• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
Da er det pinadø helg om noen timer.

Helgen skal av alle ting tilbringes i Bizflyer by, så får man se hvor mye det drikkes der. Caledonien skal og prøves, og så får man se om CC Gull kortet vil gi meg noen ekstra perks.

Nuvel, ha en fin en forumister! :)

Mornings fra bussen....som denne gangen ble ekstra forsinket fordi en eller annen dame ikke fant mobilen og mente at noen på bussen hadde stjålet den. Tada....etter noen minutter fant hun den i bunnen av vesken :rolleyes: Siste innsats før man kan ta helg og sjekke inn på Crow Bar :drink:

Hola! Siste morgen i Mosjøen, og her er det vått og trist. Hyggelig månedsmøte i går som ble avsluttet i baren. Mye spennende som skjer, og vi må holde tunga rett i munnen i månedene som kommer.

Setter kursen sørover ved lunchtider. Så blir det å la Flybussen ta meg til bostedet for natten før jeg begir meg til aftenens rølpelag Fly&Øl!

God morgen fra 69-40 i det svarte høl mellom Etterstad og Lillestrøm, dagen startes på Hauerseter for en oppgave der og ting bør gå i slag i slag utover dagen. Ikveld blir vi en fin gjeng på Stena Saga, og det blir også ekstra deilig å få gjort noe med den der svært plagsomme landsyken!

Skal da innrømme at Fly&Øl også er veldig fristende, menne..neste gang! :)

Kos dere ikveld folkens, og ha en fin dag!

God morgen fra SK 4143.
Dævven, den nye securityen på TRD er blitt fin!:) men data-laderen skal fortsatt ut da, vistnok et spesielt sikkerhetsproblem her oppe;)

Ha en god dag!

God morgen fra Fnatstanbul. Fantastisk utsikt fra frokostbordet på Kempinski Ciragan. Dvs den samme utsikten som fra rommet. Denne sjappa er verd hver krone.

Artig affære (litt pinlig også) da ei nordisk dame stod skrek og hylte mens hun hyttet med EBG kortet sitt i passkøen. "Over the whole wørld I kom to the fast track wid this. I demand access. NOW!". Hun stod ved en diplomatkanal eller noe jeg ikke forstod ihvertfall. :)

Ha en god dag, og en spesielt god en til alle dere som skal på Fly&Øl. Det er bittert å ikke være med.

Artig affære (litt pinlig også) da ei nordisk dame stod skrek og hylte mens hun hyttet med EBG kortet sitt i passkøen. "Over the whole wørld I kom to the fast track wid this. I demand access. NOW!".

Sikker på at hun ikke sa "NAU!"? hehe, flaut altså, er det rart vi blir sett på som arrogante til tider fra utlandet...

Anyway, god dag fra Bjørvika med "flott" utsikt over Oslo S :p Kommer innom Crow Bar etterpå, blir løye!

God dag fra Fornebu. Siste arbeidsdag fra FBU denne uken, og man kan oppsumere med at Jostein Bever arrangementet har gått over all forventning. Nesten fredags trafikk hele uken ut hit. Ser frem til å se flere av dere på Crow Bar i ettermiddag/kveld.

Dagens to første møter unnagjort, så da er det bare å produsere til den store gullmedaljen så man kan gå klokken 17 til crow bar!

Hei fra Bergen. Siste arbeidsdag i dag før 17 uker fri, starter hardt med en helg alene med to små.

Formiddag fra Trondheim
Her er man godt igang med sin pappaperm, og for å si det sånn .....det er utrolig deilig (",)

Ha ei strålende helg- med eller uten barn :-)

God midt på dagen fra Indre Agder.
En uke i Kongens Klær er straks over og da bærer det sydover. Etter en uke med tåke og regn, skinner selvfølgelig solen siste dagen!

Nå er det hjem for noen timer under dyna, før det blir jobbing i kveld. Hvis jeg ikke blir for trøtt vurderer jeg å ta turen ut til Kjevik ved 19 tiden for å få med meg FlyNonStops første landing på Kjevik! Time will show!

Eneste som er sikkert er at i morgen er jeg tørst!! Har vært tørrlagt i 2 uker nå, så jeg er klar for å drikke med begge henda! Ikke rart det vel??

Helgen skal av alle ting tilbringes i Bizflyer by, så får man se hvor mye det drikkes der. Caledonien skal og prøves, og så får man se om CC Gull kortet vil gi meg noen ekstra perks.

Anbefaler FredagsQuizzen på UpTown Sportsbar kl 2100 i aften. Etter at Start har slått Vålerengen langt ned i støvla!

Forøvrig god helg, alle!

BF:cool2

God fredag fra First loungen paa LHR. For mange Fernet i gaar foer man satt seg paa foerte fly til Stockholm. 2 Aleve, 4 Taittinger, boarding og deretter rett i koma i 9 timer i 15K. Kanonplan.

God helg

LN-RRK leverte lynraskt internett på vei inn mot OSL. Sitter nå på Flybussen og vil følge dunst og lyder til Kråka Bar etter at jeg har satt fra meg bagasjen. Klar for IPA Munntli nå. :)

God ettermiddag fra EVE. Endelig helg, og nå sitter jeg og venter på en forsinket LN-TUA. Bare jeg rekker neste fly så klager jeg ikke. Ellers går det mot nok en sen kveld på OSL.

Back