned hit fra BGO med earlybird-flyet. En A321 tok oss ned, med fint vær og det setet med best benplass i hele flyet, gikk flyturen fort unna. Fikk farlig lite søvn i natt, så spørs om det ikke blir et par timer på øret her. I USA som jeg skal til, er vel klokken snart 3 på natten, så å tilpasse seg det er kanskje ingen dum idé.

Nyt den siste dagen før det blir helg, folkens!

Last edited:
God morgen fra Alcudia på Mallorca - det bøtter ned og det bltzer og tordner, etter en uke med sol/blå himmel og varme.

Ha en god dag hjemme.

Jan

God formiddag fra Forus,
Stille og overskyet i øyeblikket her i sørvest. Satser på sol ut over dagen slik at det går an å ta en tur på sjøen i ettermiddag.
I kveld blir slides-aften med gode venner der man pleier sunne interesser!
Ha en fin dag og god helg folkens.

Merker man blir irritert når man for mange dager siden valgte nødutgang til OSL, bare for ved OLCI nå å finne ut at flyet er byttet og man havnet å raden BAK nødutgangen uten å bli flyttet med.... Vel.... I-landsproblem antar jeg, men irriterende... :)

I feel you bro ;)

Ellers god dag fra Bjørvika av alle plasser, hvor jeg er hos min nye kunde. I kveld blir det middag på Nodee med besøkende mamma/pappa, tror nok sistnevnte slår litt på stortrommene!

Litt morsomt at Someone ikke har svart denne tråden enda. Tolker det som et godt tegn at han klarer å slappe litt av i sør-Europa :)

Litt morsomt at Someone ikke har svart denne tråden enda. Tolker det som et godt tegn at han klarer å slappe litt av i sør-Europa :)

Jepp, slapper av med å begynne dagen med en løpetur før frokost.

Men en liten solpause i dag da kona vil shoppe istedet for å logge ved bassenget og ruge

Borte bra men hjemme best.. Etihad og Brasserie Blanche leverte 100%. I dag er det rehab i solen og en herlig middag med fire andre norske par på Tiptara på programmet.

image.jpg

God formidag fra Indre Østfold, hjemmekontordag, hadde tenkt å sitte med laptoppen ute i dag men med 10 grader og overskyet blir det den vante inneplassen.
Kjenner varmen siger på når jeg ser på bildet til SudCaravelle :)
Ha en fin dag forumister!!

God ettermiddag fra Leeli lounge MLE! Sjøflytur med twin otter er unnagjort. Snart boarding for UL til CMB og deretter til DOH i C før QR tar oss siste strekket hjem til OSL i gode, gamle monkeyclass for å ta oss ned på jorda igjen etter en uke i (palme)sus og dus.

God ettermiddag fra Elvebyen.. Ligger langflat på sofaen og svarer på eposter på telefonen, er rett og slett for lat til å hente laptopen.

God helg!

Last edited:
God morgen fra Calgary… Eller rettere sagt et Sheraton litt uttafor Calgary. Litt møter her idag før det er fri og bærer opp til Lake Louise for helgen.

I natt var på sett og vis natten da jet-lag'et virkelig slapp taket og jeg dunet til klokka hylte litt før 09. Tredje koppen kaffe nå før det sjekkes ut.

Ha en fin hælj.

Back