• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag fra Forus

Her er det desverre ikke helt godstol, men snarere en FI-stol som venter. Av en eller annen håpløs grunn har FI funnet ut at loungeavtalen for DEN skal være med UA i Terminal B og ikke BA/AA-kantina i Terminal A (som de flyr fra).

Det ble et par kraftige "grrrrrr...", men nå sitter man like fullt i BA-kantina og venter på turen over pytten.

En strålende fredag ønskes.

Her er det desverre ikke helt godstol, men snarere en FI-stol som venter. Av en eller annen håpløs grunn har FI funnet ut at loungeavtalen for DEN skal være med UA i Terminal B og ikke BA/AA-kantina i Terminal A (som de flyr fra).

Det ble et par kraftige "grrrrrr...", men nå sitter man like fullt i BA-kantina og venter på turen over pytten.

En strålende fredag ønskes.

BA kantine meg i patutten. En helt vanlig Admirals Club med kjeks og en gulrot som eneste gratis servering.

FATT MOT, FLAT SENG ER 5000 miles UNNA! ;)

(og don't make the same mistake twice;))

BA kantine meg i patutten. En helt vanlig Admirals Club med kjeks og en gulrot som eneste gratis servering.

FATT MOT, FLAT SENG ER 5000 miles UNNA! ;)

(og don't make the same mistake twice;))

Jo, jo. Men den ligger i rett terminal, har table service i baren, er roligere og jeg har for en fornuftig sum fått en god sandwich.

Blir nok ikke ekstremt mange flere long hauls med FI, nei.

Og her skulle man vært hjemme i en eller annen stol men komboen litt sen flight (faktisk inbound fra OSL), pussparkering på OSL (mens EN enslig SAS-maskin stod på non-Schengen) samt at jeg syntes jeg hørtes ut som om jeg ble ropt opp på PA'en i bagasjehallen gjorde at jeg mistet bussen med noen få minutter.

Ellers god kveld til alle der ute.

Jaja - her er vi godt i gang med helgevakta .. i 48 timer til styres buttikken av Egil og MOW, så får vi håpe vi ikke gjør for mye skade ....

Snart ut på middag .. fruen fikk det for seg at hun ville ha catfish, så da blir det Cherokee Ranch Restaurant som averterer med hel fisk. Er ikke helt overbevist etter å ha sett anmeldelsene på nett ...

Worst breakfast I've ever had,

As for the meat and 3 meal, it is mediocre at best

The fried chicken is fried so dark another 10 seconds in the pan and it would be burnt and fit for the trash

The vegetables are always floating in gallons of water so not much flavor there.

Tror jeg håper på en burger ..... ikke så lett å ødelegge ..

Sjappa var helt OK den ... jeg tok en burger med lokal Black Angus .. skikkelig god .. mens fruen, som avertert, tok catfish.

385748_10151042284941036_1049293713_n.jpg

Back